NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nå som vi akkurat har signet med Brown så ser jeg på dette som unødvendig, Lahm er ikke halvparten så god som alle skal ha det til heller. Lahm spiller vel stort sett venstreback? Han kan spille på begge sider, han er høyrebent. Vi har allerede en bedre venstreback i Evra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 fra youtube en plass. Stupid manc. Oh wait, did I say manc. Sorry I was mistaken, no United fan is actually from Manchester.We're not showing the goal, you're watching it. Don't like it, turn of you computer and go bash your head in with something blunt. It's funny how all United fans forget that football existed before 1991. Probably because United had no fans before then. They're all glory hunting twats. Hvor mange "dumme" poolsupportere finnes det på denne jorda? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det jeg mener er at vi må passe oss for å ende opp med bare utlendinger og å ikke gi undommen en sjangse. Å vinne er ikke alt som teller Simpson har spilt bra på reservelaget Enig med det første poenget ditt. Å vinne er det som gjelder. Men er Simpson god nok? Han har spilt bra ja, men han har ikke imponert. Han har imponert meg, dessuten sa jeg at å vinne ikke er alt som gjelder Endret 22. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Keeper da, etter min mening er det keeper vi trenger mest.Eller er TK god nok? Danny Simpson presterer til dags dato ikke bra nok til å få starte på Uniteds 11, ei heller benken etter min mening. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Keeper da, etter min mening er det keeper vi trenger mest.Eller er TK god nok? Danny Simpson presterer til dags dato ikke bra nok til å få starte på Uniteds 11, ei heller benken etter min mening. Da er det vanskelig å bli bedre også Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Match trening på reservelaget? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bare for å la det være sagt, så mener jeg ikke at Lahm skal hentes for enhver pris. Jeg vil at han skal kjøpes dersom det er mulig å skaffe han til en fornuftig pris, noe som ikke er umulig med tanke på bruddet i kontraktsforhandlingene med Bayern. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det eneste jeg syntes vi burde tenke å bruke litt penger på er en spiss. Skal vi hente inn noen til andre posisjoner så forventer jeg at det blir unge spillere. Vi har god dekning på alle plassene utenom spissplassen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skjønner ikke hvordan i hule helvete dette Chelsea-laget ligger tre poeng bak oss, makan til anti-fotballlag , herregud. Det ville jo vært tragedie om dette laget skulle vunnet ligaen kontra offensive lag som ManUtd og Arsenal. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Helt enig med NightKeeper... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Som i tillegg ikke skjønner hvordan man avslutter. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Som i tillegg ikke skjønner hvordan man avslutter. NightKeeper forstår da vel helt hvordan han avslutter et flott innlegg? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Som i tillegg ikke skjønner hvordan man avslutter. NightKeeper forstår da vel helt hvordan han avslutter et flott innlegg? Okei, den var TØRR Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skjønner ikke hvordan i hule helvete dette Chelsea-laget ligger tre poeng bak oss, makan til anti-fotballlag , herregud. Det ville jo vært tragedie om dette laget skulle vunnet ligaen kontra offensive lag som ManUtd og Arsenal. De er seige. De spiller laidback og maler frem resultat. Det gjør de også i kveld Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Haha! Noen som fikk med seg selvmålet til Riise? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skjønner ikke hvordan i hule helvete dette Chelsea-laget ligger tre poeng bak oss, makan til anti-fotballlag , herregud. Det ville jo vært tragedie om dette laget skulle vunnet ligaen kontra offensive lag som ManUtd og Arsenal. De er seige. De spiller laidback og maler frem resultat. Det gjør de også i kveld Var vel mer karma. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Typisk tysk fotball. Litt synd. Nå er de roligere foran hjemmekampen. Hadde vert morro å fått fokuset mere vekk fra kampen i helga Skjønner ikke hvordan i hule helvete dette Chelsea-laget ligger tre poeng bak oss, makan til anti-fotballlag , herregud. Det ville jo vært tragedie om dette laget skulle vunnet ligaen kontra offensive lag som ManUtd og Arsenal. De er seige. De spiller laidback og maler frem resultat. Det gjør de også i kveld Var vel mer karma. Hva mener du? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 All den flaksen Liverpool har hatt i Champions League slo endelig tilbake på dem idag. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Typisk tysk fotball. Tosk, få hodet ut av ræva, har du i det hele tatt sett en tysk fotballkamp de siste 5 årene? Btw, om Lahm drar, blir det til Spania... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 All den flaksen Liverpool har hatt i Champions League slo endelig tilbake på dem idag. Nåja, de har noen avdrag igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå