Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gruar meg til i kveld. Det kan jo bli ein fantastisk fotballkamp, med mykje fart, mange sjangsar og så vidare. Det spørs vel litt korleis SAF legger opp spelet. Eit tidlig mål kan også forandre kampbildet ganske mykje.

Eg er likevel mest opptatt av at vi kjem gjennom det her på ein bra måte, uten å bruke opp alt kruttet som vi må ha til helga. Klart det hadde vore fint å komme til ei finale, mot eit Barca som ikkje har vore i form, men dei har spelt veldig godt i CL og er som oss ubeseira i årets turnering.

Chelsea kampen begynte eg å uroe meg for etter Blackurn i helga. Det kan bli ei virkelig nøtt på Brua, og om det blir tap der, så blir innspurten ulidelig spennande. Med seier, så kan vi sette alle klutar til for å prøve å gjere det best mulig i CL.

Håpar Vida blir klar til i kveld. Synd dersom han mistar denne kampen, sjølv om at vi har spelarar som kan komme inn og gjere ein god figur.

Nokon som har ønsker til lagopstillinga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

I motsetning til han over så vil jeg ønske lykke til og håpe at kampen i dag blir like spennende som i går. Det vil for min del si at målene bør renne litt begge veier, ettersom jeg ikke er emosjonelt investert (haha) i noen av lagene.

Lenke til kommentar

cinesque: Takk for gode ord, men jeg tror vi begge vet at du innerst inne "heier" litt på Barca i kveld?

Har tatt meg fri i mårra, så jeg kan drekka meg synders om det skulle gå rett vest. Lenge siden jeg har vært så nervøs... Skulle ønske jeg kunne simme denne kampen og det hadde endt godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
cinesque: Takk for gode ord, men jeg tror vi begge vet at du innerst inne "heier" litt på Barca i kveld?

Det gjør jeg, men også mye for egen del. Automatisk heier jeg som regel på motstanderen til United (dog er jeg usikker på hvem jeg heier på i helgen), men når sant skal sies så vet jeg at United blir tøffere for oss i en eventuell finale enn Barcelona.

Jeg har til og med inngått en pakt med bestekompisen min, som er like hengiven United-fan som jeg er Liverpool-fan, at vi ikke kan hetse hverandre uansett utfall. I tillegg er planen min å gå i eksil på et kott med en TV, en kasse pils og en bøtte til blod, svette og tårer.

Lenke til kommentar

Det gjør jeg, men også mye for egen del. Automatisk heier jeg som regel på motstanderen til United (dog er jeg usikker på hvem jeg heier på i helgen), men når sant skal sies så vet jeg at United blir tøffere for oss i en eventuell finale enn Barcelona.

Jeg har til og med inngått en pakt med bestekompisen min, som er like hengiven United-fan som jeg er Liverpool-fan, at vi ikke kan hetse hverandre uansett utfall. I tillegg er planen min å gå i eksil på et kott med en TV, en kasse pils og en bøtte til blod, svette og tårer.

haha! "...gå i eksil på et kott med en TV, en kasse pils og en bøtte til blod, svette og tårer." Faen meg dagens :D Fikk Assosiasjoner til dansken (biffen) i olsenbanden nå.

Heier automatisk på motstanderen til Liverpool selv, så skjønner veldig godt hva du mener gitt.

Men stikker til en bestekompisen (chelsea fan) og lader opp med captain youre country på Euro, før matchen i kveld. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...