Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Jeg bryr meg bare ikke om hva hele verden måtte mene om meg eller om om min fremtid, sier han til The Sun.

Artikkelen på VG, som vart posta først, seier og at kjelda er The Sun. :)

Det er uansett bra at han viser lojalitet til klubben (forutsatt at det stemmer). Får tru dette kan skape litt ro, og all fokus kan ligge på komande kampar.

Lenke til kommentar

Ser ut som det blir ryddesjau i Chelsea, å vi er vel en av få klubber som kan matche dem på lønnsbetingelser i England. Så hvem vil vi eventuelt ha?

Kunne godt tenkt meg Wayne Bridge, Wright-Phillips og Joe Cole. I tillegg kunne vi jo hatt Sheva som reserve. Cashley, Terry og Lampard vil jeg absolutt ikke ha.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg Wright-Phillips av de du nevnte, men ingen andre. Hvis jeg måtte ha valgt 2, ville jeg valgt Joe Cole. Malouda er også en av ryktene og han er spennende. Ellers liker jeg ikke Sheva og sånne gamlinger som gjorde det bra før i tiden. Sheva under presterer jævlig fortiden.

Cashley var da et grovt kalle navn. :p

Minner meg om Ashley og sånne fjortiser.

Lenke til kommentar
Joe Cole utvilsomt. Selv om han er en ufyselig type, rangerer jeg han som den nest beste vingen i pl.

Joe Cole er da ikke særlig ufyselig, men det er jo tatt i betraktning til laget hans...

Glimrende spiller sådan, beste teknikken i England hvertfall.

Etter at han prøvde å brekke beinet til C.Ronaldo på Old Trafford i høst så vil han alltid være ufyselig i min bok.

Lenke til kommentar
Joe Cole utvilsomt. Selv om han er en ufyselig type, rangerer jeg han som den nest beste vingen i pl.

Joe Cole er da ikke særlig ufyselig, men det er jo tatt i betraktning til laget hans...

Glimrende spiller sådan, beste teknikken i England hvertfall.

Etter at han prøvde å brekke beinet til C.Ronaldo på Old Trafford i høst så vil han alltid være ufyselig i min bok.

Enig med String-Emil, jeg har allerede lagt et hat over J.Cole, det samme med M.Ball fra City.

jeg kunne ramset opp mange flere, men et sånt forsøk på å brekke beina på spillere, hører ikke hjemme på fotball banen.

Lenke til kommentar
Ta Shaun, for all del. Men la Joe være i fred, han er eneste engasjerte person vi har på banen om dagen... og ta med Drogba med det samme og. Så kanskje vi får litt penger for han.

Du har fått nok av Drogbas syting ser jeg. Dyktig spiller og Chelsea med eller uten Drogba, er som natt og dag, spørr du meg. Tar gjerne imot han faktisk, men SWP og Joe Cole vil jeg ikke ha. Ikke engang om du hadde dyppet dem i glasur og slengt dem etter oss.

Nå tror jeg ikke SAF henter noen av de, for å ha sagt det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...