Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
En norsk avis står bak en norsk spiller som gjør karrierens største tabbe. Hysterisk... Eh, nei. Hvis man evner å sette seg inn i hans situasjon nå, så skjønner man kanskje hvor jævlig han har det.

For dere hadde ikke kosa dere om Sunny hadde gjort det samme

Jeg heter ikke "dere".

Og nei, det hadde jeg ikke. Han er en sympatisk fyr som jeg liker (og ikke fortell meg at Riise er en usympatisk klyse som ingen liker, for det gjør jeg).

Neste gang du svarer meg så foreslår jeg at du tiltaler meg i entall for "vi" har faktisk individuelle meninger, vi også.

Hyrlen: Ser den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En norsk avis står bak en norsk spiller som gjør karrierens største tabbe. Hysterisk... Eh, nei. Hvis man evner å sette seg inn i hans situasjon nå, så skjønner man kanskje hvor jævlig han har det.

For dere hadde ikke kosa dere om Sunny hadde gjort det samme

Jeg heter ikke "dere".

Og nei, det hadde jeg ikke. Han er en sympatisk fyr som jeg liker (og ikke fortell meg at Riise er en usympatisk klyse som ingen liker, for det gjør jeg).

Neste gang du svarer meg så foreslår jeg at du tiltaler meg i entall for "vi" har faktisk individuelle meninger, vi også.

Hyrlen: Ser den.

Ok. Jeg skal ikke si noe om Riise jeg, bortsett fra at det var et nydelig selvmål

Lenke til kommentar

Sorry, men en trøste-protokoll ble i meste laget for meg, patetisk av Verdens Gang. Protokoller i nettaviser er noe jeg forbinder med at kjente personer dør.

Jeg har ingen sympati for Riise, og det innrømmer jeg glatt, jeg misliker han sterkt.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen sympati for Riise, og det innrømmer jeg glatt, jeg misliker han sterkt.

Signed.

Digga det så jævlig når ballen gikk i mål. Jeg lo. Hardt. Lenge.

haha ja akkurat det samme her, lo konstant i 5 minutter eller noe, helt sykt deilig :dribble:

Lenke til kommentar

Er det merkelig å være mere opptatt av kampen i helga enn kampen i morgen? Forandrer seg kanksje nærmere kampstart, men det er bare CL. I helga kan vi bli mestere. Jeg hadde glatt solgt CL for en seier mot Chelsea.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Er det merkelig å være mere opptatt av kampen i helga enn kampen i morgen? Forandrer seg kanksje nærmere kampstart, men det er bare CL. I helga kan vi bli mestere. Jeg hadde glatt solgt CL for en seier mot Chelsea.

Har ikke tenkt så mye på kampen imorra egentlig, selv om mange av kompisene mine som ikke er såpass United-supportere som meg snakker om kampen hele tiden. Kampen mot Chelsea er mye viktigere. PL = førsteprioritet.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt så mye på kampen imorra egentlig, selv om mange av kompisene mine som ikke er såpass United-supportere som meg snakker om kampen hele tiden. Kampen mot Chelsea er mye viktigere. PL = førsteprioritet.

enig men en klubb som utd bør ihvertfall nå finalen mer enn EN gang i 10 år så er utrolig viktig i morgen, og jeg tenker utrolig mye på kampen i morgen så syns det er litt merkelig å ikke være opptatt av kampen i morgen. men enig at jeg hadde heller tapt 2-1 (merk: ikke 1-0) i morgen og deretter VINNE på brua, det hadde vært absolutt beste kombinasjonen for meg om vi må tape i morgen :p men håper seff på 0-1 eller 1-1 i morgen :)

Lenke til kommentar
Er det mulig å tippe et resultat på kampen i dag?

Absolutt, men kanskje ikke på norsktipping. Om dagens kamp ikke er Oddsbomben eller Vinneroddsen eller hva det heter.

Tror du misforstod spørsmålet. Det jeg mente å spørre om var om kampen var for jevn / usikker / 50-50 til at det vil være fornuftig å tippe et resultat. Mao. hvis man skulle tippe et resultat, hva ville det vært?

Hva ville DU tippa?

Anbefaler deg forøvrig å holde deg unna Norsk Tipping når det kommer til oddsspill.

=)

Lenke til kommentar
Er det mulig å tippe et resultat på kampen i dag?

Absolutt, men kanskje ikke på norsktipping. Om dagens kamp ikke er Oddsbomben eller Vinneroddsen eller hva det heter.

Tror du misforstod spørsmålet. Det jeg mente å spørre om var om kampen var for jevn / usikker / 50-50 til at det vil være fornuftig å tippe et resultat. Mao. hvis man skulle tippe et resultat, hva ville det vært?

Hva ville DU tippa?

Anbefaler deg forøvrig å holde deg unna Norsk Tipping når det kommer til oddsspill.

=)

Da var det nok bare jeg som misforstod spørsmålet ditt ja. Og ja, jeg anbefaler meg selv det og :p

Jeg trur nok kampen blir veldig jevn, men ikke at et blir så utrolig mye mål. Kanskje 1-1 eller 2-1, om jeg skulle tippet noe.

Lenke til kommentar
Skal kose meg vis Barcelona vinner idag, alle Man Ut supportere som jeg har snakket med er så soleklare på at DE kommer til finalen, enda mer selvsikre enn Liverpool supportere er avogtil

Enkelte av mine medsupportere har det med å være selvsikre ja, husker godt ifjor i forkant av semifinalen. Alle snakket om United - Chelsea i finalen, selv før Milan-kampene var spilt.

Lenke til kommentar
Skal kose meg vis Barcelona vinner idag, alle Man Ut supportere som jeg har snakket med er så soleklare på at DE kommer til finalen, enda mer selvsikre enn Liverpool supportere er avogtil

Noen er veldig høye på pæra ja, men må huske at tap med et mål ikke er et dårlig resultat for oss nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...