Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det verste er at Anderson ikke er på benken engang! Er jeg skutt eller noe sånt? Har han blitt skadet eller...?

Anderson var tvilsom før kampen, så han er vel ikke 100% fit enda....Hva som feiler han vet jeg ikke, men han er tilbake mot Chelsea ihvertfall.

Giggs synger nok DESSVERRE på siste verset, og han må nok ta seg en tur inn i trener stabben vår istedenfor ;)

Lenke til kommentar

Fortjent resultat. Blackburn stresser oss til å gjøre feil og vi får ikke tid på ballen. Vi spiller ikke dårlig. Vi skaper noen sjangser og er farlige av og til.

Rooney gjør for mye ut av situasjonen og skal egentlig være glad for å ikke bli utvist.

Ps, jeg synest ikke Giggs har vert dårlig. Synest derimot det er tydelig at vi mangler en boksspiller og at Tevez og Rooney ikke bør spille sammen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Katastrofalt dårlig omgang, vil ikke gutta ta gullet? Taper vi i dag er d, et hvertfall fordel Chelsea.

Scholes suger, Carrick er upresis, Rooney mister hodet og takler som en tulling, Tevez mister ballen, Ronaldo er temmelig usynlig og Giggs har dårlig touch.

Brown og Evra er de eneste som har godkjent i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...