Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Katastrofalt dårlig omgang, vil ikke gutta ta gullet? Taper vi i dag er d, et hvertfall fordel Chelsea. Scholes suger, Carrick er upresis, Rooney mister hodet og takler som en tulling, Tevez mister ballen, Ronaldo er temmelig usynlig og Giggs har dårlig touch. Brown og Evra er de eneste som har godkjent i min bok. Med andre ord. Blackburn har vert gode Limbeck er kongen på forumet!!! Fantastisk fyr!! ps: ikke ironi... Takk Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg tror ærlig talt at United drar dette i land - det ligger i kortene - men det er lite som slår (midlertidig) intern splid og drittslenging blant United-supportere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er Anderson på benken? Jeg synest vi må ha mere tyngde på midtbanen der Blackburn har vert en del bedre enn oss til nå. Hargreaves hadde vert like bra Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Håper virkelig på Park eller Nani i andre omg. Endret 19. april 2008 av ttt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Park og Nani inn for "gamlingene" Scholes og Giggs hadde ikke gjort noe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) scholes må ikke ut, stol på meg, han blir en viktig spiller hvis vi skal spille bra i andre omgang... men nani inn for giggs hadde vært greit nani inn! giggs ut! bytten er GJORT så nå kan vi ALLE holde kjeft om giggs og se på vår kjære utd, og håpe på minst uavgjort.. nå er det 2-3 minutter warnock bruker her, så nå har vi garantert misnst 4-5 min på slutten av kampen hvis vi trenger de.. positivt start til omgangen! ok bra av nani! frispark situasjon nå, kom igjen ronaldo, vis at du er verdens beste spiller! faen ronaldo! Endret 20. april 2008 av ttt Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er Anderson på benken? Jeg synest vi må ha mere tyngde på midtbanen der Blackburn har vert en del bedre enn oss til nå. Hargreaves hadde vert like bra Anderson er ikke på benken. Han var utrygg idag, men er klar mot Chelski. (Sameboe) Park og Nani inn for "gamlingene" Scholes og Giggs hadde ikke gjort noe Hvem skulle bekklet sentralen da? Anderson? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fordel deluxe jævla dommer!!!!!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 FAEN, kom igjen nå United. KOM IGJEN! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Tråden blir midlertidig stengt for opprydding. Då er ein del innlegg sletta. Eg kunne sikkert sletta enda fleire, men eg satsar på at folk tek hintet og følgjer retningslinjene i framtida. For å trekje fram nokre punkt. 1. Diskuter sak og ikkje person. I kveld kom det fleire innlegg som gjekk direkte på person. Dette var alt frå å kalle personar for diverse ting til å gå på alder. Dette skal vi ikkje ha noko av. 2. Det er lov å vise kjensler, og under ein kamp kan kanskje desse ta overhand, men vennligst prøv å hald ein viss kvalitet på innlegga. 3. Ikkje diskuter skrivefeil og liknande. Dette høyrer ikkje heime i denne tråden. (Og alle bør sjølvsag gjere sitt beste for å skrive korrekt norsk.) Då opnar eg tråden igjen og håper på at diskusjonen fortsett på ein sakeleg måte framover. Eventuelle kommentarar til dette innlegget høyrer heime på PM og ikkje i tråden. Endret 19. april 2008 av ttt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 1-1, greit resultat, nå må vi få uavgjort eller vinn på brua Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Syns det var noe tafatt....men kom seg i andre..fortjent var det... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 1-1, greit resultat, nå må vi få uavgjort eller vinn på brua Et eventuelt tap på Stamford Bridge er heller ikke farlig for deres del. West Ham og Wigan er overkommelig motstand for et gulltørst United-lag. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nani var kampens beste tross lite spilletid. Herlige gjennombrudds pasninger og fart. Skulle bare hat han fra første omg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Rooney brant nok en kjempesjanse før slutt, ingen bombe det, hadde ikke forventet at han hadde satt den heller. Ellers ingen bombe at Friedel nok en gang står som en vegg hver gang han møter ett av topplagene. UFattelig viktig mål på slutten der, det betød mye, nå kan vi tape på brua og allikavel lede. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) 1-1, greit resultat, nå må vi få uavgjort eller vinn på brua Et eventuelt tap på Stamford Bridge er heller ikke farlig for deres del. West Ham og Wigan er overkommelig motstand for et gulltørst United-lag. Mye taler for at vi tar pokalen. Men vi kan komme i den situasjonen at vi må slå Wigan borte og Wigen må ha poeng for å berge plassen......... Dog jeg har litt tro på at Chelsea ikke tar 6 poeng de neste to kampene. Endret 19. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har nesten gitt opp Rooney i sånne situasjoner denne sesongen, ufattelig mange sjanser synes eg han har hatt. Tevez med viktig mål igjen. Friedel var heilt vill i mål nok ein gong.. Ronaldo hadde definitivt ikkje dagen, friska til litt på slutten heldigvis. Nani gjor eit bra innhopp, godt at han er tilbake. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hele laget friska til mot slutten men det er en kombinasjon av at Blackburn ble slitne og defangsive. Vi fikk ro med ballen og da fungerte spillet vårt. Jeg synest Rio gjorde det veldig bra i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Rob Styles er Chelsea fan, det er noe vi hvertfall har fått bekreftet i år. Uansett en skikkelig møkkakamp. Tevez og Rooney er inneffektive så det holder, i tillegg er Giggs alt for ivrig. Men tatt alt i betraktning er jeg strålende fornøyd med 1poeng idag, gud så dårlig enkelte var. Scholes, hva faen? Noen nydelige pasninger, men sammenligner du han med Carrick idag så blekner han totalt. Carrick var dagens beste idag, uten tvil. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Synest ingen gjorde det spesielt dårlig. Scholes ble presset defangsivt på banen og gjorde mye for at midtbanen ikke knakk helt av i første omgang. Mye kjemping i dueller og ballvinning. Jeg synest vel det hadde vert et bedre bytte å ta ut Tevez og dyttet Giggs inn i midten. Han var god defangsivt og kjempet mye Endret 19. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå