Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Litt bekymringsverdig at Rooney ikkje putter fleire mål. Ronaldo har hatt ein fantastisk sesong so langt! Park var også på hugget igjen, gode nyheter.

7587119[/snapback]

Rooney har bare ikke marginene på sin side. Når de kommer skal du se det blir flere mål..

Må også si meg enig med nightkeeper ang. Fletcher, for han har aldeles ikke spilt dårlig de kampene jeg har sett. Han er vel sjeldent i stand til å prege kampene hele veien, men han jobber bra, og slår gode passninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!!

Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no

7586871[/snapback]

Enig med deg der Ohny ;)

Lenke til kommentar
Litt bekymringsverdig at Rooney ikkje putter fleire mål. Ronaldo har hatt ein fantastisk sesong so langt! Park var også på hugget igjen, gode nyheter.

7587119[/snapback]

Rooney har bare ikke marginene på sin side. Når de kommer skal du se det blir flere mål..

Må også si meg enig med nightkeeper ang. Fletcher, for han har aldeles ikke spilt dårlig de kampene jeg har sett. Han er vel sjeldent i stand til å prege kampene hele veien, men han jobber bra, og slår gode passninger.

7587685[/snapback]

Fletcher er god og jobber bra, men skjønte ikke helt med pasningene.. Han slår jo mange feilpasninger.

Scholsy er den som slår best pasninger, han slår genialle pasninger og pasningen kommer akkurat der den skal.

Og Carrick har noen utrolige gjennombruddspasninger som er utrolig smarte.

Men Scholsy og Carrick er bedre enn Fletcher. Kanskje ikke Carrick da helt.

Men Carrick har spilt noen brae kamper,men han har ikke slått til helt.

Lenke til kommentar
men det er smak og behag, jeg har sans for Fletcher, kanskje DennisV ikke har. Det må jeg bare godta... men det viktigste er at jeg og DennisV er united fan  :thumbup:

7588091[/snapback]

jepp, er det kult på Old Trafford a?

Skal dit når serieåpninga begynner neste år eller seriesavsluttningen... Gleder meg som en Unge :D

Lenke til kommentar
men det er smak og behag, jeg har sans for Fletcher, kanskje DennisV ikke har. Det må jeg bare godta... men det viktigste er at jeg og DennisV er united fan  :thumbup:

7588091[/snapback]

Skal dit når serieåpninga begynner neste år eller seriesavsluttningen... Gleder meg som en Unge :D

7588794[/snapback]

Du må dra dit i serieavslutningen...

Så kan du se ManU heve trofeet :w00t:

Lenke til kommentar

7588091[/snapback]

7588794[/snapback]

Du må dra dit i serieavslutningen...

Så kan du se ManU heve trofeet :w00t:

7588903[/snapback]

Ja, det var det jeg tenkte å.. Det hadde vært konge azz.

Men det er utsolgt gjennom supporter klubben,men bestefaren min spanderer turen så man får sjå..

Lenke til kommentar

Doffen og Solér i Manchester

Hva skal vi tro, er jo tre alternativer, United, City og Bolton.

Ønsker gjerne Doffen velkommen til United, vi vet jo at United har hatt noen følere ut etter Gattuso og vi vet jo hvordan det endte. Doffen er jo en yngre og jeg vil si potensielt like god spiller som Gattuso, bare gi han litt tid på høyt nivå så er han der.

Men kjangsen for at han ender opp i en av de to siste er vel MYE større :hrm:

Lenke til kommentar
Har egentlig sansen for både Hæstad og Gamsten. Hadde ikke blitt veldig lei meg hvis Doffen gikk til Blackburn eller en annen klubb enn City, er vel bedre at han får spille fast i en slik klubb enn å havne på benken i United...

7599527[/snapback]

Nå er det ikke mange som kun varmer benken i United, Sir Alex er veldig flink og la alle som fortjener det slippe til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...