Kultom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det hadde smakt skikkelig med CL trofe også for nå sier jeg bare at jeg har lyst at vi er med i CL finalen. hva tror dere verste resultatet kan bli borte på Nou Camp? er 2-1 så dårlig at vi kan ryke eller trenger vi en 1-1? jeg tror faktisk at vi må score et mål, og er faktisk litt usikker om vi må faktisk vinne borte for å gå videre til finalen! jeg gleder meg til bburn på lørdag, men gleder meg mer til barca neste onsdag! henry, messi, bojan, etoo, ronaldo, rooney, puyol, ferdinand bl.a. er der på banen, kan jo ikke være kjedelig . Det blir nok en fantastisk kamp, men pga hvordan Man U spiller ball om dagen. Barcelona har vært utrolig tamme i egen liga i det siste, og spilt fotball som ligner det man så av Chelsea igår. For all del, det blir nok ikke lett det er jo tross alt Semi, men den finalen den har dere nok nådd allerede. Barcelona er nok det tredje beste laget i av de 4 som er igjen, og det blir nok (dessverre? ) helt rødt i finalen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det hadde smakt skikkelig med CL trofe også Det hadde smakt utrolig deilig det, 2 pokaler i den gjeveste europacupen er alt for lite for en klubb som United. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Herlig å se at verdens helt klart beste forsvarer signerer ny kontrakt uten mye om og men! btw: we'll never die, we'll never die, we'll never die, we'll never die, wl'll keep the red flag flying high, cause MAN UTD will NEVER DIE!!! A-BRAM-OVICH are you listening, we've kept the trophy glistening, old trafford in may, is where it, will stay walking in a fergie, wonderland!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det hadde smakt skikkelig med CL trofe også Det hadde smakt utrolig deilig det, 2 pokaler i den gjeveste europacupen er alt for lite for en klubb som United. Hater det uttrykket. Vi har ikke vert bedre. Vær glad for de to vi har i stedet. Ikke fokuser på det vi ikke har Lenke til kommentar
103hq0ha02 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen andre enn meg som synes Rio er grisk? Er liksom ikke nok med en mill i uken... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen andre enn meg som synes Rio er grisk? Er liksom ikke nok med en mill i uken... Grisk? Han går opp 15.000pund i uka for å signere en 5års kontrakt! I motsetning til andre stoppere i Premier League er han faktisk verd mer enn det. Han er absolutt ikke grisk. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Helt enig. Han er helt klart verdt det. Han er jo Premier Leagues beste midtstopper. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Helt enig. Han er helt klart verdt det. Han er jo verdens beste midtstopper. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kunne godt tenkt meg å ha den uke lønna selv. hehe. Men jeg synes ikke han er grisk jeg. Lønningene har blit syk høye nå samt overgangssummene. Det er bare sånn fotballen har blitt og da synes jeg ikke folk er griske for å ville ha høy lønn. Han er jo en av Englands beste stoppere og da må man jo tjene godt. Synes det er veldig godt han holder seg i klubben, selv om jeg aldri var i tvil om det. Må jo være den klubben det er best å være i. Skjelden noen klager på forholdene i klubben der. Blir gull nå! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hehe Priceless In your face jævla Real..og andre for den saks skyld. Ronaldo is OURS!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Alt annet enn uventet. Ronaldo <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har ikke vært på forumet siden i går kveld. Skole og trening tar tid. Bare å takke Heskey, men jeg holder bena godt plantet i bakken, er ikke over før det er over. Var slik ifjor også, tenkte ikke på gull i det hele tatt før det var 100 % sikkert. Dessuten, evig deilig å få vite at verdens beste midtstopper signerer ny kontrakt, herlig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hehe Priceless In your face jævla Real..og andre for den saks skyld. Ronaldo is OURS!!!! Jeg kan ikke noe for det... men jeg missliker Real bare mer å mer... BTW: som NightKeeper sier her, gullet er ikke sikret før dommeren blåser av siste kampen der united har større målforskjell, eller flere poeng enn 2.plassen, jeg har beina GODT plantet til den tid. Ballen er rund, selv om det meste tyder på at gullet havner på OT. Endret 15. april 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Er vel ogsÃ¥ den klubben han vil være best, er vel ingen grunn i verden til at Ronaldo skulle ville dra fra Manchester United slik som det er for øyeblikket. (Kanskje for nye utfordringer, men come on... da kan han begynne med fjellklatring eller noe). Edit: Hmm, noe galt med diskusjon.no sin database? Når jeg skal redigere innlegg nå så blir æøå ikke tolket riktig eller noe slikt. Endret 15. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 United er den beste klubben i Europa for øyeblikket. Samt har vi en stabil ledelse og en fanskare som aldri trakasserer egne spillere som er lojal. I tillegg virker det på meg som vi har en moral som enestående! Hvorfor vil noen egentlig dra da? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 United er den beste klubben i Europa for øyeblikket. Samt har vi en stabil ledelse og en fanskare som aldri trakasserer egne spillere som er lojal. I tillegg virker det på meg som vi har en moral som enestående! Hvorfor vil noen egentlig dra da? Så sannt så en spiller har mer eller mindre fast plass på United, så kan ikke jeg se noen som helst fornuftig grunn til å ville seg bort. De er den beste klubben i Europa for øyeblikket. De topper den vanskeligste ligaen for andre året på rad (forhåpentlig vis). Når ein tar Engelske lag i Europacup de siste årene, så kan ein vel ikke si at det er bedre nasjoner. 4 kvartfinalelag begge år. 3 semifinalelag begge år. 4 finaler på 4 år. (helbritisk i år hvis united gjer jobben) UNITED er berre best! Ronaldo kan ikke bli kåra til noko anna enn NR 1 - Premier league NR 1 - Europa NR 1 - Verden samt Toppscorer: Premier League Champions League Gullballen(?) (mål*poeng for ligaen) Fy faen da e fint å vera Unitedsupporter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hehe deilig å være unitedsupporter nå ja Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikke ta helt av da folkens, vi kan ende opp med ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå