Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

vi klarer oss fint med Brown/O'shea/Neville/Hargreaves/Simpson(/Pique) på høyrebacken.

Hvis vi fjerner Neville (legger jo til slutt opp/gammel) og Hargreaves (skal brukes på midtbanen), sitte vi fortsatt igjen med 2-3 spillere som egentlig er bedre andre steder på banen, samt at de ikke er gode nok for et førstelag hvis ambisjoner er å vinne ligaen samt Champions League. Den eneste "rene" høyrebacken blir vel Simpson, og han har vel foreløpig ikke hatt den utvikling som vi skulle ha ønsket. Hvis vi ser på laget vårt denne sesongen så mener jeg at det ikke er noen tvil om at vårt svakeste ledd har vært høyrebacken. Som sagt må vi ikke nødvendigvis handle nå til sommeren, men helst før 09/10 sesongen starter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis vi fjerner Neville (legger jo til slutt opp/gammel) og Hargreaves (skal brukes på midtbanen), sitte vi fortsatt igjen med 2-3 spillere som egentlig er bedre andre steder på banen, samt at de ikke er gode nok for et førstelag hvis ambisjoner er å vinne ligaen samt Champions League. Den eneste "rene" høyrebacken blir vel Simpson, og han har vel foreløpig ikke hatt den utvikling som vi skulle ha ønsket. Hvis vi ser på laget vårt denne sesongen så mener jeg at det ikke er noen tvil om at vårt svakeste ledd har vært høyrebacken. Som sagt må vi ikke nødvendigvis handle nå til sommeren, men helst før 09/10 sesongen starter.

Enig der, men jeg tror vi klarer oss en sesong til, forutsatt at vi slipper flere skader på Neville. Og de resterende fungerer jo som backup, men når Neville legger opp må vi nok ha en ny ja.

Lenke til kommentar

Lescott hadde vært et både sikkert og knaggende godt kjøp. Dyrt hadde det nok blitt dog. Men definitivt PLs beste høyereback. God på offensiven, glimrende på defensiven, rask, sterk, kvikk og kan spille på venstre også.

Edit: 1000 innlegg jo :D Im a geek

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Lescott hadde vært et både sikkert og knaggende godt kjøp. Dyrt hadde det nok blitt dog. Men definitivt PLs beste høyereback. God på offensiven, glimrende på defensiven, rask, sterk, kvikk og kan spille på venstre også.

lescott er jo venstre back! han har har aldri spilt høyreback, men kan spille i midten. men en god spiller er han :)

Lenke til kommentar

lescott er jo venstre back! han har har aldri spilt høyreback, men kan spille i midten. men en god spiller er han :)

Han spiller vel VB fordi Everton ikke har noen. Om jeg ikke husker helt feil spillte han HB og midtstopper for Wolves

En potet mao. Kan spille på hele backfireren og er glimrende backup om Rio eller Vidic blir skadet. Beholder vi Brown i tillegg, så har vi tidenes backfirer

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Han spiller vel VB fordi Everton ikke har noen. Om jeg ikke husker helt feil spillte han HB og midtstopper for Wolves

En potet mao. Kan spille på hele backfireren og er glimrende backup om Rio eller Vidic blir skadet. Beholder vi Brown i tillegg, så har vi tidenes backfirer

Men tror dere ikke det blir litt mange spillere? Vil Brown bli om han ikke får spille?

Lenke til kommentar

Men tror dere ikke det blir litt mange spillere? Vil Brown bli om han ikke får spille?

han får jo spille så lenge vi ikke kjøper en spiller som Lahm, Alves (som jeg personlig ville hatet å se spille på utd) og kanskje en Sagnol type spiller. men personlig så er jeg enig med deg limbeck, jeg elsker å ha local lads/spillere som har kommet gjennom akademiet til utd på laget. føler bare bedre når jeg ser de på laget enn spillere som vi har kjøpt inn og betalt mye penger for. jeg får bare en deilig følelse når jeg ser hvordan spillere som scholes, giggs, neville (begge), beckham, brown, osv. har gjort det på utd :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
sier at du at han er høyrebeint? du kan jo bare se fra kampen i går at han er venstrebeint! men bør vel si at jeg så han ikke spille på wolves, så det kan du ha rett om! :hmm:

Tenkte litt galt bare. Men husker at han har spillt HB flere ganger for Wolves. Også for Everton har han gjort det. Leste intervju med David Moyes hvor han skrev at Lescott var best sentralt men også kompetent på begge backplasser, fordi han var god med begge bein. Skal se om jeg kan finne linky på den.

For min del så spiller det ingen rolle hvor spilleren kommer fra, så lenge han blør for drakta. Lescott er en sånn type...

Forøvrig så er/var han linket til oss og Arsenal :)

Lenke til kommentar

Altså, laget nærmer seg å være komplett. Vi har god dekning på alle plasser, bortsett fra spissplassen, men vi kan spille med både en og to spiss(er). Saha, joda... men Saha er spilleren jeg helst ser pakke sekken i sommer.

Det svakeste leddet er høyrebacken.

En ny spiss og en ny høyreback hadde vært greit. Midtbanen skal ikke oppdateres på lenge.

Lenke til kommentar

Det svakeste leddet er spissplassene, om vi skal spille 4-4-2. Rooney kan gå lenge mellom hver gang han scorer, og virke utrolig sliten. Ikke er han særlig flink til å banke ballen inn heller, da det skal være fint.. Tevez trenger visst noe pausegreier i blant såvidt jeg har forstått det.

Om vi skal spille ''kjedelige'' 4-5-1, så blir det dårlig med mål.

Å kjøpe Huntelaar står jeg fremdeles ved som det beste valget, da han ikke bryr seg noe særlig om hvordan han gjør det bare den går i mål.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker at vi satser på Brown og Simpson (og Pique) og ikke handler forsvars spillere

Enig med deg. Både Brown og Pique har gjort sine saker bra i år. Ser ingen grunn til å handle inn noen nye forsvarere i sommer. Vi kan heller bruke penger på en skikkelig spiss. En "Solskjær-type" med god målteft, som blør for drakta, og som ikke sutrer om han ikke får spille.

Lenke til kommentar

Problemet til Rooney er jo ikke at han prøver å gjøre det så fint foran mål. Han er rett og slett ikke god nok alene med keeper. Han er god nok til å score en del mål, men han bommer på alt for mange åpenbare sjanser til å være en skikkelig goalgetter, dog er han fortsatt ung.

Lenke til kommentar
ok :) har dere hørt ryktene om palacios og valencia fra wigan + veloso og moutinho fra sporting? :omg:

Å få Veloso og Moutinho for 32 mill £ i en pakke hadde vært konge, nå som Scholes går mot slutten er Moutinho en perfekt man som kan gå inn i hans rom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...