mufc9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fan den der me Rooney var jo straffe! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det verste er at Anderson ikke er på benken engang! Er jeg skutt eller noe sånt? Har han blitt skadet eller...? Anderson var tvilsom før kampen, så han er vel ikke 100% fit enda....Hva som feiler han vet jeg ikke, men han er tilbake mot Chelsea ihvertfall. Giggs synger nok DESSVERRE på siste verset, og han må nok ta seg en tur inn i trener stabben vår istedenfor Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har dere tid til å sitte her mens Manchester United spiller? Tar ikke det bort oppmerksomheten en god del...? Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fyfaaaen i helvette hvor dårli vi spiller nå!!!!!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Der ble det gult på sinnatagen ja -.-'' Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) ååå bra carrick! utrolig innsats der faen, nesten ronaldo! trodde han skulle score der.. Endret 20. april 2008 av ttt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nesten for Ronaldo der, fy faen for en spenst han gutten har. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Takk for svar Sameboe. Vi må ha en sånn arbeidshest som eier både defensivt & offensivt mot Chelski. Det Scholes viser nå er faen meg dårlig. Endret 19. april 2008 av ttt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 diesel eg e enig med at det er dumt å klage veldig mye, men vi må diskutere hva som er galt og hva som er feil.. ser at nani varmer opp ganske intensivt, kan se for meg nani inn etter pausen Lenke til kommentar
The1 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Nesten mål for Ronaldo. Og hvis ikke Rooney roer seg litt ned, er jeg redd for at pådrar seg rødt kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 dårlig omgang og er redd for at PL ryker om vi ikke får minst uavgjort i dag, men når det er sagt, har jeg tro på at vi er gode nok å score ett mål i andre omgang, men må være litt forsiktig defensivt og.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hater at 2 stk står for å ta frisparket, Ronaldo eier på hode for faen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vi får håpe på skikkelig magi i neste omgang, noe alà Newcastle kampen, der vi sugde til pause og vant 5-1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Fortjent resultat. Blackburn stresser oss til å gjøre feil og vi får ikke tid på ballen. Vi spiller ikke dårlig. Vi skaper noen sjangser og er farlige av og til. Rooney gjør for mye ut av situasjonen og skal egentlig være glad for å ikke bli utvist. Ps, jeg synest ikke Giggs har vert dårlig. Synest derimot det er tydelig at vi mangler en boksspiller og at Tevez og Rooney ikke bør spille sammen. Endret 19. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Katastrofalt dårlig omgang, vil ikke gutta ta gullet? Taper vi i dag er d, et hvertfall fordel Chelsea. Scholes suger, Carrick er upresis, Rooney mister hodet og takler som en tulling, Tevez mister ballen, Ronaldo er temmelig usynlig og Giggs har dårlig touch. Brown og Evra er de eneste som har godkjent i min bok. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Limbeck er kongen på forumet!!! Fantastisk fyr!! ps: ikke ironi... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vi får håpe på skikkelig magi i neste omgang, noe alà Newcastle kampen, der vi sugde til pause og vant 5-1 hæ? hvilken kamp snakker du om? vi scorte jo to ganger i første omgangen i bortekampen når vi vant 5-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå