Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Fortsatt enkelte som mener at Solskjær ikke er verdig en plass i United, eller? Solskjær var helt fantastisk denne kampen. Jeg unnet han at stangskuddet skulle gått inn, for den førsteberøringen var så perfekt som du får det. Hadde forsvareren så mye som vært nær Solskjær er det straffe med en gang. Men det gjorde ingenting at det var Ronaldo som fikk returen, heller han enn O'Shea for å si det sånn. En ting jeg satt å funderte på gjennom hele kampen i dag er at jeg synes Solskjær og Rooney blir likere og likere. Jeg slet faktisk med å se forskjell på de flere ganger gjennom kampen i dag. Det høres kanskje litt absurd ut, men hvis man tenker litt etter så: - De har veldig likt spillemønster og går på samme type løp hele tiden. Begge prøver å utnytte tabber i forsvaret ved å presse forsvarerne veldig likt. - Sunny har blitt litt tøffere i duellene (selv om han fortsatt er laaangt unna Rooney). - De har samme høyde, hudfarge, hårfarge og litt hårlengde. - Solskjær har fått mer kjøtt på kroppen de siste årene og blitt mye kraftigere, f eks ryggtavla hans ligner på Rooneys - Når jeg i dag så en Man Utd spiller kjefte og skrike etter linjemannen tror jeg det var, var jeg i starten helt sikker på at det var Rooney men det var jammen Solskjær som stod og hylte. Synes bare de blir likere og likere selv om de i utgangspunktet er to strake motsetninger både fysisk og SPESIELT mentalt... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 - De har veldig likt spillemønster og går på samme type løp hele tiden. Begge prøver å utnytte tabber i forsvaret ved å presse forsvarerne veldig likt.- Sunny har blitt litt tøffere i duellene (selv om han fortsatt er laaangt unna Rooney). - De har samme høyde, hudfarge, hårfarge og litt hårlengde. - Solskjær har fått mer kjøtt på kroppen de siste årene og blitt mye kraftigere, f eks ryggtavla hans ligner på Rooneys - Når jeg i dag så en Man Utd spiller kjefte og skrike etter linjemannen tror jeg det var, var jeg i starten helt sikker på at det var Rooney men det var jammen Solskjær som stod og hylte. Synes bare de blir likere og likere selv om de i utgangspunktet er to strake motsetninger både fysisk og SPESIELT mentalt... 7609049[/snapback] Helt enig! Spesielt ang. spillemønstret. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må nesten få lov til å gratulere SAF med 65-årsdagen. En av tidenes aller aller største. Hyll for faen! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Fortsatt enkelte som mener at Solskjær ikke er verdig en plass i United, eller? *sipp* 7609049[/snapback] Med andre ord, vi trenger ikke Van Nistelrooy mer EDIT: så ikke det gitt Hail Sir Alex Ferguson!! Endret 31. desember 2006 av DennisV Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Må nesten få lov til å gratulere SAF med 65-årsdagen. En av tidenes aller aller største. Hyll for faen! 7610322[/snapback] Oh yes! All hail Sir Alex! Edit: Såvidt jeg ser er dette mitt 500. innlegg, og jeg vil gjerne dedikere det til Sir Alex Ferguson. [/missekonkuranse-kvinne-talerosv] Endret 31. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Må nesten få lov til å gratulere SAF med 65-årsdagen. En av tidenes aller aller største. Hyll for faen! 7610322[/snapback] Oh yes! All hail Sir Alex! 7610717[/snapback] Oyeahs! Slenger meg på denne, hill til deg Fergie, sir! Skal drikkes til SAF imorgen, godt år til alle unitedfans! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sir Alex fortjener all den heder og ære han kan få Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg tar mitt 300 innlegg til å hylle en stor trener! Gratulerer så mye med dagen Sir Alexander Chapman Ferguson... Håper det blir flere trofeer med deg Og Godt nyttår Til dere Alle Manchester United Fans Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen som så reprise av kvartfinaleoppgjørene mellom Man Utd og Real Madrid på SportN nå? Fortsatt den morsomste kampen jeg har sett hvor Man Utd har tapt. Rett og slett underholdende fotball fra begge lag. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Noen som så reprise av kvartfinaleoppgjørene mellom Man Utd og Real Madrid på SportN nå? Fortsatt den morsomste kampen jeg har sett hvor Man Utd har tapt. Rett og slett underholdende fotball fra begge lag. 7613677[/snapback] De kampene der det endte 3-1 og 3-4? vis du mener de, så er jeg helt enig. Endret 31. desember 2006 av DennisV Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jepp, Ronaldo var helt fantastisk, og det var ikke 17/18 år gamle Ron (som da spilte for Sporting) for en gangs skyld. Endret 31. desember 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Newcastle- Manchester United i dag ja, blir spennende kamp tror jeg.. Håper på dette laget- - Van der sar- G.Neville -Ferdinand- Vidic- Heinze Ronaldo-Carrick- Scholsey-Giggs -Solskjær(Saha)-Rooney Håper det blir underholdnende fotball som sist mot Newcastle, da Sunny scorte 2 mål og da Ronaldo var rene tryllekunsteren. Håper dem spiller med Solskjær siden han har vært god i siste og så har han scort når han har fått sjansen... Ronaldo fikk årets sportsmann i Portugal i går, det har han fortjent.. Endret 1. januar 2007 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Alttid artige kamper mot Magpies, mye mål og artig fotball så håper jo på det samme idag og ser ingen grunn for at United ikke scorer minimum 3 mål i dag også Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Alttid artige kamper mot Magpies, mye mål og artig fotball så håper jo på det samme idag og ser ingen grunn for at United ikke scorer minimum 3 mål i dag også 7618075[/snapback] Ja, United har pleid å spille bra mot de. Dessuten har United gjort det bra i det siste, så jeg ser heller ikke bort fra at United scorer 3 mål eller mer i dag. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Satser på at storformen fortsetter også i 2007. Eg håper at Rooney kan få seg eit mål eller to denne kampen. Han fortener å få seg nokre mål no. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 noen som vet om et sted i asker eller sandvika som sender dagens kamp? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nå håper jeg at Rooney begynner å vise litt bedre form. Hadde vært godt å se han få seg en scoring nå. Forventer at Sir Alex stiller toppet mannskap til denne kampen, og da gir laget seg selv: Van der Sar Neville - Vidic - Rio - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs Saha - Rooney Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Laget sier jo absolutt ikke seg selv. #1: Newcastle er et godt lag, og som kjent er det utbredt at mange synes Heinze er bedre defensivt enn Evra. #2: Solskjær har jo vært i vanvittig god form i jula, Saha er jo absolutt ikke noen selvfølge selv om laget toppes Også er det det med at Rio er litt tvilsom... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Laget sier jo absolutt ikke seg selv. #1: Newcastle er et godt lag, og som kjent er det utbredt at mange synes Heinze er bedre defensivt enn Evra. #2: Solskjær har jo vært i vanvittig god form i jula, Saha er jo absolutt ikke noen selvfølge selv om laget toppes Også er det det med at Rio er litt tvilsom... 7618364[/snapback] Enig med 1 og 2. Men håper Ferdinand får spille, trenger et forsvar i form når CL er like rundt hjørne nå. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 I dag må jeg si at jeg verken håper på noe Ronaldo mål eller Solskjær mål. Begynner å bli litt bekymret for Saha og Rooney, de er tross alt spisser og er dem som skal putte ballen i mål. Så håper på Rooney og Saha på topp så dem evt. kan få noen mål og booste selvtillitten. noen som vet om et sted i asker eller sandvika som sender dagens kamp? 7618274[/snapback] Er vel en sånn fotballpub i Asker, husker ikke hva den heter. Den som er like ved posten og politistasjonen og alt det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå