Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fyy faen, jeg ble seriøst dritt forbanna på Atkinson..At det går an å ha beholde han som dommer i PL skjønner jeg faen ikke :(

Spent på hvorfor? Jeg så ingen grove feilavgjørelser fra dommer.

det var mange obstruksjoner som dommer burde slått ned på i favør everton. Dessuten lar Atkinson alle tvilsomme dueller gå chelsea til gode..Men men, er nok bare frustrert fordi everton ikke klarde å ta ett poeng

Lenke til kommentar
fyy faen, jeg ble seriøst dritt forbanna på Atkinson..At det går an å ha beholde han som dommer i PL skjønner jeg faen ikke :(

Spent på hvorfor? Jeg så ingen grove feilavgjørelser fra dommer.

det var mange obstruksjoner som dommer burde slått ned på i favør everton. Dessuten lar Atkinson alle tvilsomme dueller gå chelsea til gode..Men men, er nok bare frustrert fordi everton ikke klarde å ta ett poeng

Vi har ikke sett samme kamp :). Sorry, men her er jeg helt uenig med deg. Du er nok frustrert som du sier.

Lenke til kommentar
Var det ikke i Besiktas-kampen det var snakk om korrupsjon mon tro?

Nei. Platini gikk jo selv ut og sa at det aldri hadde vært mistanker om kampfiksing i den kampen eller andre Liverpool-kamper for den saks skyld. Typisk media, det ble uttalt at det var en del kamper som ble etterforsket for kampfiksing, og media hiver seg over det og spekulerer i hvilke kamper, og velger kampene med størst seier og tipper på de ... :)

Lenke til kommentar
CL Liverpool- Chelsea blir litt av noen målrike oppgjør kan jeg tenke meg.

Alt ligger jo til rette for det, med et Liverpool-lag som er mestscorende i årets CL og som innehar den største seieren i CLs historie, men det ødelegges vel av Chelsea som legger seg bakpå og bare slipper inn 2-3 mål over to kamper. =/

Ja, vi har jo sett hvordan de andre møtene mellom Liverpool og Chelsea har vært.

Var det ikke i Besiktas-kampen det var snakk om korrupsjon mon tro?

Liverpool og Chelsea er vel det eneste cl semifialen der ingen mål ble scåret.

Lenke til kommentar

Én av fire semifinaler mellom Chelsea og Liverpool har endt målløst. Ikke at noen av de andre kampene har blitt målrike, men det var heller ikke poenget. Dessuten var det jo bare litt uskyldig tull, for å fremheve Liverpools bragder og disse Chelsea litt. :D

Lenke til kommentar
Jeg snakker om antall mål scåret ikke dømt.

Du vet, det motsatte av det Del Piero scåret. Eller Mendes for den del. :)

Mens jeg holder meg til virkeligheten. :D

Men sånn, vi trenger ikke ta mer om dette i tråden nå. Ballen var over linja. ;)

Lenke til kommentar

Hvis Brown signerer ny kontrakt er det fortsatt et stort behov for en høyreback når Neville legger opp. Brown er i mine øyne ikke i nærheten av den klassen vi kan forvente av en back på førstelaget. Han er alt for dårlig offensivt, samtidig som han lett blir vaklende defensivt mot spillere som Walcott eller Babel. Det eneste det betyr for min del er at vi kanskje kan utsette jakten på ny høyreback et år (så sant Neville kommer tilbake for fullt), og evt. bruke penger på enda en spiss.

Lenke til kommentar

Brown har virkelig imponert defensivt i år, synes jeg. Så sånn sett mener jeg vi klarer oss fint med Brown.

Han er jo også villig med offentsivt, dog han har ikke helt de egenskapene man skulle ønska han hadde, men jeg vil si vi klarer oss fint med Brown/O'shea/Neville/Hargreaves/Simpson(/Pique) på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...