tc47 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke ta helt av da folkens, vi kan ende opp med ingenting. sant, men posisjonen nå er bare så deilig at man må smile blir jo like nervøs som alltid om chelsea slår everton på torsdag; når vi stiller opp på ewood park! men når det er sagt, hvis everton kan spille uavgjort med chelsea så må jeg dessverre ta helt av, for da er jeg ikke 99% sikker lenger, men 100% Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke ta helt av da folkens, vi kan ende opp med ingenting. Ja, fallhøyden er stor. Jeg har ikke nerver til slikt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke ta helt av da folkens, vi kan ende opp med ingenting. Vi gjør som regel det i CL ja. Å jeg forventer egentlig at vi roter det til. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Alt avhenger av Ronaldo selv. Han drar når han vil. Bestemmer han seg for å dra så kommer hvilken som helst storklubb til a bla opp den nødvendige økonomien. Husk at Real Madrid ikke trenger å bri seg om en balangsert økonomi. De bare kontakter noen banker i Madrid og så er saken klar. Angående ligagull så avhenger det veldig av kampen på brua. Vinner Chelsea den så er det kamp igjen. Endret 15. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvordan kan de ignorere budsjetter og renter ++? Har de ikke en virkelighet å forholde seg til den klubben, Real Madrid? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper stefaren Ferguson får han til å bli, samt kompisen Rooney. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper stefaren Ferguson får han til å bli, samt kompisen Rooney. hehe dont we all? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hvordan kan de ignorere budsjetter og renter ++? Har de ikke en virkelighet å forholde seg til den klubben, Real Madrid? Fordi de blir sponset av Madrid. Banker låner dem penger for så å sette en strek over lånet noen år senere. Det er ikke så openlyst som Chelsea, men penger er ikke noe problem i den klubben Endret 15. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gjelder dette kun Real? Eller får de andre klubbene fra Madrid samme godene? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg tror ikke det. Ikke så store goder ihvertfall. Madrid ser vel på Real Madrid som en turist attraksjon. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vel, Real Madrid kan jo betale tilbake lånet ganske kjapt tenker jeg. Hadde vel fått inn alle pengene Beckham kostet på utrolig kort tid. Såpass poplære spillere selger trøyer og effekter vanvittig kjapt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vel, Real Madrid kan jo betale tilbake lånet ganske kjapt tenker jeg. Hadde vel fått inn alle pengene Beckham kostet på utrolig kort tid. Såpass poplære spillere selger trøyer og effekter vanvittig kjapt De tallene tror jeg ikke på. Vi selger ikke mye mindre skjorter enn det de gjør og av det jeg har sett (som ikke er så veldig mye for å være ærlig) så kommer det ikke inn sånne summer av supporter utstyr. Dessuten hadde Beckham og mange andre spillere store andeler av de pengene. Dessuten er overgangssummer en vurdering av tapt inntekt for kontrakten som brytes. Der er skjorter og lignende medberegnet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vel da tar jeg av signaturen min en dag etter Blackburn kampen med tanke på at den bare forsvant et par timer (jeg satte den på rett etter kampen, men den ble fjernet, men ble fort satt tilbake igjen). Utrolig deilig at Rio signerte den avtalen for oss nå. Jeg tror at vi kan se Ronaldo dra en dag, kanskje ikke fordi han vil ha nye utfordringer, men fordi Spania vil føles mer som om han var hjemme enn England Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ronaldo forbanna Får håpe dette får Real folkene til å holdekjeft! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Syns det er litt veldig mye Liverpoolism det siste døgnet her inne, litt mye bruk av ''verdens beste'' og lignende, skjerpings. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Syns det er litt veldig mye Liverpoolism det siste døgnet her inne, litt mye bruk av ''verdens beste'' og lignende, skjerpings. haha +1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Syns det er litt veldig mye Liverpoolism det siste døgnet her inne, litt mye bruk av ''verdens beste'' og lignende, skjerpings. Når det gjelder Rio og Ronaldo må det jo være lov, eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 haha gutter, les dette: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...p;newsid=548997 gøye saker Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er vel ingen som tror at noen får hendene på Ronaldo før han i alle fall er 25, men jeg tror ikke han forlater oss før han er 28, men håper selvsagt på at han blir ut karrieren sin. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/irritert_ronnie Jævla godt og høre det, endelig så kommer hovedpersonen og sier sin mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå