Sperzel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bommet på straffe og greier. Det er jo nesten verre enn selvmål. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sitter på en liten ''uavgjort med mange mål'' følelse i dag, håper det (ikke, jeg håper jo selvfølgelig vi vinner) slår inn selv om kampen hadde vært kjempespennende. Tipper Tevez både spiller og scorer ett viktig mål i dag. Tror ikke Vidic blir utslagsgivende på noen måte, hvis Pique tåler Arsenal, burde han klare Barcelona også. Uavgjort med mange mål betyr jo "bortemålsregelen" fordel så det er bare positivt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Typisk at han skal prøve noe nytt når det er så viktig at han scorer Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ronaldo er bare menneskelig, det viser han her. Kunne fått en drømmestart, men jeg frykter ikke enda. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 dessverre gjør dette at de får dårlig selvtillit, og det kan vi se nå. Alt foregår i grunn på Manchester sin banehalvdel. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 huff, vi har alt for dårlig selvtillit:( Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hallo. Det er ikke vi som skal styre kampen, komme med alle sjansene osv osv. Det er ikke United på bortebane, og det vet da alle. Vi har et av de beste forsvarene i verden, og vi skal være kapable til å stå imot Barcelona på bortebane. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kommer hjem etter å ha jobbet 1 fuckings time overtid og leser på vg.no at Ronaldo brant straffe, som om dagen min ikke var jævlig nok fra før av. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Får så vidt, men vi klarer ikke 90min med dette presset. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Og dette Barcelona-laget er fult kapable til å holde dette presset gjennom hele kampen. Blir overrasket hvis Barcelona går av banen uten mål til pause. Ja, jeg vet, United har et bra forsvar, men Barcelona har vært farlig nærmt for mange ganger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 straffe da eller...neida Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ikke interessert i ballen i det hele tatt. Bah! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Sånn som han kaster seg fortjener vi ikke straffe. Endret 23. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Endelig viser Ronaldo at han ikke bare spiller bra mot middelmådige lag! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Var vel rutinert forsvarsspill. Ville ikke fått straffe selv om han falt eller ikke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Endelig viser Ronaldo at han ikke bare spiller bra mot middelmådige lag! Ehh.... Han har spilt bra i store mesterskap, mot Roma, Liverpool, Arsenal, Lyon for å nevne noen. Det der er vel det dummeste jeg hører at Ronaldo ikke spiller bra mot store lag.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Deilig å høre verdens beste bortefans på tribunen. Red Army! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå