Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tevez har vist litt egotendenser, ja. Men av og til virker det rett og slett som han mangler litt overblikk også, slik at han fremstår mere egoistisk enn det han er. Uansett er han en veldig god spiller som jobber knallhardt. Men det hadde vært jævlig deilig med en skikkelig goalgetter på spissplassen også! Tenk hvordan det ville blitt! Både Ronaldo og en spiss som kan score mange mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs jo også hvor mye Huntelaar går for. Hvis han får suksess i EM kan vi nok forvente 25-30 millioner pund for ham. Nå for øyeblikket ville 18-25 virket mer gunstig. Tror også han får suksess i EM, mulig toppscorer.

Ønsket meg Huntelaar/Alves før sesongen (altså en av de), pga. vanvittig målrate og priser nedi 10-15 millioner pund (altså ikke så big deal om de ikke fikk til alt.) Dette ble dessverre ikke hørt. :)

Tror Huntelaar blir like stor suksess som Rutgerus om han kommer til klubben.

Lenke til kommentar
Fergie sender aldri ut 99% friske på banen. Dem skal være 100%, tror ikke han er dum heller.

Tror ikke Ferdinand har vært 100 % de siste kampene. :roll:

Han skadet jo seg under kampen forrige kamp eller forrige der igjen, så han måtte sy. Ellers har han vært 100%, tror ikke SAF er så dum som sender en halvskadet mann på banen når vi har så bra stall.

Lenke til kommentar
Fergie sender aldri ut 99% friske på banen. Dem skal være 100%, tror ikke han er dum heller.

Tror ikke Ferdinand har vært 100 % de siste kampene. :roll:

Sant det, Ferdinand har overhodet ikke vært 100 %, det er ikke vanskelig å se.

Sånne ting avhenger av hvilken skade han har tenker jeg.

Veldig bra at Brown forlenget kontrakten. Husk at Gary heller ikke var så god offangsivt for noen år tilbake men forbedret seg når han fikk mere offangsivt ansvar.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Hater kl18 kamper, først masse timers venting. Så et helvetes stress etter kampen med å få ned blodtrykket før man skal ut på byen. Jeg vil at United skal spille 13 hver lørdag :(

Jeg liker også å spille tidlig. Hvis man vinner så kan man kose seg med at de andre avgir poeng.....

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Hater kl18 kamper, først masse timers venting. Så et helvetes stress etter kampen med å få ned blodtrykket før man skal ut på byen. Jeg vil at United skal spille 13 hver lørdag :(

Gjør det noe med høyt blodtrykk på byen da.. :p

Akkurat som når man skal skyte blink, så må man være cool as ice for å få innertier :wee:

Lenke til kommentar

Hyrlen: Kald dusj og en liten dram etter matchen, pleier å hjelpe på nervene. Har en Tequila Sierra stående under godstolen for å roe nervene etter/før slike kamper. Klarer ikke å gå på byen om vi taper riktignok.

Uff, blir litt for spennende i kveld...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...