Jørgen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg mener fortsatt at "The Hunter" er spisstypen vi trenger. Han er en ekte målscorer, men det får dere jo alle se i EM snart nok uansett. Nederland går videre før Frankrike eller Italia. Mark my words. Klaas - Jan Huntelaar = Jeg vil også si at nå som Brown ser ut til å signere en 5 års kontrakt så mener jeg at det ikke er gunstig å hente inn noen fler i forsvar. Vi har da Brown der samt at Gaz nå ser ut til å komme tilbake. Hvis de to er faste og vi gir Simpson noen fler sjanser da tror jeg det kan gå bra. Jeg tror ikke at Manucho får komme til sommeren egentlig så jeg håper vi selger Saha ut og henter inn "The Hunter" samt gir Campbell og Welbeck sjansen. Jeg regner egentlig med at noen forsvinner som vi ikke antok kom til å forsvinne, og at Ferguson drar et eller annet supertalent ut fra et land vi ikke kan stave som ingen har hørt om. Endret 18. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er ikke overbevist ang huntelaar uansett før jeg ser ham slå an i PL. Vi vet alle hvor god Kuyt var i nederland, og vi ser alle hvordan det går med ham nå. Nei, den sjangsen håper jeg ikke SAF tar. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Viss eg ikje hugser feil spelar dei brasilianske tvillingane på kvar sin back-posisjon. Så viss dei slår til får vi no litt ekstra dekning. Sjølv om dette blir på litt lengre sikt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Viss eg ikje hugser feil spelar dei brasilianske tvillingane på kvar sin back-posisjon. Så viss dei slår til får vi no litt ekstra dekning. Sjølv om dette blir på litt lengre sikt. Er nok noen år før vi ser dem på A-laget....Lescott hadde vært litt morro å ha, men han er sikkert svin dyr. Kanskje Nicky Shorey, men har ikke hørt så mye fra han denne sesongen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er ikke overbevist ang huntelaar uansett før jeg ser ham slå an i PL. Vi vet alle hvor god Kuyt var i nederland, og vi ser alle hvordan det går med ham nå. Nei, den sjangsen håper jeg ikke SAF tar. Det blir feil å tenke sånn, akkurat som Anderson - kleberson. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Klaas - Jan Huntelaar AGOVV Apeldoorn 2003 - 2004: 26 mål (alle i ligaen) SC Herenveen 2004 - 2005: 20 mål (17 i ligaen) SC Herenveen 2005 - 2006: 21 (17 i ligaen) AFC Ajax 2005 - 2006: 24 (16 i ligaen) AFC Ajax 2006 - 2007: 36 (21 i ligaen) AFC Ajax 2007 - 2008: 36 (32 i ligaen) fortsatt pågående Siden 2003 har "The Hunter" scoret 129 mål på 161kamper. Totalt har han scoret 161 mål på 218 kamper. Noe som i snitt vil si at han scorer 0,73 mål per kamp Dirk Kuyt I Feyenoord scoret Kuyt på tre sesonger 71 ligamål over 101 ligakamper. Det skal nevnes at han ikke har vært SÅÅ dårlig for Liverpool eller han var tross alt ganske god i fjor, og han blir vel ikke akkurat brukt i sin originale posisjon for øyeblikket. Uansett er ikke Huntelaar og Kuyt så like. Huntelaar minner meg mer om Van Nistelrooy enn Kuyt. Toppscorere fra Eresdivisie som har spilt/spiller i PL: Dennis Bergkamp Ruud Van Nistelrooy Afonso Alves som puttet to mot oss Huntelaar ble dessuten toppscorer i EM U-21 og er den ledende U - 21 Nederlandske toppscoreren i 2005 - 06 vant han Eresdivie årets talent. Han er også akrobatisk i lufta med sine brassespark og har det "killer instinctet" vi mangler. Det er ikke uten grunn at han har fått kallenavnet "The Hunter" Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Syntes ikke Huntelaar skal få et dårlig rykte på grunn av Kuyt, han spiller tross alt i Liverpool. Huntelaar en en sikker type når det er en-mot-en, og jeg tror han og Rooney hadde fungert utmerket sammen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Deilig sak :!: Nivået på aviser og nettsider for tiden altså, virker som det bare er å koke sammen et par ord man ønsker og så publisere det. Fernando is going nowhere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Altså, laget nærmer seg å være komplett. Vi har god dekning på alle plasser, bortsett fra spissplassen, men vi kan spille med både en og to spiss(er). Saha, joda... men Saha er spilleren jeg helst ser pakke sekken i sommer. Det svakeste leddet er høyrebacken. En ny spiss og en ny høyreback hadde vært greit. Midtbanen skal ikke oppdateres på lenge. Det komlette laget finnes ikke. Og ikke alle spillere vil være andrevalg..... Kuyt hadde da en god sesong i fjor. Jeg tror Huntelaar hadde hevet laget betraktelig. kanskje vi kan bytte i Tevez. Endret 18. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tevez har vært litt ego i det siste har jeg merket. Lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tror han vil litt for mye, som Ronaldo hadde (og delvis har) tendens til å blandt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er vell sånn som Saha. Han vil også for mye etter mye benke-kosing. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ingen er som Saha! I form er han ganske unik, han har en elegant teknikk og greier å holde på ballen ganske bra. Synd at han er skadet mere enn han spiller. Han forsvinner i sommer er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sier ikke at Tevez blir skadet før vi blir glad for at han spiller, men det var kanskje en av grunnene til at Tevez er "ego". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Tevez har vært ego i det siste i noen tilfeller som jeg har reagert på, det har også irritert meg i noen anledninger. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/vi...iller_paa_ewood Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Håper Vidic får spille mot Blackburn, men mot West ham kan godt Pique spille. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Håper Vidic får spille mot Blackburn, men mot West ham kan godt Pique spille. jeg håper vi leder 0-2 til 60 min sånn at vidic kan gå ut, han må være 100% klar til barca! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fergie sender aldri ut 99% friske på banen. Dem skal være 100%, tror ikke han er dum heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå