Manx Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Doffe skal på lån til WIGAN? Det var jo ikke helt ventet, men greit nok han kommer nok til å gjøre det bra der det er jeg overbevist om... Edit: Doffen til Wigan... Endret 29. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Burde vel vært postet i PL-tråden i stedet for denne, men Skal bli spennende å se hva han kan tilføre laget, dersom han får slippe til vel og merke... Rimelig spent på hvilke spillere United forsterker med jeg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hargreaves og Adriano håper jeg på, en ny spiss er hvertfall trolig siden Alex mest sannsynlig sender Rossi ut igjen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hargreaves og Adriano håper jeg på, en ny spiss er hvertfall trolig siden Alex mest sannsynlig sender Rossi ut igjen 7601227[/snapback] Han sende Rossi ut fordi det ikke er nødvendig å ha han.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hargreaves og Adriano håper jeg på, en ny spiss er hvertfall trolig siden Alex mest sannsynlig sender Rossi ut igjen 7601227[/snapback] Han sende Rossi ut fordi det ikke er nødvendig å ha han.. 7601547[/snapback] Ikke nødvendig? United har knapt 3 funksjonelle spisser, å det er kun flaks at vi har unngått flere skader på dem til nå. Å United trenger en toppspiss til, i mine øyne er ikke Saha den perfekte makker til Rooney. En spiller som Adriano, Drogba, Schev o.l som binder opp forsvarere er perfekt fordi de skaper rom for andre f.eks Rooney og Ronaldo. Saha er målfarlig og innehar en fantastisk teknikk, så jeg vil fortsatt ha han. Men jeg savner 99 sesongen, med rullering på topp hele tiden og konstant skjerpings. Ikke som i år der det har vært litt halvsløvt foran mål, og mange misbrukte målsjanser. Jeg klager ikke på lite mål, men det er alltid rom for forbedring. Å Solskjær må uansett byttes ut, og Adriano er bare 24. I tillegg blir han nok billig siden han har slitt litt. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har jo vært ryktet både at Hunterlaar er på vei til United, samt at Adriano er på vei bort fra Intern Milan. Uansett er jeg rimelig sikker på at Hargreaves spiller for United om ikke veldig lenge. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Huntelaar bøtter inn mål for Ajax, virker meget dyktig. Kunne vore ein god investering. Håper uansett vi får inn ein ny midtbanespeler i januar, og ein venstreving hadde ikkje skada heller. Kanske Nani frå Sporting? Nani og Ronaldo på midtbanen, der har du angrep! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har jo vært ryktet både at Hunterlaar er på vei til United, samt at Adriano er på vei bort fra Intern Milan. Uansett er jeg rimelig sikker på at Hargreaves spiller for United om ikke veldig lenge. 7602508[/snapback] Men er Hargreaves vært en kvart milliard? Håper Hunterlaar kommer til United istede for Adriano eller Torres. Billigere, mindre kjent, og forhåpentligvis større sjans for suksess. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvilket syn har dere på dagens kamp mot Reading? Tror det bli nesten den samme kampen Wigan. Ronaldo er i storslag, og jeg tror han kommer til å score idag også. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dagens kamper: Sheffield United - Arsenal 18:15 West Ham - Man.City 16:00 Watford - Wigan 16:00 Spurs - Liverpool 16:00 ManUtd - Reading 16:00 Everton - Newcastle 16:00 Chelsea - Fulham 16:00 Bolton - Por.mouth 16:00 Blackburn - Boro 16:00 Charlton - Villa 13:45 Spennede dag! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Dagens kamper:Sheffield United - Arsenal 18:15 West Ham - Man.City 16:00 Watford - Wigan 16:00 Spurs - Liverpool 16:00 ManUtd - Reading 16:00 Everton - Newcastle 16:00 Chelsea - Fulham 16:00 Bolton - Por.mouth 16:00 Blackburn - Boro 16:00 Charlton - Villa 13:45 Spennede dag! 7605330[/snapback] Klarte ikke å holde deg unna? Tror foresten United tar denne kampen rimelig sikkert, siden Ronaldo er i storform, selv om vi mangler Scholes og Vidic(?) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Selv med Vida og Scholes ute tror jeg på 2-0 seier. Og krysser fingrene for Fulham i dag! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Dagens kamper:Quote was here 7605330[/snapback] Klarte ikke å holde deg unna? Tror foresten United tar denne kampen rimelig sikkert, siden Ronaldo er i storform, selv om vi mangler Scholes og Vidic(?) 7605476[/snapback] Bomma på tråd. Sorry karer, hadde lavt blodsukker... Jeg ber så meget om unnskyldning Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Solskjær er helt fantastisk. Avslutningsegenskapene hans er det få spisser i verden som kan matche, får han en stor sjanse scorer han uansett. Veldig synd med VDS, dårligste jeg har sett fra han denne sesongen. Stor tabbe, men tror likevel på seier, det er flere gir å gå på. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nydelig igjen av Solskjær. Synd de fikk det målet imot seg like etterpå, men det er en omgang til å gjøre det på. Tipper Ronaldo putter et mål eller to i løpet av neste omgang. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Solskjær er helt fantastisk. Avslutningsegenskapene hans er det få spisser i verden som kan matche, får han en stor sjanse scorer han uansett. Veldig synd med VDS, dårligste jeg har sett fra han denne sesongen. Stor tabbe, men tror likevel på seier, det er flere gir å gå på. 7606661[/snapback] VDS = van der sar? Hva gjorde han fornoe? får ikke sett kampen.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ut i fra VG-live, så ser det ut til at ManU er helt på nippet til å score. Solskjær ser ut til å ha en veldig god kamp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Og deeeeer vettu! Ronaldooo! Solskjær var også involvert. Edit: Bare ergerlig at Chelsea også gikk opp til 2-1, scoring av Drogba Endret 30. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ahh... deilig. Ronaldo scorer, forarbeid av rooney og solskjær. Smaker ekstra godt etter den store debatten rundt solskjær, og om han er god nok for første-elveren til United. Og når han spiller slik som nå, så burde han være selvskreven. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Haha, for et sirkus. Readings Sam Sodje kommer inn etter 60 minutter, og i løpet av de neste 8 minuttene har han skaffet seg to gule kort. Blir sikkert en god stund til han får spille igjen. :!: Og med 11 mot 10 burde dette bli en enkel seier å hale i land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå