Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

"Vi burde slått dem med de 11 vi hadde satt på"

Jeg HATER den linja der. Hver ENESTE gang vi taper for et lag som skal være så "dårlig" så er det en eller annen som skriver det der. Vi kan ikke slå alle hver gang kan vi? Blackburn er et vanskelig lag for oss borte og det ble vist på Ewood park. De hadde individer som briljerte, det hadde ikke vi. Roque Santa Cruz, Bentley, Friedel og til tider Gamsten gjorde en utmerket jobb på banen. Bentley var bedre på vingen enn Ronaldo den kvelden. Santa Cruz er alltid dødeligere foran mål enn Tevez og Rooney.

"Vi spilte kjedelig fotball med Ruud. Vi var avhengig av at en person skulle score alle målene"

Nå er det jo faktisk slik at Ronaldo scorer omtrent like mye som Ruud gjorde for oss.

Endret av Alastor
Dobbeltpost er fjernet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Vi burde slått dem med de 11 vi hadde satt på"

Jeg HATER den linja der. Hver ENESTE gang vi taper for et lag som skal være så "dårlig" så er det en eller annen som skriver det der. Vi kan ikke slå alle hver gang kan vi? Blackburn er et vanskelig lag for oss borte og det ble vist på Ewood park. De hadde individer som briljerte, det hadde ikke vi. Roque Santa Cruz, Bentley, Friedel og til tider Gamsten gjorde en utmerket jobb på banen. Bentley var bedre på vingen enn Ronaldo den kvelden. Santa Cruz er alltid dødeligere foran mål enn Tevez og Rooney.

"Vi spilte kjedelig fotball med Ruud. Vi var avhengig av at en person skulle score alle målene"

Nå er det jo faktisk slik at Ronaldo scorer omtrent like mye som Ruud gjorde for oss.

Vi sliter alltid på Ewood Park. Husker ikke hvor det var jeg leste det, men leste i går en statistikk hvor det sto at United bare hadde vunnet 2 ganger på Ewood Park siden 1998. Vi visste jo på forhånd at gårsdagens kamp kom til å bli knallhard. Men jeg mener at med toppet lag kan vi slå hvem som helst på bortebane, og laget vi startet med i går var så og si toppet. Og nei, selvsagt kan vi ikke slå alle.

Ja, Ronaldo scorer omtrent like mye som Ruud, men vi spiller bedre fotball nå enn hva vi gjorde med Ruud, vil i hvert fall jeg påstå.

Lenke til kommentar

Hvis vi vinner på brua skal det jo godt gjøres om Chelsea tar oss igjen. Slik som ståa er nå så har united 18 plussmål mer enn Chelsa. Det vil da si at hvis United vinner på brua så må Chelsea score mer enn 18 mål eller United slippe inn 18 mål på de to siste kampene. Ut i fra statistikken gjennom sesongen så tviler jeg på at Chelsea scorer halvparten så mange mål som de har scoret gjennom hele sesongen på to kamper. Eller at United skal slippe inn like mange mål som de har gjort hittil i sesongen på to kamper.

Det er selvsagt bare statistikk, men likevell. Det er ganske så usannsynlig.

Lenke til kommentar

Om det går bra mot Liverpool på tirsdag så trur jeg Chelsea vil ha et annet fokus enn PL til helgen igjen, så dere kan jo sitte å heie på oss den kampen ihvertfall :)

Mer og mer rykter om Hiddink som ny manager på Brua nå, så Grant føler nok presset og vil fokusere på den trofeen han syntes er mest sannsynlig. Noe ihvertfall jeg trur er CL ( og det er ikke stor sannsynlighet for den heller.P )

Lenke til kommentar
Altså - hvor sannsynlig er det at vi VINNER på stamford bridge? Det er latterlig usannsynlig rett og slett.

Why not? Vi har som vane å ta bort rekorder. Nevner bare Arsenals 50 kamper uten tap...

Tenkte akkurat det samme. Er det et lag som er kapabel til å slå Chelsea på brua, er det United. Og premissene er klare; Chelsea MÅ vinne, og det betyr at de må risikere litt mer enn vanlig noe som kan skape mye rom for Ronaldo, Nani og Rooney.

Lenke til kommentar

Jeg velger å være realist til den kampen og blir veldig fornøyd med uavgjort. Men det skal sies at chelsea har hatt et par kamper i år på hjemmebane hvor de har lekket bakover som en sil og det mot mye dårligere lag en oss...

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med uavgjort.

Men jeg synest ikke det er veldig usansynlig at vi vinner på brua. Vi vet at hvis vi slår dem så er vi mestere. Større motivasjon kan man vel ikke ha. Vi er best mot de store lagene. Arsenal hadde griseflaks på hjemmebane og resten har vi vunnet. Jeg tror også det kan bli tilfeldigheter som avgjør, og kanskje vi kan ha flaks for en gangs skyld også.

Chelsea har en laidback spillestil noe som kan gi oss ro. Da tror jeg vi er farlige.

Men det blir en ekstremt vanskelig kamp

Lenke til kommentar
Altså - hvor sannsynlig er det at vi VINNER på stamford bridge? Det er latterlig usannsynlig rett og slett.

Why not? Vi har som vane å ta bort rekorder. Nevner bare Arsenals 50 kamper uten tap...

Det var ikke akkurat sannsynlig at vi skulle vinne den kampen heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...