Movieheart Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal spille kamp i dag jeg også. Rekker ikke første omgangen, men andre omgangen så er jeg på plass. (Håper jeg) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde lett valgt United i semifinale i CL foran egen seriekamp. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Må si jeg gleder meg skikkelig til å se kampen ikveld, det er nesten som om Chelsea skulle spille. Forhåpentligvis angrepsfotball fra begge lag i kveld. Trur et sterkt forsvar er noe å hvile på mot profiler som Eto'o, Messi og Ronaldinho. Akkurat som at Barca kan ikke regne med at Puyol holder orden på Ronaldo ( som så vidt jeg vet har en ganske fri rolle i laget om dagen ). 2 utrolig sterke lag, ett i form og det andre som ikke kan vinne noe annet i år. Lenge leve Champions League, den beste underholdningen man får på en ukedag. Endret 23. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde lett valgt United i semifinale i CL foran egen seriekamp. Ja jeg også, men så er det en litt dårlig unnskyldning å ikke komme på kamp bare fordi jeg skal se CL. Må si jeg gleder meg skikkelig til å se kampen ikveld, det er nesten som om Chelsea skulle spille. Forhåpentligvis angrepsfotball fra begge lag i kveld. Trur et sterkt forsvar er noe å hvile på mot profiler som Eto'o, Messi og Ronaldinho. Akkurat som at Barca kan ikke regne med at Puyol holder orden på Ronaldo ( som så vidt jeg vet har en ganske fri rolle i laget om dagen ). 2 utrolig sterke lag, ett i form og det andre som ikke kan vinne noe annet i år. Lenge leve Champions League, den beste underholdningen man får på en ukedag. Når det gjelder spillere og sånt så spiller ikke Ronaldinho i dag, så vi trenger ikke å passe på ham. Og Puyol spiller heller ikke. Så der får nok Ronaldo litt fritt spillerom. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da satser vi på at Marquez klarer å hindre Ronaldo litt, slik at det blir litt spenning i kampen. Har trua på at dette blir borteseier. Selv om jeg vel bør håpe på hjemmeseier med god margin. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg håper at ingen klarer å hindre Ronaldo. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Håper på 0-0 men så er jeg L'pool supporter da. Lykke til ikveld Man utd! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 0-0 er jo et glimrende resultat for United da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg som er helt vims, er det ikke bortekamp for United idag? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Et uavgjort er jo bare positivt for United, klarer vi å score borte mål og ikke taper tror jeg vi har en stor fot i finalen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg som er helt vims, er det ikke bortekamp for United idag? Er nok bortekamp ja. Og alt annet en tap er et stort pluss for United. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ville ikke vært trygg på 0-0. 1 mål til Barca på Old trafford så blir det vanskelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ville ikke vært trygg på 0-0. 1 mål til Barca på Old trafford så blir det vanskelig. Hehe,nei Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Tror United kommer til å ha vansker med å stoppe Messi & Touré Yaya. Toure er en glimrende ballfordeler som spiller fin fotball med stikkere og er veldig flink til å vri spillet. Tror laget til Barca blir noe ala dette: Valdes Zambrotta - Millito - Marquez - Abidal Toure Iniesta - Xavi Messi - Eto'o - Bojan Henry er forresten veldig tvilsom og det er ikke sikkert at han blir klar. Han trente ihvertfall ikke idag. Hvis Deco spiller, kommer han sannsynligvis inn for Bojan imens Iniesta spiller kant. EDIT!: Tror det kan være falske rykter, men ifølge BBC Radio 5Live skal Vidic ha hatt elendig oppfatning og kjørt til sykehus. Sett ifra dagen formasjons trening, skal Pique steppes inn. Endret 23. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vidic syk? Håper han er klar til i kveld. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Link: Vidic eyes deadly duo Så utifra dagens trening skal Pique steppe inn for Vidic. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vidic syk? Håper han er klar til i kveld. Tror ikke han spiller ikveld. Han trente ikke idag og utifra formasjonstreningene skal Pique steppes inn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vi bør satse på seier ikveld, eller uavgjort med 2 mål hver eller mer!! For da kan vi eventuellt tåle 1-1 på OT, selv om jeg tror vi vinner der.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Chauz: Jeg er enig i den antatta Barcelona-oppstillingen din. Men jeg håper virkelig at vi slipper å se Abidal og Zambrotta på henholdsvis høyre- og venstreback. Ifølge EuroSport2 News Channel skal Vidic visstnok være spilleklar likevel. Har dog ingen konkrete Internett-kilder eller lignende å vise til, men det hadde ikke forundret meg - tipper Ferguson gjør alt for å få han klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå