Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg gleder meg skikkelig til å se kampen ikveld, det er nesten som om Chelsea skulle spille. Forhåpentligvis angrepsfotball fra begge lag i kveld. Trur et sterkt forsvar er noe å hvile på mot profiler som Eto'o, Messi og Ronaldinho. Akkurat som at Barca kan ikke regne med at Puyol holder orden på Ronaldo ( som så vidt jeg vet har en ganske fri rolle i laget om dagen ).

2 utrolig sterke lag, ett i form og det andre som ikke kan vinne noe annet i år. Lenge leve Champions League, den beste underholdningen man får på en ukedag.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Jeg hadde lett valgt United i semifinale i CL foran egen seriekamp.

Ja jeg også, men så er det en litt dårlig unnskyldning å ikke komme på kamp bare fordi jeg skal se CL.

Må si jeg gleder meg skikkelig til å se kampen ikveld, det er nesten som om Chelsea skulle spille. Forhåpentligvis angrepsfotball fra begge lag i kveld. Trur et sterkt forsvar er noe å hvile på mot profiler som Eto'o, Messi og Ronaldinho. Akkurat som at Barca kan ikke regne med at Puyol holder orden på Ronaldo ( som så vidt jeg vet har en ganske fri rolle i laget om dagen ).

2 utrolig sterke lag, ett i form og det andre som ikke kan vinne noe annet i år. Lenge leve Champions League, den beste underholdningen man får på en ukedag.

Når det gjelder spillere og sånt så spiller ikke Ronaldinho i dag, så vi trenger ikke å passe på ham. Og Puyol spiller heller ikke. Så der får nok Ronaldo litt fritt spillerom.

Lenke til kommentar

Tror United kommer til å ha vansker med å stoppe Messi & Touré Yaya. Toure er en glimrende ballfordeler som spiller fin fotball med stikkere og er veldig flink til å vri spillet.

Tror laget til Barca blir noe ala dette:

Valdes

Zambrotta - Millito - Marquez - Abidal

Toure

Iniesta - Xavi

Messi - Eto'o - Bojan

Henry er forresten veldig tvilsom og det er ikke sikkert at han blir klar. Han trente ihvertfall ikke idag. Hvis Deco spiller, kommer han sannsynligvis inn for Bojan imens Iniesta spiller kant.

EDIT!: Tror det kan være falske rykter, men ifølge BBC Radio 5Live skal Vidic ha hatt elendig oppfatning og kjørt til sykehus. Sett ifra dagen formasjons trening, skal Pique steppes inn.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Chauz: Jeg er enig i den antatta Barcelona-oppstillingen din. Men jeg håper virkelig at vi slipper å se Abidal og Zambrotta på henholdsvis høyre- og venstreback. :p

Ifølge EuroSport2 News Channel skal Vidic visstnok være spilleklar likevel. Har dog ingen konkrete Internett-kilder eller lignende å vise til, men det hadde ikke forundret meg - tipper Ferguson gjør alt for å få han klar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...