Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av vitsen med fotball og fotballforumet er for meg det å dele glede, frustrasjon, sinne og ja, følser med andre. At du ikke har noen å rope og skrike til over tastauret i den begredelige Chelsea tråden er ikke vårt problem. Ikke kom inn her og klag på kvaliteten, når vi som bruker tråden hyppig er strålende fornøyd med den og dens moderering sådan.

 

Straffen er tatt, btw

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Nåja, United har rotet det til mot Hammers før. Bortekampen da Ronaldo bommet på en straffe og som hadde gitt 3 poeng hvis han hadde scoret der. Og ikke minst den tragiske avslutningskampen i 95 da Andy Cole sløste med sjansene, noe som gjorde at ligagullet gikk til Blackburn. Men hjemme på OT skal United vinne.

Lenke til kommentar
Noe av vitsen med fotball og fotballforumet er for meg det å dele glede, frustrasjon, sinne og ja, følser med andre. At du ikke har noen å rope og skrike til over tastauret i den begredelige Chelsea tråden er ikke vårt problem. Ikke kom inn her og klag på kvaliteten, når vi som bruker tråden hyppig er strålende fornøyd med den og dens moderering sådan.

 

Straffen er tatt, btw

Konge signatur :D

Lenke til kommentar

guys! kom nettopp hjem fra puben etter ha sett kampen og bare hatt en helt syk dag!!

 

har lest gjennom postene under kampen, og jeg er faktisk utrolig sjokkert at INGEN har nevnt hvor god evra var i dag! han ver HELT syk mot walcott og mot eboue..

 

ja forsvaret til united var ikke noe bra i dag, men evra var jo helt fantastisk i begge omgangene, og når han kom i angrip med ronaldo og sånt! banens beste for meg var evra, men VDS var viktig i dag..

 

synes rio hadde verste kampen i 2007/2008 sesongen, og at pique var litt usikker! ellers var carrick veldig veldig nervøs eller noe, for han var rett og slett ikke god nok!

 

scholes var grei til tider, og park var faktisk utslitt, syns jeg. anderson og tevez var ekstremt viktige når de kom på i dag, og rooney var god men bør avslutte bedre enn han gjør. gidder ikke diskutere om hazza var god eller ikke, for han var VIKTIG med målet :) og ronaldo, ikke beste kampen men iskald når det teller!

 

men, nå må jeg seriøst dusje, svetter som faen, var så utrolig nervøs på slutten der når bl.a. bendtner header nesten i mål! takk VDS! vinner vi borte mot rovers på lørdag, så er jeg sikker på at vi er seriemester to år på rad! deilig, deilig dag! :new_woot:

Lenke til kommentar
Rio var jo en av banens beste. Ryddet opp alt! Så jeg lurer virkelig hvilken kamp du har sett ?:p

Carrick virket veldig nærvøs, det er jeg enig i.

 

rio ga vekk ballen et par ganger, men hvis du leser, så sa eg aldri at han var dårlig! var bare dårligste kampen denne sesongen av han, forventer så mye av han! men han var jo selvfølgelig å ha der som kaptein bl.a.! men nå tviler jeg at park får starte mot rovers, og det var litt synd siden vi vinner jo alltid når han er med :p håper jo nani er tilbake mot rovers, savner nani litt!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

oioioi. Den mest nervefylte kampen til nå denne sesongen. Er bare ikke sundt.

 

Arsenal kan dra til helvete. Jukser og sparker. Synd dommeren ga gult kort slik at han slapp karantene. Nå kommer ikke FA til å gjøre noe

 

Spillerene var helt tydelig nervøse. Enkle feil i forsvaret gjøres fordi det koker oppi hodet på hver enkelt. Er man etterpå klok så burde vi startet med Giggs. Han har et kalt hode og kunne roet spillet vårt mye.

 

Sar var en som holdt hodet kalt og han reddet oss i mange situasjoner.

 

Ronaldo var strålende på straffesparket. Å måtte ta det om igjen måtte være et helvete. Og så Hargreaves. Nydelige deilige Hargreaves med dagens mest sexye spark på ballen.

 

Fy flate for en kamp.

Lenke til kommentar

Ja, nå kan jeg virkelig glede meg til vi møter Barcelona om ei drøy uke. Slår vi Blackburn tror jeg ligaen er vår. Tviler STERKT på at vi roter det til mot West Ham i år. I fjor så var det Tevez som slo oss og ikke hammers. Hadde det vært bortekamp hadde jeg vært mer engstlig, men ikke på Old Trafford.

 

Hadde vært utrolig morro om Emil Heskey hadde netta på overtid i mårra og robba alle poengene. Presset er på Chelski nå, selv om de ganske sikkert vinner mot wigan. Men hvem vet, kampen skal spilles først og det er typisk at det er ett sånnt lag som påfører Chelsea tap på brua.

 

Angående kampen i dag, så vant vi den på tørre vilja og takket være individualister. Vi hadde usedvanlig mange feilpasser og tidevis dårlig bevegelse syntes jeg. Hjalp veldig på når Anderson kom inn! Den fyren der kommer til å bli en verdensstjerne, om han ikke er det allerede.

 

Edit: grove leifz

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Ja, nå kan jeg virkelig glede meg til vi møter Barcelona om ei drøy uke. Slår vi Blackburn tror jeg ligaen er vår. Tviler STERKT på at vi roter det til mot West Ham i år. I fjor så var det Tevez som slo oss og ikke hammers. Hadde det vært bortekamp hadde jeg vært mer engstlig, men ikke på Old Trafford.

 

Hadde vært utrolig morro om Emil Heskey hadde netta på overtid i mårra og robba alle poengene. Presset er på Chelski nå, selv om de ganske sikkert vinner mot wigan. Men hvem vet, kampen skal spilles først og det er typisk at det er enn sånnt lag som påfører Chelsea tap på brua.

 

Angående kampen i dag, så vant vi denne på tørre vilja og individualister. Vi hadde usedvanlig mange feilpasser og tidevis dårlig bevegelse syntes jeg. Hjalp veldig på når Anderson kom inn! Den fyren der kommer til å bli en verdensstjerne, om han ikke er det allerede.

 

må si meg enig om anderson, jeg har så utrolig god følelse at han kommer til å bli utrolig, og som du sier, allerede er fantastisk. det jeg ELSKER om han er at han ikke viser nerver! ser på carrick i dag, han stresset jo utrolig mye! men anderson kom på, var med i mange dueller (som han vinner ofte) og han virker så moden og klar til kamp! helt utrolig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nåja, United har rotet det til mot Hammers før. Bortekampen da Ronaldo bommet på en straffe og som hadde gitt 3 poeng hvis han hadde scoret der. Og ikke minst den tragiske avslutningskampen i 95 da Andy Cole sløste med sjansene, noe som gjorde at ligagullet gikk til Blackburn. Men hjemme på OT skal United vinne.

Du trekker fram en kamp for 12 år siden? Prestere over middels også har vi det :D

 

@ The Game, nice signature!

 

Hargreaves er ganske 1337 på frispark! Også har vi Ronaldo i "bakhånd" (evt omvendt).

 

Hvor er sunhome20?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...