Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

6 mål på 3 kamper for Ronaldo så langt, ser ut som om Sir Alex taper veddemålet sitt i år :), noe jeg tro gleder han noe veldig...

Hvis bare Spurs kan se å få puttet et mål nå så har jeg 11 rette (så langt) på tippingen før Gunners skal ut å spille...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo en fin artikkel som tydligvis har blitt skrevet for en uke siden eller noe sånn :D

Drogba: - United er redde

Han mener uavgjortkampen på Old Trafford markerte et vendepunkt.

- Den kampen ødela moralen i Manchester United. Etterpå har de avgitt poeng, understreker Drogba.

Ja moralen er lav og vi har avgitt mindre poeng en Chelsea, god sagt av Drogba (Mourinho må jo være en hjernevasker av dimensjoner når han klarer å få gutta sine til å tro det der :) )

Lenke til kommentar

Seks poeng er ikke noe når det er igjen 15 kamper, det er snak om 45 poeng som der er igjen å spille for, så det er ikke over. Men det går rett vei det er helt klart, hvis Chelsea klarer å miste enda noen poeng når Cech og Terry er borte kjempebra...

Lenke til kommentar

Ingen tvil om hvilket topplag som er i best form per dags dato. United seiler gjennom kampen, spiller fantastisk 1-touch fotball og scorer mål så det holder. Chelsea på den andre siden sliter, og avgir poeng på poeng.

Ronaldo > Drogba ang. pl's beste i øyeblikket.

Jeg er fornøyd. :D

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Drogba er omtrent like troverdig som The Sun...

Omtrent hele artikkelen oste av oksedrit,

- Er jeg den beste spissen i verden? Det er mulig – men jeg besvarer spørsmålet med scoringene mine. Jeg mener i hvert fall jeg er den beste i Premier League, sier ivorianeren ubeskjedent.

Fyren er en fjott... han kan kanskje score, men inni svarte, det kan Ronaldo ogsaa, og han er ving.

Lenke til kommentar

Deilige 6 poeng foran, men har enda i bakhode at vi har mange vanskelige kamper på bortebane neste halvdel. Selv om United er det beste bortelaget i PL så skal det bli tøft.

Uansett så er United historisk sett dårligst i starten og januar-februar, for så og komme hardt tilbake på slutten. Men har ingen tro på at United skal svikte nå så trygt alt virker nå. Og med enda mer forsterkninger i Januar tror jeg dette virkelig går veien i PL, i CL tror jeg det går verre.

Lenke til kommentar

Fortsatt enkelte som mener at Solskjær ikke er verdig en plass i United, eller? :roll:

Meget gledelig med tre poeng i dag, vi viser styrke nok en gang! Gjør heller ikke noe at Chelsea spiller uavgjort for andre gang på rad. Hva er Mourinhos unnskyldning denne gangen tro...?!

Var moro å lese det Drogba sa, dersom dette stemmer.. Tar det med en klype salt ettersom Nettavisen, som vanlig, siterte The S*N!

Men, det er helt sikkert, seks poengs forsprang er ikke all verden og det kan fort krympes inn. Det er mange viktige og vanskelig kamper igjen, så serien er så langt derifra avgjort. Heldigvis har United nok av rutine når det kommer til denne delen av sesongen, så det ser helt klart lovende ut!

Sier bare én ting; CRISTIANO RONALDO! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...