Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Oi, en grov feil. Få håpe på at kilden din er riktig da, men hadde vært gøy med et Barca gjensyn for Pique. Skal sies at dette er en toppkamp og at det er best og safest med Vidic sammen med Rio. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tror nok Pique får noen minutter uansett jeg men Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde lett valgt United i semifinale i CL foran egen seriekamp. Nei? Gidder ikke skuffe alle andre på laget fordi du skal se fotball... ...btw....GLEEDER MEEG! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sitter på en liten ''uavgjort med mange mål'' følelse i dag, håper det (ikke, jeg håper jo selvfølgelig vi vinner) slår inn selv om kampen hadde vært kjempespennende. Tipper Tevez både spiller og scorer ett viktig mål i dag. Tror ikke Vidic blir utslagsgivende på noen måte, hvis Pique tåler Arsenal, burde han klare Barcelona også. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tror ikke noe på de ryktene om Vidic før jeg ser han er vekke når kampen er igang. Typiske rykter SAF elsker å sette ut, og det er et godt taktisk valg. Ang. resultatet ikveld tør jeg ikke spå noe, men med et bortemål vil jeg være fornøyd, nesten uansett. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tror ikke noe på de ryktene om Vidic før jeg ser han er vekke når kampen er igang. Typiske rykter SAF elsker å sette ut, og det er et godt taktisk valg. Ang. resultatet ikveld tør jeg ikke spå noe, men med et bortemål vil jeg være fornøyd, nesten uansett. Agreed Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eit spaminnlegg og kommentarar rundt dette er fjerna. Vennligst ikkje kommenter den typen innlegg, men rapporter det så vil ein moderator fjerne det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Kampen kommer til å bli veldig spennende uansett, samme om Vidic er med eller ikke. Kanskje enda mer spennende hvis ikke han er med, for da har Barca en ørliten sjans Endret 23. april 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Merker jeg begynner å bli nervøs nå. Mistanke at resultatet kommer til å bli himmel eller helvete. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Heaven,Heaven,Heaven. Lykke til alle sammen!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 vidic er ikke med så den var lei, men ellers er laget grei nok dersom hazza spiller som høyreback som er da greit (brown inne på CB) og park er med, ikke giggs eller nani, så jeg er kjempefornøyd, har jo villet det siden lørdag!! VDS hazza brown rio evra ronaldo scholes (takk gud) carrick park rooney tevez glad å se begge spissene våre når det gjelder, lykke til utd, gidder ikke sitte på forumet i kveld, så snakkes vel i pausen. lykke til fellow utd supportere, og vi satser på bortemål og uavgjort/seier i dag GOOOOD LUCK skjelver her, men gleder meg! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da er UEFA-moderator på plass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Go Barca(ikveld) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da er UEFA-moderator på plass.. Velkommen. Enjoy the show Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) HANDS!!!! Score nååå da!!!!! EDIT:OMG....neida.....jaja.... Endret 23. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) syyyyyykt, faen? litt mye press for den unge gutten? Endret 23. april 2008 av karlsn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hahah, før vi har fått starta og alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå