Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

68-åringen reddet et knallhardt skudd fra Cristiano Ronaldo, men redningen hadde sin pris i form av et brukket håndledd.

- Jeg bærer ikke nag til Ronaldo. Han er en utrolig spiller, trolig den beste det siste tiåret. Når jeg først skulle bli truffet av noen er jeg glad det var Ronaldo og ikke en spiller jeg misliker, sier Harrison ifølge Sunday Mirror.

Som jeg skulle ha sagt det selv. :p Tipper han får en signert skjorte i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Signert Ronaldo skjorte = I glassramme på veggen :)

Signert Gerrard skjorte = 1) Pisse på, parafin og deretter fyre på. 2) Søpla, hvis urinblæra allerede er tømt og det er tomt for brennbare væsker.

Bare nevner at Everton - Chelsea går på C+1 kl 21 i kveld folkens! Dersom Chelsea skulle avgi poeng i denne kampen, så er ligaggullet bortimot bankers. Go Toffees!!

... Som jo også spiser innpå Liverpool i "kampen" om fjerdeplassen, om de tar tre poeng. To gode grunner til å heie på Everton i kveld.

Edit: Leif

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Signert Ronaldo skjorte = I glassramme på veggen :)

Signert Gerrard skjorte = 1) Pisse på, parafin og deretter fyre på. 2) Søpla, hvis urinblæra allerede er tømt og det er tomt for brennbare væsker.

Bare nevner at Everton - Chelsea går på C+1 kl 21 i kveld folkens! Dersom Chelsea skulle avgi poeng i denne kampen, så er ligaggullet bortimot bankers. Go Toffees!!

... Som jo også spiser innpå Liverpool i "kampen" om fjerdeplassen, om de tar tre poeng. To gode grunner til å heie på Everton i kveld.

Edit: Leif

Det beste innlegget jeg noen gang har sett :dribble:

Lenke til kommentar

ok guys, om 4 timer kan vi være virtuelle seriemestre, jeg er faktisk litt spent på denne kampen, er så utrolig deilig å være i denne posisjonen og se chelsea måtte spille to kamper i 4 dager og denne borte mot everton som er jo egentlig en veldig tøff kamp! Toffees fan for the day :whistle:

Lenke til kommentar
ok guys, om 4 timer kan vi være virtuelle seriemestre, jeg er faktisk litt spent på denne kampen, er så utrolig deilig å være i denne posisjonen og se chelsea måtte spille to kamper i 4 dager og denne borte mot everton som er jo egentlig en veldig tøff kamp! Toffees fan for the day :whistle:

*lure på hvordan det er å være virtuell seriemester*

Jeg tviler på at Chelsea gir oss noe ekstra hjelp i dag etter siste kamps fadese. De vil nok gi alt de har. Håper selvsagt på at de avgir poeng, men jeg kan ikke se at de skjer. Samtidig trodde jeg ikke det om forrige kamp heller ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

jeg har stor tro på everton jeg.. spesielt på "THE YAK" :devil: 0-0 hadde vært deilig, men kan lett se chelsea stjele poengene med et stygt mål som var an i tre everton forsvarere før den treffer tverleggeren og kommer ut til JT eller noe som header den inn.. AKA vanlig chelsea mål :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...