Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ja, Ruud var relativt god for dere. Men du verden som jeg hatet ham. Og jeg har aldri vært så glad som da han satte straffesparket i tverrliggeren for noen år siden. Å, det var tider. Det var rivalisering. Nå er det mer respekt klubbene imellom. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Keown var en forbanna drittsekk etter den kampen forresten. Skammelig var det... Greit med rivalisering, men... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg må si at måten Ruud snudde og gikk etter den kampen når halve Arsenal bød på slossing gjør meg stolt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Santa Cruz har ikke så mange flere mål enn Rooney da, og han har spilt mye mere. Men han har vert en bedre avslutter de siste månedene. Hvor lang er kontrakten hans til Blackburn da? Tipper vi må ut med ca 10 mill. Santa Cruz: 34 kamper 16 mål Rooney: 25 kamper 11 mål Dessuten ville jeg si at United skaper en del sjanser mer enn Blackburn Hva er greia med Huntelaar? En slags Kezman/Kuyt.. Fysj, nei takk. Afonso Alves/Ruud Van Nistelrooy/Dennis Bergkamp kom alle fra Nederland som toppscorere til Premier League. Det blir nok med ønsketenkning når det gjelder Santa Cruz, men mannen er helt klart for øyeblikket en klassespiss og jeg hadde ikke vært redd for at han kom til å bli en flopp i United, tvert i mot faktisk jeg tror han kan bli toppscorer med oss. Mannen på 1,91m er muligens mitt andre valg, men dessverre tror jeg hverken SAF går for Huntelaar eller Santa Cruz, men henter inn en eller annen ukjent til og jeg tror ikke han blir noe stort. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Husker jeg ble imponert over Rooney i Everton, og tenkte at det var noe dritt at han spilte i akkurat den klubben, for da vil han aldri bli Liverpool-spiller. Så havnet han hos dere. Husker jeg lot meg imponere over Ferdinand i West Ham og tenkte at han var en stopper vi gjerne skulle hatt i Liverpool. Noen år senere havner han hos dere. Jeg har også latt meg imponere over Tevez både for Argentina og West Ham. Hva skjer? Vel, alle vet jo det... I år har jeg latt meg imponere over Santa Cruz, og tenker som så at hvis Liverpool skal kjøpe en spiller fra PL, må han være drømmen på topp sammen med Torres. Jeg er redd historien vil gjenta seg... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan du la deg imponere av Bojan og tenkt deg å hatt han i Liverpool også så hadde det vært kjempefint av deg Superparanoid. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Skjønner ikke helt det her med Bojan gitt. 17/18åring på ca 170 over bakken, spiller et par kamper for Barcelona og scorer noen mål som en spiss bør gjøre. Så plutselig vil "alle" ha han. Håper Barca og Bojan selv holder hodet kaldt og holder seg i Barcelona til han er moden nok som person og spiller til å ta steget ut, eventuelt bli Barca's Totti. Jeg er Barca fan på si, men skal vel ikke så mye til får å forstå at den gutten har det best der han er akkurat nå, og ikke i kalde, brutale England hvertfall. P.S Dere tar ikke Huntelaar, Roman må nemmelig kvitte seg med noen milliarder i sommer og da ere vel greit å legge igjen penga i Ajax med det samme Endret 19. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hva med å prøve å balangsere en økonomi? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Bojan var en spøk ettersom jeg tror han kommer til å spille karrieren ut i Barcelona, men er det rart å ønske han? Etter min mening absolutt ikke. Han er 17 år, og spiller som en verdensklasse spiss. Han, Pato og Balotelli er med på å gjøre noe stort etter min mening. De er unge superspisser. Jeg mener 8 mål og 3 assist på 25 appearances er bra. De fleste mener jo at han kunne holdt Henry på benken. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Hvorfor tror du Barca bruker han kvitre? Fordi de ikke har troa på han? Hvis du ser på statistikkene over hvor jævlig mye sykt han har gjort i aldersbestemte klasser tror jeg du også blir litt imponert. Endret 19. april 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvorfor tror du Barca bruker han kvitre? Fordi de ikke har troa på han? Hvis du ser på statistikkene over hvor jævlig mye sykt han har gjort i aldersbestemte klasser tror jeg du også blir litt imponert. Det er vanskelig å lese sarkasme på internettet når det ligger midt i mellom ikke-sarkasme. Heads up til alle dere som ikke skjønner det. (Jeg mener ikke å kalle noen dumme, men sannheten er at det er utrolig mange idioter som ikke skjønner skrevet sarkasme) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Santa Cruz: 34 kamper 16 målRooney: 25 kamper 11 mål Dessuten ville jeg si at United skaper en del sjanser mer enn Blackburn En del? Hadde Rooney hatt avslutnings egenskaper som feks. Bergkamp, ville han glatt vert toppscorer i Pl nå. Når det gjelder Bojan så er han uten tvil ett fantastisk talent. Har hørt han har scoret nermere 1000 mål for alders bestemte lag tilnå(?). Men atm så er han kun en middelmådig spiller, og det er for tidlig å rose ham opp i skyene. Han har ett enormt potensiale, så det gjenstår bare å se om han tar vare på det. Endret 19. april 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg sier ikke noe om hva som er lov eller ikke og jeg tenker ikke bare på Giggs. Fletcher og OShea har jo fått skylden for temmelig mye de siste sesongene. Vi skal heller ikke så langt tilbake i tid før Nani fikk veldig mye kjeft. Og ja, det er ok å kritisere enkeltpsillere, men det er da hver jævla gang, og det er stort sett de samme spillerene. Jeg er vel den eneste som skrøt av Blackburn til pause i dag uten at jeg vil fremheve meg selv. "Det er forresten helt naturlig at det er størst fokus på det offensive" Hvorfor det? Fordi det er sjangser og mål det blir fokusert på i media og det er målscårere som får navnet på skjermen? Det må jo være lov å være misfornøyd med enkeltspillere hvis de ikke presterer. Giggs er en av de jeg liker aller best, men denne sesongen har han rett og slett skuffet meg. I noen kamper er det bare bra at han starter pga. rutinen osv., og at han startet dagens kamp gjorde egentlig ikke noe. Men med en gang det ikke fungerte var ikke Ferguson i tvil om hvem han skulle ta ut av banen. Og Nani har tatt godt vare på sjansene sine i det siste, og det er bra. Ikke i fjor, men året før der igjen da RvN fremdeles var i klubben. Da spilte vi mye med Fletcher/O'Shea sentralt på midtbanen, og da fikk Fletcher ofte refs etter kampene. Og før var jo faktisk Fletcher helt usynlig når han spilte på midtbanen. Jeg vet at noen gjør en god "usynlig" jobb med å stenge av rom osv., men Fletcher slet voldsomt i enkelte perioder. Og O'Shea ble alt for treig til tider, så at de to fikk skylden for mye var jo ikke akkurat overraskende. Keane gikk jo faktisk ut i media og sa at han var misfornøyd med blant annet dem to. Jeg forventer ikke at Giggs skal levere sånn som Ronaldo, men at han spiller bra og gjør det han ennå kan, men det synes jeg ikke han gjør. For tiden mislykkes Giggs med de aller, aller enkleste tingene. I dag fikk han ikke til å slå et innlegg en gang. Jeg er fremdeles positiv til Scholes, men det er ikke vanskelig å se at han ikke er den samme som før. Av og til går det alt for treigt med han også. Så du skrøt av Blackburn i pausen? Hva synes du om United, da? Vi stiller med et lag som burde slå Blackburn, så klart blir supportere og SAF ikke minst misfornøyd når laget ikke presterer så godt som det skal. Hva er greia med Huntelaar? En slags Kezman/Kuyt.. Fysj, nei takk. Jeg er også litt skeptisk til Huntelaar, og i hvert fall til den prisen! Og han blir nok dyrere etter EM og da er det jo bare latterlig. Han blir jo linket til klubber nå om dagene og da på prisen £25 mill. Hvert år har han blitt linket til de aller største klubbene i Europa, men ingen har tatt sjansen på å kjøpe han. Det må jo være noe som holder de store klubbene til bake, bortsett fra prisen? Vi trenger muligens en ny spiss, en ordentlig målscorer, men jeg vet ikke om Huntelaar er rette mann. Hvis man ser på Rooney og Tevez så synest jeg de to ofte gjør de samme jobbene. Begge liker å ligge litt dypt og angripe forsvaret med ballen. Da ender det ofte i at den ene blir dyttet lengre frem enn den andre, eller at vi blir for dype. Jeg synest at laget hadde vert tjent med en boksspiller med god spille forståelse som kan få støtte i en dypere spiss som Tevez og Rooney. Med andre ord så vil jeg ha tilbake Ruud. Men det er min mening da, mange som er uenig Jeg er også stor fan av Ruud van Nistelrooy, men ble lei meg da han forlot oss til fordel for Real Madrid. Dessuten spiller United mye bedre fotball nå som ikke Ruud er med, de er ikke bare avhengig av at en spiller scorer målene. Når det gjelder Rooney og Tevez så er dem to ganske like. Før Tevez kom til klubben hadde jo Rooney den rollen som Tevez har nå. Rooney er nå den som skal løpe i bakrom, selv om vi ofte ser at han tar de tunge løpene hjemover. Jeg synes Rooney må forbedre avslutningensferdighetene sine. Tenk om han hadde hatt samme avslutningsferdigheter som Nistelrooy, han hadde vært toppscorer i klubben.. så mange sjanser har han. Jeg synes Tevez er en bedre avslutter, men han har hatt noen blemmer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde SAF kjøpt Huntelaar før sesongen hadde han kommet for 12-15 millioner pund, det var særdeles dumt av han å ikke gjøre det. Garantert inne blant topp 5 i Europa når det gjelder avslutninger. Målraten hans er heller ikke til å kimse av, da han scorer jevnt over hver kamp i snitt for øyeblikket. Tror nok Huntelaar kunne gjort det mye bedre i ''4-5-1'' systemet enn det Rooney og Tevez klarer for øyeblikket. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 <Så du skrøt av Blackburn i pausen? Hva synes du om United, da? Vi stiller med et lag som burde slå Blackburn, så klart blir supportere og SAF ikke minst misfornøyd når laget ikke presterer så godt som det skal. Disse "en klubb som Untid skal slå Blackburn" greiene er jeg veldig stor motstander av, og jeg synest det bare er tull. Ingen spiller eller navn vinner noe for oss. Hvordan et lag gjør det er nesten alltid et resultat av hvor bra motstanderene er. Blackburn var gode i dag. De lot oss ikke få tid med ballen før uti andre omgang da de ble slitne etter å ha kjempa i en time. Når spillere (det gjelder "gudene" våre også) ikke får tid med ballen så synker kvaliteten på pasningene (og inleggene). Spillet flyter ikke og ting går ikke helt som i en kamp med mindre motstand. Jeg synest vi hang bra med og til tross for at vi ikke klarte å stå i mot på midtbanen, så skapte vi noen gode muligheter, og å kunne skape noe selv om vi ligger under spillemessig er en veldig stor kvalitet. Jeg er ikke misfornøyd med noen i dag og synest vi gjorde en god kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) surt at vi ikke fikk en straffe i dag.. handsen var jo klar, men ronaldo situasjonen kunne glatt vært straffe det og selvom han var borti ballen men ikke helt uten å ta ronnie ned.. menmen, får vel være fornøyd med 1-1 siden vi lå jo under med bare 3-5 min igjen.. blir jo deilig hvis vi kan knuse rekorden som chelsea er så stolt av og samtidig vinne ligaen i praksis. hadde vært utrolig deilig men klarer ikke se for meg en stilling der vi har mer mål enn chelsea så håper at det blir 1-1! Endret 20. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hadde SAF kjøpt Huntelaar før sesongen hadde han kommet for 12-15 millioner pund, det var særdeles dumt av han å ikke gjøre det. Garantert inne blant topp 5 i Europa når det gjelder avslutninger. Målraten hans er heller ikke til å kimse av, da han scorer jevnt over hver kamp i snitt for øyeblikket. Tror nok Huntelaar kunne gjort det mye bedre i ''4-5-1'' systemet enn det Rooney og Tevez klarer for øyeblikket. Før vi kjøpte Tevez ble vi jo linket sterkt til Huntelaar og da var ikke prisen "bare" £12-15 mill. Mener å huske at den var helt oppe i £20 mill.. Så vet ikke. Huntelaar kunne nok gjort en bedre jobb en Tevez i 4-5-1, men Rooney? Litt usikker der, men nå har jeg ikke sett noe spesielt til Huntelaar så skal vel egentlig ikke uttale meg. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har hørt han har scoret nermere 1000 mål for alders bestemte lag tilnå(?) På 7 sesonger visstnok, etter det jeg har hørt. Ganske drøyt det og Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hvorfor tror du Barca bruker han kvitre? Fordi de ikke har troa på han? Hvis du ser på statistikkene over hvor jævlig mye sykt han har gjort i aldersbestemte klasser tror jeg du også blir litt imponert. Jo, absolutt jeg trur gutten passer bra i Barca. Men om man tar for seg gutten fysisk så er det han ikke mye å skryte av. Som spiss i england er det ikke alltids like greit å være liten lett og kjapp i beina. Jeg vil bare frem til det at jeg trur både Man U, CFC eller hvem som helst klubb i england ville gjort det smartere ved å velge en som ihvertfall har spilt toppfotball i 2-3år, som har fysikken ( ikke det at ikke Bojan kan bli en topp spiller på alle nivåer, for all del jeg håper da det) og evnen til å håndtere den mer "brutale" spillestilen i England. Ikke i england, ihvertfall ikke først sessong, og det er vel bare et lag av de topp fire som tar seg råd til å sjanse med ungdom fremfor å sikre inn pokalene. Jeg vil heller se Bojan bli en av verdens beste og utvikle seg til å bli en spiller som vi kommer til å huske sånn som Van Basten, Cantona, Bergkamp enn at han blir solgt til en Engelsk klubb som kanskje spiller fotball på et høyere nivå om dagen men som kanskje ville ødelagt guttens potensiale. Oppsummering: Jeg trur ikke gutten funker i England. Endret 20. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Barca gjør det helt jævlig i laliga. La oss håpe dette varer til CL kampen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå