Nutjob Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 fyy faen, jeg ble seriøst dritt forbanna på Atkinson..At det går an å ha beholde han som dommer i PL skjønner jeg faen ikke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 fyy faen, jeg ble seriøst dritt forbanna på Atkinson..At det går an å ha beholde han som dommer i PL skjønner jeg faen ikke Spent på hvorfor? Jeg så ingen grove feilavgjørelser fra dommer. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 fyy faen, jeg ble seriøst dritt forbanna på Atkinson..At det går an å ha beholde han som dommer i PL skjønner jeg faen ikke Spent på hvorfor? Jeg så ingen grove feilavgjørelser fra dommer. det var mange obstruksjoner som dommer burde slått ned på i favør everton. Dessuten lar Atkinson alle tvilsomme dueller gå chelsea til gode..Men men, er nok bare frustrert fordi everton ikke klarde å ta ett poeng Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Chelsea vinner nok 1-0 idag, mark my words. Ikke noe sjokk nei. Defensiv drittfotball, United har fortjent å vinne ligaen denne sesongen pga. fotballen de spiller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 fyy faen, jeg ble seriøst dritt forbanna på Atkinson..At det går an å ha beholde han som dommer i PL skjønner jeg faen ikke Spent på hvorfor? Jeg så ingen grove feilavgjørelser fra dommer. det var mange obstruksjoner som dommer burde slått ned på i favør everton. Dessuten lar Atkinson alle tvilsomme dueller gå chelsea til gode..Men men, er nok bare frustrert fordi everton ikke klarde å ta ett poeng Vi har ikke sett samme kamp . Sorry, men her er jeg helt uenig med deg. Du er nok frustrert som du sier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Var det ikke i Besiktas-kampen det var snakk om korrupsjon mon tro? Nei. Platini gikk jo selv ut og sa at det aldri hadde vært mistanker om kampfiksing i den kampen eller andre Liverpool-kamper for den saks skyld. Typisk media, det ble uttalt at det var en del kamper som ble etterforsket for kampfiksing, og media hiver seg over det og spekulerer i hvilke kamper, og velger kampene med størst seier og tipper på de ... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 CL Liverpool- Chelsea blir litt av noen målrike oppgjør kan jeg tenke meg. Alt ligger jo til rette for det, med et Liverpool-lag som er mestscorende i årets CL og som innehar den største seieren i CLs historie, men det ødelegges vel av Chelsea som legger seg bakpå og bare slipper inn 2-3 mål over to kamper. =/ Ja, vi har jo sett hvordan de andre møtene mellom Liverpool og Chelsea har vært. Var det ikke i Besiktas-kampen det var snakk om korrupsjon mon tro? Liverpool og Chelsea er vel det eneste cl semifialen der ingen mål ble scåret. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Én av fire semifinaler mellom Chelsea og Liverpool har endt målløst. Ikke at noen av de andre kampene har blitt målrike, men det var heller ikke poenget. Dessuten var det jo bare litt uskyldig tull, for å fremheve Liverpools bragder og disse Chelsea litt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 To av fire semifinale kamper. Eller som jeg sa. En av semifinalene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lykke til med å finne et offisielt kampreferat som støtter dine påstander. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg sog kampene jeg Sog også kvartfinalen og finalen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Som sagt. Finner du et offisielt kampreferat som støtter påstanden din, skal jeg sende en kasse øl til deg. Over the line and far away. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Yeah Yeah, whatever Hadde likt å sett trynet ditt om det var vi som vant etter de kampene....... Hva mener du med et offesielt kampreferat foresten? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Med et offisielt kampreferat mener jeg bare et kampreferat fra en eller annen nøytral nettside/avis/whatever som viser at det ble 0-0 i begge de to kampene. Så siden du påstår det utfordrer jeg deg bare til å dokumentere det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg snakker om antall mål scåret ikke dømt. Du vet, det motsatte av det Del Piero scåret. Eller Mendes for den del. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Brown signerer ny kontrakt i slutten av denne måneden? Hvis han signerer trenger vi vel egentlig ikke en ny høyreback, eller hva? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg snakker om antall mål scåret ikke dømt. Du vet, det motsatte av det Del Piero scåret. Eller Mendes for den del. Mens jeg holder meg til virkeligheten. Men sånn, vi trenger ikke ta mer om dette i tråden nå. Ballen var over linja. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvis Brown signerer ny kontrakt er det fortsatt et stort behov for en høyreback når Neville legger opp. Brown er i mine øyne ikke i nærheten av den klassen vi kan forvente av en back på førstelaget. Han er alt for dårlig offensivt, samtidig som han lett blir vaklende defensivt mot spillere som Walcott eller Babel. Det eneste det betyr for min del er at vi kanskje kan utsette jakten på ny høyreback et år (så sant Neville kommer tilbake for fullt), og evt. bruke penger på enda en spiss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, vi trenger en ny høyreback uansett synes nå jeg. Brown er middels god på backen, han er veldig god defensivt, men syns ikke han er den beste fremover. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Brown har virkelig imponert defensivt i år, synes jeg. Så sånn sett mener jeg vi klarer oss fint med Brown. Han er jo også villig med offentsivt, dog han har ikke helt de egenskapene man skulle ønska han hadde, men jeg vil si vi klarer oss fint med Brown/O'shea/Neville/Hargreaves/Simpson(/Pique) på høyrebacken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå