Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Altså - hvor sannsynlig er det at vi VINNER på stamford bridge? Det er latterlig usannsynlig rett og slett.

Why not? Vi har som vane å ta bort rekorder. Nevner bare Arsenals 50 kamper uten tap...

Det var ikke akkurat sannsynlig at vi skulle vinne den kampen heller.

Absolutt. Det er ikke sannsynlig at vi vinner. Veldig glad for at uavgjort er et posetivt resultat for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså - hvor sannsynlig er det at vi VINNER på stamford bridge? Det er latterlig usannsynlig rett og slett.

Why not? Vi har som vane å ta bort rekorder. Nevner bare Arsenals 50 kamper uten tap...

Det var ikke akkurat sannsynlig at vi skulle vinne den kampen heller.

Vi spilte mot Arsenal på hjemmebane, og du hevder at det ikke var sannsynlig at vi skulle vinne? Javel ja?

Lenke til kommentar

Skade, men han er antagelig tilbake til Barcelona.

Nå kjører jeg bare en liten edit:

Transfers til sommeren jeg kunne tenkt meg:

Spiss: Klaas - Jan "The Hunter" Huntelaar: Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen...mannen er en målscorer maskin uten like. Definitivt et kjøp som kunne lønt seg for oss, men med prislappen han har må jeg nok kanskje si at jeg heller ville hatt noen andre. Jeg synes det er bedre å kjøpe godt til en god pris i alle fall.

Gabriel Agbonlahor: Han kan spille både spiss og ving, og med Giggs som antagelig legger opp etter neste sesong så hadde han ikke vært fæl å hente inn. Hvis vi bruker han som både spiss og ving tror jeg han kan bli en hit for oss, og denne mannen er for min del på toppen av ønskelista. En mann som kan løpe fra alle.

Roque Santa Cruz: En klassespiss som kanskje koster mindre enn Huntelaar, men som kan sette ballen kaldt i mål. Jeg hadde ikke hatt noe imot å se han i United drakta i alle fall.

Ut:

Jeg tror at en eller annen på sentralen forsvinner ut eller så er jeg ganske sikker på at de fleste vil fortsette

Drømmestartellever for meg neste sesong:

---------------VDS--------------------

------Ferdinand---Vidic/Pique-------

Brown--------------------------Evra--

--------Carrick-----Anderson--------

Ronaldo--------------------------Nani

--------Rooney/Tevez---Agbonlahor

Benk: Welbeck, Foster, Simpson,Rooney/Tevez, Hargreaves, Scholes, Giggs, O'shea

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar
Skade, men han er antagelig tilbake til Barcelona.

håper det.. og håper faktisk at hazza er også med :)

Faktisk???

Jeg leste en plass at SAF bekreftet i et intervju etter Blackburn-kampen at Anderson, Hargreaves og van der sar ble klar til onsdag.

med "faktisk" mente jeg at jeg håper hazza får PLASS i laget på onsdag, og det betyr at vi må spille med bare rooney på topp, noe som jeg syns funker bra borte i CL. og hvis det ikke funker, så kan scholes/hargreaves bare gå av og tevez/anderson kan komme på. håper på dette onsdag:

VDS

Brown, Rio, Vida, Evra

Carrick Hazza

Scholesy

Park Rooney

Ronaldo

Jeg tror Fergie starter med Rooney på venstresiden og Ronaldo som hovedspiss på begynnelsen av kampen siden Rooney kan gjøre en fantastisk jobb bakover og hjelpe Evra i forsvar, og jeg syns Park fortjener å være med fra start men er sikkert mange som er uenige her. Han kan være en viktig spiller som vinner ballen i forsvaret og løper fram og tilbake siden har er jo full av energi. Jeg håper ihvertfall på dette, og at seff Nani, Tevez og Anderson er klare på benken hvis/når vi trenger de :)

Lenke til kommentar

Blir noen av disse å se neste sesong?

Ikke en veldig politelig kilde, men det kan jo være noe i det.

Veloso og Moutinho er spennende! Noe som er morsomt, er at jeg kjøpte de to etter min første sesong i FM'08. ^^ Veloso har ikke gjort det bra (har ikke fått mange sjansene heller), men nå er det bare FM og langt fra virkeligheten!

Blir spennende å lese om alle ryktene og kjøpene fremover nå! :D

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Moutinho hadde jo vært greit å hente inn før han blir for dyr eller havner i en annen klubb, for Scholes har dessvere ikke mange årene igjen

Håper igrunn at vi styrker laget med: Lahm, Huntelaar/Benzema og Moutinho

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Jeg ser på Anderson som Scholes arvtaker, og med Fletcher,Hargreaves,Carrick og folk som Possebon som kanskje kommer igjennom om en sesong eller to så synes jeg det er greit. Vi har vel forresten sett etter han midtbanespilleren med kallenavnet "Rambo" i Cardiff som virker spennende. Moutinho tror jeg ikke kommer til å bli så stor som alle andre tror.

EDIT: På backene er vi nå dekket mener i alle fall jeg. Det virker nå som Gaz kommer tilbake og da har vi Gaz og Brown på høyrebacken med Simpson som kan få prøve seg. På venstrebacken har vi Evra og nå kanskje en Silvestre tilbake og vi har både Hargreaves og O'shea som kan gå ned til å spille back.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...