Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

men nå er det vel ikke sikkert at Sir Alex er villig til å legge så mye penger i Huntelaar som han kommer til å koste etter EM (Jeg antar automatisk at han blir EMs beste spiss). Dermed ser jeg på han som en drøm, men jeg får bare mer å mer lyst på Gabby (Agbonlahor) personlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre Chauz. Jeg er relativt sikker på at jeg har sagt det 3 ganger.

Håper på

Keeper: VDS

Venstreback: Evra

Midtstopper: Ferdinand, Vidic

Høyreback: Brown

Venstreving: Nani

Sentral midtbane: Carrick, Hargreaves, Anderson

Høyreving: Ronaldo

Spiss: Rooney

Lenke til kommentar

Agbonlahor hadde vert veldig spennende. Engelsk er han også. Tror han kan ha et mye bedre samspill med Tevez og Rooney enn det de har sammen.

Min midtbane hadde blitt

Ronaldo - Scholes - Carrick - Hargreaves - Giggs

Men jeg har veldig lyst til å ha innpå Anderson, men jeg hadde gått for den midtbanen. Anderson starter i helga og jeg mener den kampen er mye viktigere. Utvilt og sulten mot Chelsea.....

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det er her jeg må være enig og. Jeg ser ofte at Rooney eller Tevez spiller ballen opp til sin spiss partner (Rooney til Tevez, Tevez til Rooney) og selvom Tevez og Rooney begge er raske så er det her jeg tror Gabby hadde kommet til utrolig mange sjanser. Han er en av de desidert raskeste spillerne i PL og når han er foran en mann så blir han foran han. Gabby er jeg helt sikker på at hadde blitt en hit i United, og han er favorittspilleren min hvis vi ikke regner med den walisiske trollmann.

Lenke til kommentar
Tre Chauz. Jeg er relativt sikker på at jeg har sagt det 3 ganger.

Håper på

Keeper: VDS

Venstreback: Evra

Midtstopper: Ferdinand, Vidic

Høyreback: Brown

Venstreving: Nani

Sentral midtbane: Carrick, Hargreaves, Anderson

Høyreving: Ronaldo

Spiss: Rooney

sykt at du ikke vil ha scholes med, men det er jo bare personlige meningen min :ermm:

Lenke til kommentar
Både Hargreaves, Anderson og hvertfall Carrick har bevist at de fortjener plassen foran Scholes i mine øyne. Kan godt bytte Hargreaves for Scholes, men ingen andre.

ENESTE grunnen til at vi var helt utrolige mot slutten av kampen mot bburn var scholes.. han ga jo "inch perfect" pasninger opp til ronaldo og rooney på venstre, og til nani/brown/oshea på høyre.. var veldig smart av fergie å la scholes spille hele kampen mot bburn, menmen, alle har vel begynt å tenkte at scholes og giggs er gammel og ikke kan spille som de gjorde før.

Lenke til kommentar
Både Hargreaves, Anderson og hvertfall Carrick har bevist at de fortjener plassen foran Scholes i mine øyne. Kan godt bytte Hargreaves for Scholes, men ingen andre.

ENESTE grunnen til at vi var helt utrolige mot slutten av kampen mot bburn var scholes.. han ga jo "inch perfect" pasninger opp til ronaldo og rooney på venstre, og til nani/brown/oshea på høyre.. var veldig smart av fergie å la scholes spille hele kampen mot bburn, menmen, alle har vel begynt å tenkte at scholes og giggs er gammel og ikke kan spille som de gjorde før.

Gamlegutta har jo fortsatt sine dager!

Bare synd at de ikke presterer jevnt.. Syns det har vært mye opp og ned med dem i år. Dessverre mye ned med Giggs.

Lenke til kommentar

Scholes begynner å få en fryktelig tendens til å sakne ned farten på midtbanen, og Carrick og Anderson er mine valg før Scholes når de kan spille nå, samt at jeg tror vi trenger hazza på bortebane i CL. Det er slike oppgjør han skal spille.

Lenke til kommentar

Hva tenker folket her om kampen i kveld?

Jeg er todelt:

1. Hvis vi når finalen, håper jeg vi møter Liverpool der.

2. Hvis vi ikke når finalen, håper jeg det blir Chelsea som går videre.

Er så lei av at Liverpool gjør det bedre enn oss i CL, det er jo faktisk ingen logisk grunn til det.

Lenke til kommentar

Håper Chelski taper i dag, slik at de forhåpentligvis er litt redusert til helga. Ellers har jeg ikke spesielt lyst til å se Liverpool i finalen sammen med United. Jeg tørr ikke tenke på hva jeg gjør hvis vi taper en slik finale, da er et tap mot Chelsea lettere å fordøye.

Lenke til kommentar

Ser for meg att det blir en kjedelig kamp i dag. 0-0 1-0 1-1. ikke noe mer. begge lag kommer til å være forsiktige, men liverpool kommer til å ha ballen mest. Liverpool får ett billig mål med en dommerfeil el noe hvis de skårer. Men tror det er Chelsea som går til finalen. Det kommer til å være det eneste de har å spille for etter de taper mot Man Utd på lørdag.

Lenke til kommentar
Ser for meg att det blir en kjedelig kamp i dag. 0-0 1-0 1-1. ikke noe mer. begge lag kommer til å være forsiktige, men liverpool kommer til å ha ballen mest. Liverpool får ett billig mål med en dommerfeil el noe hvis de skårer. Men tror det er Chelsea som går til finalen. Det kommer til å være det eneste de har å spille for etter de taper mot Man Utd på lørdag.

Tror den kommer til å bli så kjedelig at jeg ikke gidder å prøve å holde meg våken en gang. To lag som ikke vil slippe inn mål og helst score så få som mulig i samme slengen...

Lenke til kommentar
Hva tenker folket her om kampen i kveld?

Jeg er todelt:

1. Hvis vi når finalen, håper jeg vi møter Liverpool der.

2. Hvis vi ikke når finalen, håper jeg det blir Chelsea som går videre.

Er så lei av at Liverpool gjør det bedre enn oss i CL, det er jo faktisk ingen logisk grunn til det.

Nøyaktig det samme som jeg tenker. I tillegg til den grunnen du nevner, så tror jeg det vil være lettere å slå Liverpool i finalen enn chelsea.

Men fyfaen så surt dersom vi hadde tapt mot Liverpool i finalen. Fyfaen. Da ville jeg blitt smådepressiv i flere måneder fremover.

Tror den kommer til å bli så kjedelig at jeg ikke gidder å prøve å holde meg våken en gang. To lag som ikke vil slippe inn mål og helst score så få som mulig i samme slengen...

Ja, spesielt Chelsea. Jeg tror de verdsetter 1-0 seier høyere enn 4-0, for da har de ikke slitt seg ut like mye med å score så mange mål. Glad jeg tilfeldigvis heier på et lag som spiller morsom fotball.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg håper Chelsea blir litt engstelig foran hjemmekampen slik at kanskje litt fokus forsvinner fra kampen i helga. Ellers håper jeg at Liverpool ikke vinner. Jeg orker rett og slett ikke mere fra supporterene deres nå.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...