Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi skulle hatt noen ny spiller nå, ville jeg gått for 1 eller 2 backer. Neville legger opp snart, skader osv, brown kan forsvinne. Vi trenger ekstra dekning der.

Og en ny spiss, wright-phillips absolutt en god tanke.

På midtbanen har vi dobbeldekning på alt. Vi har carrick, hargreaves, scholes og anderson sentralt, disse er ALLE fantastiske spillere. Vi har fletch og oshea i bakhånd.

På kant har vi giggs, ronaldo, nani og park. dobbeldekning der og.

Så nei. back og spiss. Det kunne jeg tenkt meg.

Lenke til kommentar

Et ryddesjau er definitivt på sin plass. I mine øyne mangler Chelsea en skikkelig høyreback, samt at våre to beste vinger (Cole og SWP) er best på høyrevingen.

Dessuten fortjener spillere som Sidwell og Ferreira noe bedre enn å starte på benken/tribunen i hver eneste kamp.

Lenke til kommentar
....

Vel, hvis Manucho kommer for å spille til høsten, så ser jeg ikke vits i å bruke alt for mye penger på en spiss. Vi har to gode spisser i Rooney og Tevez. Men jeg her helt å fult enig i at vi trenger noen backer.

Nå har ikke Manucho bevist noe. Jeg mener at en rutinert spiss hadde ikke gjort noe, samt en eller to forsvarere. Glen Johnson er en av de jeg ønsker, billig å vil nok akseptere å sitte på benken før G.Neville legger opp. Brown vil jeg beholde som backup for stopperene selv om det nok blir en drøm, men vi har Pique. Ellers ser jeg for meg at hvertfall en av potetene vi har i Fletcher og O'shea drar til sommeren. Stallen vår på midtbanen er rett og slett for stor. Å noen må vi selge.

De som drar i sommer tror jeg blir O'Shea, Brown, muligens en av profilene på midtbanen. I tillegg tror jeg Giggs legger opp, muligens etterfulgt av Scholes. Isåfall må det nye spillere inn.

Lenke til kommentar
....

Vel, hvis Manucho kommer for å spille til høsten, så ser jeg ikke vits i å bruke alt for mye penger på en spiss. Vi har to gode spisser i Rooney og Tevez. Men jeg her helt å fult enig i at vi trenger noen backer.

Nå har ikke Manucho bevist noe. Jeg mener at en rutinert spiss hadde ikke gjort noe, samt en eller to forsvarere. Glen Johnson er en av de jeg ønsker, billig å vil nok akseptere å sitte på benken før G.Neville legger opp. Brown vil jeg beholde som backup for stopperene selv om det nok blir en drøm, men vi har Pique. Ellers ser jeg for meg at hvertfall en av potetene vi har i Fletcher og O'shea drar til sommeren. Stallen vår på midtbanen er rett og slett for stor. Å noen må vi selge.

De som drar i sommer tror jeg blir O'Shea, Brown, muligens en av profilene på midtbanen. I tillegg tror jeg Giggs legger opp, muligens etterfulgt av Scholes. Isåfall må det nye spillere inn.

giggs og scholes legger ikke opp, giggs får jo ikke slått sir bobby charltons appearances en gang denne sesongen! og scholes har jo sagt at han skal spille til 2010 minst!

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å se Drogba.. Han er sterk og har god teknikk, og han er et godt oppspillspunkt.. Men mannen er jo ufyselig, men bare fotballmessig er han god nok :D

hva behager? En spiller som Drogba ønsker jeg aldri velkommen i United. Beklager så mye Furyfax

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å se Drogba.. Han er sterk og har god teknikk, og han er et godt oppspillspunkt.. Men mannen er jo ufyselig, men bare fotballmessig er han god nok :D

hva behager? En spiller som Drogba ønsker jeg aldri velkommen i United. Beklager så mye Furyfax

absolutt ikke, hadde seriøst hatt problem med å feire et mål av drogba for utd, med mindre det var selvmål for chelsea mot oss.. seriøst gutter, vi har ikke nytte av spillere fra chelsea, kanskje SWP hadde vært grei men har ikke så veldig lyst på han heller! bare back vi trenger, og det finner vi ikke hos chelsea :D

Lenke til kommentar

Bare sånn fordi jeg er nysgjerrig, men hva er det dere er ute etter i SWP? Gutten skulle jo være friidretts utøver, ikke fotball spiller. Men skal nå sies at jeg ikke så mye av han før han kom til Chelsea, så kan godt være det er nok et tilfelle av "Spiller som ikke får til noe etter han signerer for Chelsea FC" -sykdommen.

Han er en litt av en Duracell-kanin da det skal han ha.

Ikke misforstå meg, jeg syntes det er bra vi har SWP i Chelsea. Han har egenskapene vi kan trenge i visse kamper, men jeg ser ikke helt hva Man U skal med en spiller som han når jeg ser hva dere har tilgjengelig på midtbanen.

Ble litt diskusjon rundt denne opprenskninga av Chelsea, er ikke meningen å gå veldig bort fra temaet.

Lenke til kommentar

Ronaldo har vist knekt håndleddet til en eldre Boro supporter :)

Skyter hardt den gutten der

Angående SWP så hadde det vert fantastisk å fått han hit om det hadde vert plass til han. Vi har mange gode vinger for tiden. En av PL beste spillere mens han var i City og jeg tror han kan bli det igjen om han får spille regelmessig.

Noe for Everton?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...