Limbeck Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tok alle poengene du liksom Lenke til kommentar
cnon Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 vi starter en innsamlingsaksjon for heskey... k? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fått første gratulasjon for Seriemesterskapet av en chelsea supporter nå Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 JAAADAAA :thumbsup: 5 poengs ledelse klarer vi ikke rote bort på 4 kamper. Føler meg også utrolig sikker på at vi tar Chealsea om to uker - lett! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 JJAAAA SOM FAEAN I HELVETE, SUG BALLA MI Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg elsker bruno nå! FY FAEN så deilig! Gullet er vårt nå, kan umulig rote det til nå isåfall fortjener vi det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nå venter det en champagne flaske på Steve Bruce av sin gamle læremester tenker jeg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fytti-inni-hampe-ræv så deilig!! Skulle bare sjekke vglive ein siste gong, datt nesten i bakken når eg såg resultatet! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nå må vi ikke ta seieren på forskudd, men med SAF forran roret så gjør garantert ikke spillerne det. Vi vinner nok ligaen, men ingenting er avgjort enda. Om vi vinner, så vinner vi driden fortjent. PL's beste lag i år, uten tvil Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fire kamper igjen gutter, fire kamper igjen. Hold dere på bakken nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 JAAAAA! Heskey! TUSEN takk!! å dette var nesten bedre enn i går!!! JAAAAAAA! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tenk om vi hadde vunnet på Riverside ... Det hadde bare vært perfekt. Men jeg driter egentlig i det nå, nå tar jeg meg et glass brus. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Deiligeste eg kunne sett på Vg-Live etter ein god å varm dusj. Einaste så mangle no e dama tredd nedpå Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nå må vi ikke ta seieren på forskudd, men med SAF forran roret så gjør garantert ikke spillerne det. Vi vinner nok ligaen, men ingenting er avgjort enda. Om vi vinner, så vinner vi driden fortjent. PL's beste lag i år, uten tvil Jo, den tar jeg gjerne på forskudd. Om vi ikke klarer dette med det laget vi har, så må jeg si meg enig med Hyrlen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DEILIG FOR FAEN!!! SERIEMESTERSKAPET ER 99% I BOKS, OG JEG FÅR MEG NY DAME PÅ EN OG SAMME DAG Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DEILIG FOR FAEN!!! SERIEMESTERSKAPET ER 99% I BOKS, OG JEG FÅR MEG NY DAME PÅ EN OG SAMME DAG Ehhy Gratts! Kan nevne at det gikk rett vest i kjærlighetsverden for meg i dag, så godt det er noen som har det Fin trøst med poengtap på chelsea i alle fall!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 DEILIG FOR FAEN!!! SERIEMESTERSKAPET ER 99% I BOKS, OG JEG FÅR MEG NY DAME PÅ EN OG SAMME DAG Ikke overdriv nå... Vi slår Blackburn og Wigan, og mest sannsynlig West Ham også, en gang må det jo skje. Så om vi vinner alle de, spiller ikke Chelsea-kampen noen rolle, men det hadde vært cream-worthy å vinne alle kampene sine fra nå av, og det gjelder CL også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 WEE!! Skal ikke feire gullet enda, men fy faen. safer inn uavgjort på brua også tar vi blackburn så har vi det Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 SAF har jo sagt at dersom vi vinner dei tre neste kampane (1down 2to go) så er vi seriemesterar. Det stemmer fortsatt, men no kan vi faktisk tape mot chelsea og spele ein kamp uavgjort og fortsatt vinne. Dersom vi vinner mot Blackburn og får poeng mot Chelsea er vel også mykje gjort. 1 poeng på siste to eller noko sånt. Deilig med Heskey mål der ja. And on that note, så gikk eg og la meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Konge kom hjem fra jobb og fant ut dette Da trenger vi bare 7 av de siste 12 poenge så er vi mestere igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå