soundamia Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Denne kampen føles veldig som kampen mot Wigan så jeg tror det blir 1-1 enda jeg. Endret 17. april 2008 av soundamia Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Denner kampen føles veldig som kampen mot Wigan så jeg tror det blir 1-1 enda jeg. faen som jeg håper at du har rett, er faktisk nervøs hvis vi går ut på ewood park med bare to poeng mer enn andre plassen, ber at det blir 1-1 her Endret 1. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Herregud for et gjespe lag Chelsea er. Men... It ain't over 'til it's over folkens. Jeg tror fortsatt på at Everton kan ryste Chelsea. CL Liverpool- Chelsea blir litt av noen målrike oppgjør kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Everton eier jo Chelski nå! Vet ikke om Canal+ viser en reprise av en annen kamp, men den jeg ser på Skysports nå er det ikke noen som eier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Everton eier jo Chelski nå! Vet ikke om Canal+ viser en reprise av en annen kamp, men den jeg ser på Skysports nå er det ikke noen som eier. hvordan ser du skysports? stream sånn som meg? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Everton eier jo Chelski nå! Vet ikke om Canal+ viser en reprise av en annen kamp, men den jeg ser på Skysports nå er det ikke noen som eier. Like dårlig begge to. Men Chelsea var best, så det er ingenting å si på at dere leder. Men fin fotball blir vi ikke servert, for å si det mildt. Ps: Husk at vi har en kamp tilgode da. Vinner vi i mårra er vi vel 5p forran + en kamp tilgode ? Eller ? Nå ble jeg usikker Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nei, vinner vi på lørdag er vi 5 poeng foran igjen (forutsatt at 0-1 står seg her), med likt antall spillte kamper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nei, vinner vi på lørdag er vi 5 poeng foran igjen (forutsatt at 0-1 står seg her), med likt antall spillte kamper. riktig og det som er skummelt, blackburn borte er jo vanskeligste kampen etter "big 3" borte syns jeg.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 BB borte burde ikke by på store problemer. Tenk mer på West-Ham Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 BB borte burde ikke by på store problemer. Tenk mer på West-Ham jeg er bare redd west ham pga. at utd har tapt siste 3 kampene mot de, men er ikke redd selve laget.. jaja, så dere at grant holdt på å sovne der? hahaha nesten sånn som meg! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det har ikke tatt seg opp etter pausen, og kampen bærer nå preg av at Chelsea trygger defensivt. ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hmm, jeg kan se for meg at det blir et rødt kort i denne kampen, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Inn med Gravesen og Anichebe. Hadde vært greit digg om den danske knuseren hadde banka inn et langskudd eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Inn med Gravesen og Anichebe. Hadde vært greit digg om den danske knuseren hadde banka inn et langskudd eller? hehe eller broren til kapteinen vår Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 OMG! trodde den var inne av fernandes! sto opp og begynte å si jaaaaa faen ,reprisen var helt syk, så nærmt var det Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 CL Liverpool- Chelsea blir litt av noen målrike oppgjør kan jeg tenke meg. Alt ligger jo til rette for det, med et Liverpool-lag som er mestscorende i årets CL og som innehar den største seieren i CLs historie, men det ødelegges vel av Chelsea som legger seg bakpå og bare slipper inn 2-3 mål over to kamper. =/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) CL Liverpool- Chelsea blir litt av noen målrike oppgjør kan jeg tenke meg. Alt ligger jo til rette for det, med et Liverpool-lag som er mestscorende i årets CL og som innehar den største seieren i CLs historie, men det ødelegges vel av Chelsea som legger seg bakpå og bare slipper inn 2-3 mål over to kamper. =/ Ja, vi har jo sett hvordan de andre møtene mellom Liverpool og Chelsea har vært. Var det ikke i Besiktas-kampen det var snakk om korrupsjon mon tro? Endret 17. april 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ekkel, frustrerende kamp som leverer et veldig frustrende resultat, menmen, nå må vi slå rovers ja med mindre vi kan vinne på stamford bridge.. synd at everton var så uinspirert i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå