Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hargreaves og Adriano håper jeg på, en ny spiss er hvertfall trolig siden Alex mest sannsynlig sender Rossi ut igjen  :)

7601227[/snapback]

Han sende Rossi ut fordi det ikke er nødvendig å ha han..

7601547[/snapback]

Ikke nødvendig? United har knapt 3 funksjonelle spisser, å det er kun flaks at vi har unngått flere skader på dem til nå. Å United trenger en toppspiss til, i mine øyne er ikke Saha den perfekte makker til Rooney. En spiller som Adriano, Drogba, Schev o.l som binder opp forsvarere er perfekt fordi de skaper rom for andre f.eks Rooney og Ronaldo. Saha er målfarlig og innehar en fantastisk teknikk, så jeg vil fortsatt ha han. Men jeg savner 99 sesongen, med rullering på topp hele tiden og konstant skjerpings. Ikke som i år der det har vært litt halvsløvt foran mål, og mange misbrukte målsjanser.

Jeg klager ikke på lite mål, men det er alltid rom for forbedring. Å Solskjær må uansett byttes ut, og Adriano er bare 24. I tillegg blir han nok billig siden han har slitt litt.

Lenke til kommentar
Har jo vært ryktet både at Hunterlaar er på vei til United, samt at Adriano er på vei bort fra Intern Milan. Uansett er jeg rimelig sikker på at Hargreaves spiller for United om ikke veldig lenge.

7602508[/snapback]

Men er Hargreaves vært en kvart milliard? :hmm:

Håper Hunterlaar kommer til United istede for Adriano eller Torres. Billigere, mindre kjent, og forhåpentligvis større sjans for suksess.

Lenke til kommentar
Dukker ikke opp på tråden før et halvt år...

7245672[/snapback]

Dagens kamper:

Sheffield United - Arsenal 18:15

West Ham - Man.City 16:00

Watford - Wigan 16:00

Spurs - Liverpool 16:00

ManUtd - Reading 16:00

Everton - Newcastle 16:00

Chelsea - Fulham 16:00

Bolton - Por.mouth 16:00

Blackburn - Boro 16:00

Charlton - Villa 13:45

Spennede dag!

7605330[/snapback]

Klarte ikke å holde deg unna? :)

Tror foresten United tar denne kampen rimelig sikkert, siden Ronaldo er i storform, selv om vi mangler Scholes og Vidic(?)

Lenke til kommentar
Dukker ikke opp på tråden før et halvt år...

7245672[/snapback]

Dagens kamper:

Quote was here

7605330[/snapback]

Klarte ikke å holde deg unna? :)

Tror foresten United tar denne kampen rimelig sikkert, siden Ronaldo er i storform, selv om vi mangler Scholes og Vidic(?)

7605476[/snapback]

Bomma på tråd. Sorry karer, hadde lavt blodsukker...

Jeg ber så meget om unnskyldning

Lenke til kommentar
Solskjær er helt fantastisk. Avslutningsegenskapene hans er det få spisser i verden som kan matche, får han en stor sjanse scorer han uansett.

Veldig synd med VDS, dårligste jeg har sett fra han denne sesongen. Stor tabbe, men tror likevel på seier, det er flere gir å gå på. :)

7606661[/snapback]

VDS = van der sar?

Hva gjorde han fornoe? får ikke sett kampen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...