Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Synest ingen gjorde det spesielt dårlig. Scholes ble presset defangsivt på banen og gjorde mye for at midtbanen ikke knakk helt av i første omgang. Mye kjemping i dueller og ballvinning. Jeg synest vel det hadde vert et bedre bytte å ta ut Tevez og dyttet Giggs inn i midten. Han var god defangsivt og kjempet mye Du ville tatt av mannen som scoret for oss Da ville jeg heller tatt ut Rooney og satt inn Park Endret 19. april 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Synest ingen gjorde det spesielt dårlig. Scholes ble presset defangsivt på banen og gjorde mye for at midtbanen ikke knakk helt av i første omgang. Mye kjemping i dueller og ballvinning. Jeg synest vel det hadde vert et bedre bytte å ta ut Tevez og dyttet Giggs inn i midten. Han var god defangsivt og kjempet mye Du ville tatt av mannen som scoret for oss Da ville jeg heller tatt ut Rooney og satt inn Park Vanskelig å vite på forhånd...... Men byttet er greit da. Vi måtte fremover og kreativitet er en måte å gjøre det på. Der er Nani bedre enn Giggs. Så er det sikkert en grunn til at jeg er bonde og ikke manager også Endret 19. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Satan. I dag var man på pub. Three Lions i trondheim om noen har vært der. Helt sykt siste 20 minuttene..alle sjansene, situasjonene...og så til slutt målet. Jeg har sagt uavgjort i denne kampen her hele tiden jeg, det var det jeg regna med. Så tap mot chelsea og 2 seire til slutt . EDIT: TTT har satt strek for diskusjonen før idag. Så ikke prat mer om forumbrukere som irriterer deg. Det kan være risikosport for tiden. 1 innlegg slettet. Endret 19. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Magefølelsen sier uavgjort mot chelsea. De kommer til å presse på siden det er hjemmebane, men da blir vi farlige på kontring. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sunhome: Vi kan ikke leve i fortiden. Det er nåtiden som gjelder og uansett hvor stor Giggsy har vært for oss før (elsker ham for det) så kan han ikke flyte på det og holde spillere som Nani på benken, når han selv spiller dårlig. Giggs har rett å slett ikke holdt mål denne sesongen og jeg er blant dem som håper han snart legger skoa på hylla, med verdigheten på topp Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Giggs var sykt bra i fjor det skal han ha. Men i år har han vært alt for varierende i prestasjonene. Han har ikke vært bare dårlig, men han har ikke spillt nok gode kamper heller, dessverre. Jeg, i likhet med The Game håper han legger opp med verdigheten på topp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ja,en dårlig sesong og du burde legge skoene på hylla...hører du Giggs?!?! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ja,en dårlig sesong og du burde legge skoene på hylla...hører du Giggs?!?! Vær så snill. Skal dere diskutere, gjør det ROLIG OG SERIØST. Ikke sarkasme, ikke noe drit. Si deres mening . Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Ja,en dårlig sesong og du burde legge skoene på hylla...hører du Giggs?!?! Jeg hadde ikke sagt det dersom han var 29, 30, eller 31 år gammel. Men nå tror jeg rett og slett han er blitt for gammel for sin vingposisjon. Han har jo holdt et sykt nivå utrolig lenge til å spille på den posisjonen, en gang må det faktisk ende. Endret 19. april 2008 av Alastor Fjernet kommentar rundt slettet innlegg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 753 vel? Det jeg synest er irriterende er at enkeltspillere skal mot veggen å ha skylda. Er det noe som går i mot så er det den og den enkeltspilleren som har skylda. Jeg kan ikke huske at at noen har sagt at vi tapte for et bedre lag eller at vi tapte som lag. Jeg synest også at mange bare ser på offangsive ting. Defangsivt godt spill er nesten aldri et tema, og defangsive kvaliteter på alt andre enn keeper og midtstoppere har ikke noe å si. Enda en ting at det er aldri motstanderene som er gode, det er vi (og den oh den spilleren) som er dårligere. Det finnes andre lag som er like gode som oss og om vi møter et lag som har dårligere resultater i det siste så betyr det ikke at vi slår dem. Da hadde tipping vert enkelt. Alt i alt så synest jeg mange har et merkelig og skremmende syn på fotball. Der var det vist er troll innom Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Dessuten så var han en av kampens dårligste, og det var en av grunnene til at han ble byttet ut med Nani som stor spilte. Men nei, jeg går ikke rundt og sier at Giggs suger balle. Er en spillende legende som fortjener å slå rekorden "mest spilte kamper" foran Bobby Charlton. Trenger vel 5 kamper igjen? Endret 19. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ja,en dårlig sesong og du burde legge skoene på hylla...hører du Giggs?!?! Jeg hadde ikke sagt det dersom han var 29, 30, eller 31 år gammel. Men nå tror jeg rett og slett han er blitt for gammel for sin vingposisjon. Han har jo holdt et sykt nivå utrolig lenge til å spille på den posisjonen, en gang må det faktisk ende. Akurat mitt poeng Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Nå snakket jeg ikke om Giggs sin kamp. Jeg snakker om Giggs sin sesong, den har vært for dårlig og når man er kommet opp i den alderen han har og spiller den posisjonen han gjør, så betviler sterkt at han kommer til å bli mye bedre. Er forøvrig enig i mye av det du sier i den lille ranten din, Limbeck. Helt klart et fornuftig poeng. Endret 19. april 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Geir: jeg tror at du ser det han gjør offangsivt og bare ser på det. Giggs har ikke hatt noen dårlig sesong. Han balangserer en midtbane som fort kan bli for offangsiv og derfor miste tyngden. Endret 19. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 1 LITE tips folkens. Når noen poster drit og idioti - så er det noe av det minst lure man gjør å kommentere det. Det fører kjedelige ting med seg. Ignorer og rapporter <-- det nye duck and cover. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er enig i alt du sier utenom at han ikke har hatt en dårlig sesong. Selvfølgelig har denne sesongen vært den dårligste for Giggs gjennomtidene hans. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Som ving er den viktigste oppgaven det offensive spillet. Ikke bare det offensive spillet selvsagt, men når han ikke takler den viktigste oppgaven, da synes jeg ikke det er godt nok at han bidrar til å stabilisere spillet. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det eneste Ronaldo gjør defensivt er jo å skrå stille seg inn mot midten til ryddeguttene som ikke var til stedet idag, så det viktigste er som Geir sier; det offensive spillet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) 753 vel? Det jeg synest er irriterende er at enkeltspillere skal mot veggen å ha skylda. Er det noe som går i mot så er det den og den enkeltspilleren som har skylda. Jeg kan ikke huske at at noen har sagt at vi tapte for et bedre lag eller at vi tapte som lag. Jeg synest også at mange bare ser på offangsive ting. Defangsivt godt spill er nesten aldri et tema, og defangsive kvaliteter på alt andre enn keeper og midtstoppere har ikke noe å si. Enda en ting at det er aldri motstanderene som er gode, det er vi (og den oh den spilleren) som er dårligere. Det finnes andre lag som er like gode som oss og om vi møter et lag som har dårligere resultater i det siste så betyr det ikke at vi slår dem. Da hadde tipping vert enkelt. Alt i alt så synest jeg mange har et merkelig og skremmende syn på fotball. Der var det vist er troll innom Det må være lov til å kritisere enkeltspillere uten at man av den grunn har stillt vedkommende til veggs og gitt han skylden for lagets manglende prestasjoner. Regner med at du sikter til min kritikk av Giggs? Det er forresten helt naturlig at det er størst fokus på det offensive. Syntes de defensive spillerne våre og deres prestasjoner får mye skryt. Feks så har Nani fått mye skryt i denne tråden, for sine deffensive løp. Endret 19. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det eneste Ronaldo gjør defensivt er jo å skrå stille seg inn mot midten til ryddeguttene som ikke var til stedet idag, så det viktigste er som Geir sier; det offensive spillet. Ronaldo var jo ved cårnerflagget og duelerte ofte han, men jeg er enig i at han er en betydelig bedre offangsiv spiller. Derfor er det ofte viktig at Brown henger igjen og ikke blotter hele høyresiden vår. Giggs er ofte lengre tilbake på banen noe som gjør at Evra med gode offangsive egenskaper kan komme på store løp fremover. Men jeg skulle gjerne sett Ronaldo bli bedre på ballvinning rett etter vi taper ballen, men det er vel begrenset hva han kan løpe også. Hvis man skal dra frem en god defangsiv ving så kan vi se på Park. Han sloss i dueller samme hvor på banen de er, og å komme seg igjennom midtbanen er mye verre når Park er der. Taper han ballen er han oppe igjen og sloss med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå