Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må vi ikke ta seieren på forskudd, men med SAF forran roret så gjør garantert ikke spillerne det. Vi vinner nok ligaen, men ingenting er avgjort enda. Om vi vinner, så vinner vi driden fortjent. PL's beste lag i år, uten tvil

Jo, den tar jeg gjerne på forskudd. Om vi ikke klarer dette med det laget vi har, så må jeg si meg enig med Hyrlen :)

Lenke til kommentar
DEILIG FOR FAEN!!! SERIEMESTERSKAPET ER 99% I BOKS, OG JEG FÅR MEG NY DAME PÅ EN OG SAMME DAG :D

Ikke overdriv nå...

 

Vi slår Blackburn og Wigan, og mest sannsynlig West Ham også, en gang må det jo skje. Så om vi vinner alle de, spiller ikke Chelsea-kampen noen rolle, men det hadde vært cream-worthy å vinne alle kampene sine fra nå av, og det gjelder CL også.

Lenke til kommentar

SAF har jo sagt at dersom vi vinner dei tre neste kampane (1down 2to go) så er vi seriemesterar. Det stemmer fortsatt, men no kan vi faktisk tape mot chelsea og spele ein kamp uavgjort og fortsatt vinne. Dersom vi vinner mot Blackburn og får poeng mot Chelsea er vel også mykje gjort. 1 poeng på siste to eller noko sånt.

 

Deilig med Heskey mål der ja. And on that note, så gikk eg og la meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...