Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Lahm er faktisk høyrebeint så vidt jeg vet, og spiller på begge backene. Han er god offensiv, god defensiv har en god innleggsfot og i tillegg en god skytefot. Jeg har i alle fall sett han spille både venstre og høyre for Bayern Munchen 5 - 6 kamper i år, og hvis vi skal hente en back er han den rette for oss.

 

Manucho, Rooney og Tevez er så vidt jeg vet møtende spisser og derfor hadde det vært fint med en som Huntelaar (som forøvrig fortsatt bøtter inn mål, og det skal nevnes at det er langt til nummer 2). Han har vist at han kan spille landslagskamper og score mål også så jeg mener at han er den rette. Tevez har jo alt funnet seg i å sitte på benken, og en Saha ut, mens en bakromspiss og en klinisk avslutter som "The Hunter" kommer inn så tror jeg det går bra. Han har også utrolige brassespark. Han har ikke bare scoret utrolig mye denne sesongen, men også tidligere og vi bør hente han før evt. en annen storklubb henter han.

 

Forøvrig kunne jeg ikke vært mer glad for at Chelsea spilte uavgjort på brua.

 

P.S The Game, når får jeg fjerne signaturen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange gode høyre backer i verden nå da....Tanken på Puyol f.eks er fristende, samme med Alves og Lahm....Men drømmen er Sergio Ramos

Alle de nevnte er dessverre litt urealistiske. Spesielt Puyol og Ramos. Puyol begynner uansett å bli for gammel. Altså ikke for gammel til å spille bra i noen sesonger. Men jeg er ingen tilhenger av å kjøpe utespillere over 27 år.

Lenke til kommentar
Fire kamper igjen gutter, fire kamper igjen. Hold dere på bakken nå :)

PLZ! Seiern er vår! :p

 

 

Dette ser meget meget lyst ut. Jeg sitter faktisk med en følelse av at vi ikke kommer til å tape for Chelsea på brua også. Det hadde vært konge å avjgøre alt der.

 

Hadde vært konge det ja, men hadde vært litt morsomt å avgjøre det på hjemmebane også. Så kan vi få løftet trofeet der. Eller er det slik at vi ikke kan løfte det før siste kamp er over?

Lenke til kommentar
Som sagt så trenger vi 7 poeng.

 

Vi går da ut ifra at Chelsea vinner resten. Det betyr at vi taper mot Chelsea.

 

Da har vi altså Blackburn og Wigan borte og West Ham hjemme. og vi kan ikke tape noen av de kampene........

 

Ikke avgjort enda.

 

bra at ikke alle tenker at det er ferdig, men når det er sagt, tviler jeg veldig på at chelsea vinner borte mot everton på torsdag.. får jo bare to dager for å tenke på kampen i dag, også er de i gang igjen hos everton! greit nok lampard er kanskje tilbake, men tviler det blir mer enn uavgjort for chelsea, og derfor, tror jeg ligaen er vår om vi vinner borte mot bburn! det er viktigste kampen av sesongen i PL nå i mine øyne! må si at jeg tenker mye på CL nå, vil at vi skal være med i finalen etter PL er ferdig så utrolig mye, altfor lenge siden :cry:

Lenke til kommentar

Deilig at Wigan to uavgjort mot Chelsea, det føltes så sinnsykt deilig. Nå tror jeg vi har en god greie til og ta seriegullet til OT igjen der det tilhører.

 

Wisdoms Jay, du skal ha den signaturen til Blackburn kampen. Men siden du tok den på idag (?), så må du vente en dag over. Det er en uke signaturen skal sitte i ditt signatur felt :)

Lenke til kommentar
Som sagt så trenger vi 7 poeng.

 

Vi går da ut ifra at Chelsea vinner resten. Det betyr at vi taper mot Chelsea.

 

Da har vi altså Blackburn og Wigan borte og West Ham hjemme. og vi kan ikke tape noen av de kampene........

 

Ikke avgjort enda.

 

bra at ikke alle tenker at det er ferdig, men når det er sagt, tviler jeg veldig på at chelsea vinner borte mot everton på torsdag.. får jo bare to dager for å tenke på kampen i dag, også er de i gang igjen hos everton! greit nok lampard er kanskje tilbake, men tviler det blir mer enn uavgjort for chelsea, og derfor, tror jeg ligaen er vår om vi vinner borte mot bburn! det er viktigste kampen av sesongen i PL nå i mine øyne! må si at jeg tenker mye på CL nå, vil at vi skal være med i finalen etter PL er ferdig så utrolig mye, altfor lenge siden :cry:

 

Neste kamp er alltid den viktigste. Jeg tror mye avhenger av Chelsea borte. Jeg tror at Chelsea må slå oss, og det skal vi prøve å unngå.

 

CL blir trofe nummer to for meg.

Lenke til kommentar
Det hadde smakt skikkelig med CL trofe også :D

 

for nå sier jeg bare at jeg har lyst at vi er med i CL finalen. hva tror dere verste resultatet kan bli borte på Nou Camp? er 2-1 så dårlig at vi kan ryke eller trenger vi en 1-1? jeg tror faktisk at vi må score et mål, og er faktisk litt usikker om vi må faktisk vinne borte for å gå videre til finalen! jeg gleder meg til bburn på lørdag, men gleder meg mer til barca neste onsdag! henry, messi, bojan, etoo, ronaldo, rooney, puyol, ferdinand bl.a. er der på banen, kan jo ikke være kjedelig :love:

Lenke til kommentar

Jeg mener borte først er desidert en fordel. Etter første kamp så vet vi hva vi må gjøre og vi har hjemmebane å gjøre det på. Dessuten blir ekstraomganger og straffer tatt på hjemmebane.

 

Jeg tror tap med et mål eller bedre er bra. Det har vi en rimelig god sjangse til å ta på hjemmebane.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Med uavgjort mot chelsea, kan vi spille uavgjort mot blackburn og tape mot west-ham, eller omvendt. Så lenge vi vinner den siste kampen av disse 4, så er vi seriemestere :).

 

Vinner vi i helgen, så trenger vi uavgjort mot chelsea, og jeg kan så og si garantere at det er i boks.

 

Men... uavgjort mot chelsea på brua blir vanskelig uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...