Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg hadde lett valgt United i semifinale i CL foran egen seriekamp.

Nei? Gidder ikke skuffe alle andre på laget fordi du skal se fotball...

...btw....GLEEDER MEEG! :D

Lenke til kommentar

Sitter på en liten ''uavgjort med mange mål'' følelse i dag, håper det (ikke, jeg håper jo selvfølgelig vi vinner) slår inn selv om kampen hadde vært kjempespennende. Tipper Tevez både spiller og scorer ett viktig mål i dag.

Tror ikke Vidic blir utslagsgivende på noen måte, hvis Pique tåler Arsenal, burde han klare Barcelona også.

Lenke til kommentar

Tror ikke noe på de ryktene om Vidic før jeg ser han er vekke når kampen er igang. Typiske rykter SAF elsker å sette ut, og det er et godt taktisk valg.

Ang. resultatet ikveld tør jeg ikke spå noe, men med et bortemål vil jeg være fornøyd, nesten uansett.

Lenke til kommentar

vidic er ikke med så den var lei, men ellers er laget grei nok dersom hazza spiller som høyreback som er da greit :) (brown inne på CB) og park er med, ikke giggs eller nani, så jeg er kjempefornøyd, har jo villet det siden lørdag!! :)

VDS

hazza brown rio evra

ronaldo scholes (takk gud) carrick park

rooney tevez

glad å se begge spissene våre når det gjelder, lykke til utd, gidder ikke sitte på forumet i kveld, så snakkes vel i pausen. lykke til fellow utd supportere, og vi satser på bortemål og uavgjort/seier i dag :) GOOOOD LUCK :ermm: skjelver her, men gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...