Chicharito Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hvis Chelsea spiller slik de gjorde i dag, så tror jeg vi har god sjangs til å slå de på brua. Er Essien tilbake til helga? Endret 22. april 2008 av DeeCoo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fy faen så eg lo...hahaha Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Typisk tysk fotball. Tosk, få hodet ut av ræva, har du i det hele tatt sett en tysk fotballkamp de siste 5 årene? Btw, om Lahm drar, blir det til Spania... Jepp. Jeg har sett tysk fotball fra midten av 80 tallet. De kom til finale i vm 86. De vant vm 90 på den måten. Det er derfra uttrykket kommer. Hellas vant em på den måten, og Chelsea kan vinne serien i år på den måten. De imponerer ingen, men resultatene er der Endret 22. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det beste eksemplet på (Vest)-Tysk maskinfotball var vel i 74, da de slo Cruyff og deres totalfotball i finalen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jepp. 74 vm er et godt eksempel. Men jeg sog ikke det vm-et Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kan informere dere om at den type "tysk maskinfotball" ikke finnes lenger, i hvertfall ikke i Bundesliga eller på det tyske landslaget. Håper denne typen fotball kan bytte navn til noe annet, nå for tiden bør tysk fotball forbindes med det totalt motsatte. Men det vil nok ta litt tid å åpne alle øyer for dette. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Veeeel. Når man har spilt den type fotball over 3 tiår så blir man husket for det. Det er da heller ikke noen negativ ting. Det er en jævla effektiv fotball. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg tror at Lahm hadde valgt oss ovenfor Barcelona til den rette prisen magnusK*, men om vi bør kjøpe han så har jeg forandret oppfatning ganske kraftig. Jeg ville ha han definitivt når det så ut som Brown ikke ville signere, men nå som Brown har signert en 4 års kontrakt så synes jeg han har fortjent plassen sin på backen. Lahm er kanskje bedre offensivt på den delen, men jeg mener fortsatt at Brown gjør det knallgodt defensivt der. Vi trenger ingen ny back, og Simpson må få sjansen. Han har imponert meg, men tydeligvis ikke SAF nok, men han virker redd for å la ungguttene slippe til. Vi så jo eksempel på dette mot Roma når han satte inn Tevez(?) når kampen var så godt som sikret istedetfor en ung Welbeck som vi alle ville se. Det eneste vi trenger nå er en avslutter. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har dere noen tips til pub'er i oslo som kampen går i morgen?Den går jo på alle fotballpuber, men tenkte en pub som det er mange manutd supportere på? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg synes Mario Gomez fra Stuttgart er en spennende spiller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enig med Jay. Det virker som om Fergie er mere redd for å slippe ungdommen til nå enn for 10-15 år siden. Dette kan selvfølgelig ha med at vi er en mye rikere klubb og ikke er så avhengig av spillere fra ungdoms lag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enig med Jay. Det virker som om Fergie er mere redd for å slippe ungdommen til nå enn for 10-15 år siden. Dette kan selvfølgelig ha med at vi er en mye rikere klubb og ikke er så avhengig av spillere fra ungdoms lag. Snakker dere om egenproduserte nå, eller generelt? Uansett mener jeg han er mye flinkere enn stort sett alle andre managere av toppklubber med unntak av Arsenal. Anderson, Nani, Pique, Ronaldo, Rooney og Fletcher har alle kommet gjennom den siste tiden. I tillegg har spillere som Chadwick, Bellion, Richardson, Eagles + mange andre fått flerfoldige sjanser uten å ta vare på dem de siste 5årene. Å det kreves mye mer av dem nå enn for 15år siden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Forsiden av vg, egen protokoll for trøsting av Riise Trøst John Arne! John Arne Riise satte ballen i eget mål på overtid i CL-semifinalen mot Chelsea. Du kan trøste nordmannen her! JEG KLARER IKKE SLUTTE Å LE!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kieran hadde da mange gode kamper han, men som du sier så fikk han sjangsen også. Han ville vel spille mere og da gjorde han det rette valget. Fikk en god deal også pluss at han spiller for Keane Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 HAHAHAHAHAHHA! Jeg dør! Fy faen! Nei dette blir rent for mye Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enig med Jay. Det virker som om Fergie er mere redd for å slippe ungdommen til nå enn for 10-15 år siden. Dette kan selvfølgelig ha med at vi er en mye rikere klubb og ikke er så avhengig av spillere fra ungdoms lag. Snakker dere om egenproduserte nå, eller generelt? Uansett mener jeg han er mye flinkere enn stort sett alle andre managere av toppklubber med unntak av Arsenal. Anderson, Nani, Pique, Ronaldo, Rooney og Fletcher har alle kommet gjennom den siste tiden. I tillegg har spillere som Chadwick, Bellion, Richardson, Eagles + mange andre fått flerfoldige sjanser uten å ta vare på dem de siste 5årene. Å det kreves mye mer av dem nå enn for 15år siden. Egenproduserte spesielt. Vi har hatt flere sjanser til å gi Welbeck spilleminutter, og Simpson burde ha fått mer. De trenger å matches i PL kamper sammen med de store gutta. Grunnen til at spillere som Anderson, Nani og Ronaldo har fått bli store er fordi de har fått spille førstelagsfotball fra en ung alder. I Italia og Spania virker de også mye bedre til å matche spillerene sine som Dos Santos, Bojan, Balotelli og Pato. Det er en ting og spille reservekamper med reservelaget, og en helt annen ting å spille med de aller beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En norsk avis står bak en norsk spiller som gjør karrierens største tabbe. Hysterisk... Eh, nei. Hvis man evner å sette seg inn i hans situasjon nå, så skjønner man kanskje hvor jævlig han har det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En norsk avis står bak en norsk spiller som gjør karrierens største tabbe. Hysterisk... Eh, nei. Hvis man evner å sette seg inn i hans situasjon nå, så skjønner man kanskje hvor jævlig han har det. Ser ikke at de gjorde det samme for Myhre når han tabbet mot Tyrkia. Uansett så ser jeg humoren i det, samtidig som man selvfølgelig har medfølelse nesten uansett hvilken spiller som gjør en slik tabbe. Men nå er det nå flere Liverpool fans som er ute etter Riise ikveld, enn oss andre som bare har det gøy med det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En norsk avis står bak en norsk spiller som gjør karrierens største tabbe. Hysterisk... Eh, nei. Hvis man evner å sette seg inn i hans situasjon nå, så skjønner man kanskje hvor jævlig han har det. For dere hadde ikke kosa dere om Sunny hadde gjort det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå