Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper på Philipp Lahm :)

 

Lahm er utrolig oppskrytt, dessuten er han venstreback, noe vi ikke trenger. Lahm lever vistnok fortsatt på et bra VM i 2006. Høyrebacker som Dani Alves og ikke minst Sergio Ramos er mange klasser over.

 

Har sett Lahm i 5 kamper i år og synes han har vært veldig god. 3 av kampene har han spilt høyreback. han kan brukes på begge sider, men han er venstrebeint. Men jeg kan jo ha vært heldig med de kampene jeg har sett da.

 

Ramos er en fryktelig god spiller og kan brukes flere steder, men han kommer aldri til å bytte klubb.

Lenke til kommentar
Håper på Philipp Lahm :)

 

Lahm er utrolig oppskrytt, dessuten er han venstreback, noe vi ikke trenger. Lahm lever vistnok fortsatt på et bra VM i 2006. Høyrebacker som Dani Alves og ikke minst Sergio Ramos er mange klasser over.

Dani Alves hadde vært digg å fått, var ikke han linket til Chelsea i fjor ?

Lenke til kommentar
Håper på Philipp Lahm :)

 

Lahm er utrolig oppskrytt, dessuten er han venstreback, noe vi ikke trenger. Lahm lever vistnok fortsatt på et bra VM i 2006. Høyrebacker som Dani Alves og ikke minst Sergio Ramos er mange klasser over.

Dani Alves hadde vært digg å fått, var ikke han linket til Chelsea i fjor ?

 

Rykter sier at Dani Alves går til Barcelona til sommeren.

Lenke til kommentar

Hmm....Kanskje jeg er den eneste her, men jeg vil håper aldri jeg ser D. Alves i United drakt.

Han er oppskryt, jeg ser litt poenget til hvorfor dunga har vraket han fra første 11'ern u enkelte kamper.

Vi trenger en back som er litt lik han andre på united backen (Evra), en moderne fin back, hurtig, kjempe taklinger, pasninger, teknikk osv osv. Rett og slett god!

Den eneste backen jeg kan komme på har likt potensial som Evra og spiller på Høyre backen er Cicinho (dog må han forbedre seg mye).

 

Alves derimot anser jeg som en trygg back, meget stødig bakover, men viss du har sett flere sevilla kamper i år og i fjor. ser mann en stor likhet, han er absolutt ikke like offensiv som det sies til! Og kommer han på løp, blir det ofte kjempegode Skyggeløp! elendig...

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg kun en høyreback med en god innleggsfot og samtidig er vel så god som Brown defensivt. Trenger ikke en back som er så offensiv som Evra, vi trenger balanse der bak. I tillegg hindrer det Rio enda mer å gå fremover på banen, der han faktisk kan gjøre en strålende jobb.

Lenke til kommentar
wtf? Har ikke Tevez imponert deg?! Hva hadde du forventet deg egentlig ? 30 mål og toppscorer i PL? Tevez er ikke en goalgetter spiss...

 

Tevez er for lik Rooney. Vi trenger en boksspiller som Ruud. Tevez har stor insats men vi sliter med fremdriften når både han og Rooney er på banen. Tror vi har mye å hente på en annen spiss type

 

Jeg er spent på Manucho og om han kan fylle det rommet

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

The Game @ Hvor lenge har du den fantastiske signaturen?

 

wtf? Har ikke Tevez imponert deg?! Hva hadde du forventet deg egentlig ? 30 mål og toppscorer i PL? Tevez er ikke en goalgetter spiss...

Er det ikke det vi har Rooney for å være? Syns alikevell at de to har fungert brukbart, men hadde likt en skikkelig goalgetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...