Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Katastrofalt dårlig omgang, vil ikke gutta ta gullet? Taper vi i dag er d, et hvertfall fordel Chelsea.

Scholes suger, Carrick er upresis, Rooney mister hodet og takler som en tulling, Tevez mister ballen, Ronaldo er temmelig usynlig og Giggs har dårlig touch.

Brown og Evra er de eneste som har godkjent i min bok.

Med andre ord. Blackburn har vert gode :)

Limbeck er kongen på forumet!!! Fantastisk fyr!!

ps: ikke ironi...

Takk

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

scholes må ikke ut, stol på meg, han blir en viktig spiller hvis vi skal spille bra i andre omgang... men nani inn for giggs hadde vært greit

nani inn! giggs ut! bytten er GJORT så nå kan vi ALLE holde kjeft om giggs og se på vår kjære utd, og håpe på minst uavgjort..

nå er det 2-3 minutter warnock bruker her, så nå har vi garantert misnst 4-5 min på slutten av kampen hvis vi trenger de.. positivt start til omgangen! :shrug:

ok bra av nani! frispark situasjon nå, kom igjen ronaldo, vis at du er verdens beste spiller!

faen ronaldo!

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Er Anderson på benken? Jeg synest vi må ha mere tyngde på midtbanen der Blackburn har vert en del bedre enn oss til nå. Hargreaves hadde vert like bra

Anderson er ikke på benken. Han var utrygg idag, men er klar mot Chelski. (Sameboe)

Park og Nani inn for "gamlingene" Scholes og Giggs hadde ikke gjort noe

Hvem skulle bekklet sentralen da? Anderson? :cry:

Lenke til kommentar

Tråden blir midlertidig stengt for opprydding.

Då er ein del innlegg sletta. Eg kunne sikkert sletta enda fleire, men eg satsar på at folk tek hintet og følgjer retningslinjene i framtida.

For å trekje fram nokre punkt.

1. Diskuter sak og ikkje person. I kveld kom det fleire innlegg som gjekk direkte på person. Dette var alt frå å kalle personar for diverse ting til å gå på alder. Dette skal vi ikkje ha noko av.

2. Det er lov å vise kjensler, og under ein kamp kan kanskje desse ta overhand, men vennligst prøv å hald ein viss kvalitet på innlegga.

3. Ikkje diskuter skrivefeil og liknande. Dette høyrer ikkje heime i denne tråden. (Og alle bør sjølvsag gjere sitt beste for å skrive korrekt norsk.)

Då opnar eg tråden igjen og håper på at diskusjonen fortsett på ein sakeleg måte framover.

Eventuelle kommentarar til dette innlegget høyrer heime på PM og ikkje i tråden.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Rooney brant nok en kjempesjanse før slutt, ingen bombe det, hadde ikke forventet at han hadde satt den heller. Ellers ingen bombe at Friedel nok en gang står som en vegg hver gang han møter ett av topplagene. :) UFattelig viktig mål på slutten der, det betød mye, nå kan vi tape på brua og allikavel lede.

Lenke til kommentar
1-1, greit resultat, nå må vi få uavgjort eller vinn på brua

Et eventuelt tap på Stamford Bridge er heller ikke farlig for deres del. West Ham og Wigan er overkommelig motstand for et gulltørst United-lag.

Mye taler for at vi tar pokalen. Men vi kan komme i den situasjonen at vi må slå Wigan borte og Wigen må ha poeng for å berge plassen.........

Dog jeg har litt tro på at Chelsea ikke tar 6 poeng de neste to kampene.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Har nesten gitt opp Rooney i sånne situasjoner denne sesongen, ufattelig mange sjanser synes eg han har hatt. Tevez med viktig mål igjen. Friedel var heilt vill i mål nok ein gong.. Ronaldo hadde definitivt ikkje dagen, friska til litt på slutten heldigvis. Nani gjor eit bra innhopp, godt at han er tilbake.

Lenke til kommentar

Rob Styles er Chelsea fan, det er noe vi hvertfall har fått bekreftet i år.

Uansett en skikkelig møkkakamp. Tevez og Rooney er inneffektive så det holder, i tillegg er Giggs alt for ivrig. Men tatt alt i betraktning er jeg strålende fornøyd med 1poeng idag, gud så dårlig enkelte var. Scholes, hva faen? Noen nydelige pasninger, men sammenligner du han med Carrick idag så blekner han totalt. Carrick var dagens beste idag, uten tvil.

Lenke til kommentar

Synest ingen gjorde det spesielt dårlig. Scholes ble presset defangsivt på banen og gjorde mye for at midtbanen ikke knakk helt av i første omgang. Mye kjemping i dueller og ballvinning.

Jeg synest vel det hadde vert et bedre bytte å ta ut Tevez og dyttet Giggs inn i midten. Han var god defangsivt og kjempet mye

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...