Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fyfaen! arsenal suger!

Nei, Arsenal er et fantastisk fotballag. Synes nesten synd på de siden de sitter tomhendte igjen etter sesongens slutt, de har i mine øyne fortjent bedre.

Kampen var forresten utrolig underholdende og det var kun marginer som gjorde at det ikke ble flere mål. Manchester United viser definitivt mestertakter når de vinner slike kamper som ligger og vipper.

Summa sumarum; Kudos til Arsenal og klapp på ryggen til Manchester United.

Lenke til kommentar
fyfaen! arsenal suger!

Nei, Arsenal er et fantastisk fotballag. Synes nesten synd på de siden de sitter tomhendte igjen etter sesongens slutt, de har i mine øyne fortjent bedre.

Kampen var forresten utrolig underholdende og det var kun marginer som gjorde at det ikke ble flere mål. Manchester United viser definitivt mestertakter når de vinner slike kamper som ligger og vipper.

Summa sumarum; Kudos til Arsenal og klapp på ryggen til Manchester United.

her har vi gutten som ikke forstår at det kun er et uttrykk rett etter en kamp vett... :innocent:

Alle er enig i at arsenal er et svært godt fotball lag, noen er misfornøyd med hvordan det er gjort på, men det er et svært godt fotball lag.

United derimot er enda bedre, det beviser vi i dag å, vi har det lille ekstra i år.

Lenke til kommentar

Herregud for en nervepåkjenning, men fy faen så deilig :dribble: Herlig med de 3 poengene, men forsvarsspillet holdt på å gi meg hjertestans til tider. Men takk og pris for Van der Saar, som etter min mening var Uniteds' beste. Et skritt nærmere ligagullet, men det er mye jobb igjen å gjøre.

Lenke til kommentar

Fantastisk underholdende kamp. Som nevnt satt jeg også og tenkte på hvor utrolig uheldig Arsenal har vært den siste tiden. Vi er definitivt heldige idag, men man må ha hell i tillegg til dyktighet for å vinne ligaen. Det hadde/viste vi ifjor og det ser ut til at det går hele veien inn.

Lenke til kommentar
Endelig slapp noen andre til på frispark, Ronaldo har vært laber der i det siste...

Kan ikke forvente at han scorer hver jævla gang heller. Hvis vi ser på hva han har gjort på frispark i år så er det få spillere i verden som gir bedre uttelling.

Lenke til kommentar

Er bare å kaste pizzaen i søppla, glemte hele dritten på slutten :)

Er det rart folk får hjerte-problemer når man sitter å ser på denne typen kamper. Nok en gang så viser Lehmann seg som den usportslige jævelen han er og Adebayor sitt mål er jo klar hands :no:

Men driter egentlig i det så lenge vi sitter igjen med tre poenge og er enda en kamp næremer tittelen.

Lenke til kommentar

Satan å jeg gleder meg til matchen nå...

Jeg vedder på at enten Anderson (han må jo innfri snart!), Tevez, Brown, Carrick, Scholes eller Park putter. Jeg vedder også på at vi vinner med mer enn 2 mål. Taperen må skrive følgene i sin signatur: *brukernavnet til vinneren* er kongen av fotballforumet, mens jeg *brukernavnet til taperen* er en uvitende fjott som forguder hans kunnskap og intelligens

Mer kreativ er jeg ikke og tørr ikke noen drøyere staff denne uka. Dersom du eller andre har bedre forslag, så kom gjerne med dem.

Kanskje noen andre vil/tør joine denne uka? I såfall fører jeg dem opp i denne posten.

- Game

- Wisdom_Jay

- Raste

- TomHel

- JiGGe

Den er lei game og Wisdom_Jay.

Manchester United :woot:

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar
Begredelig lav kvalitet på postene i denne tråden de 10 siste sidene.

OK tenkte å bedre kvaliteten noe, med et meget reflektert innlegg:

Hvorfor blir de fleste mål scoret i 2. omgang? I dag stod det 0-0 ved pause mellom Liverpool - Blackburn, og 0-0 mellom United - Arsenal. Mens i 2. omgang blir det scoret til sammen 7 mål i disse to kampene... Kunne det vært en idé å spille 2. omgang før den første? :whistle:

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Begredelig lav kvalitet på postene i denne tråden de 10 siste sidene. Jeg fant vel i gjennomsnitt 1 fornuftig post per side som ikke inneholdt noe à la "FAEN HELVETE SUGER BALLE FAEN".

Du kan ikke kvalitetskontrollere ekte entusiasme og glede.

--------------------------------- <--- dette er streken som stopper diskusjonen rundt hvorvidt innleggene våre har høy nok kvalitet eller ei, da det er off topic :).

Lenke til kommentar

Chelsea har presset på seg nå, da. Vi har Chelsea og West Ham som kan bli skummelt. Chelsea har Everton og oss igjen som kan bli tungt, pluss Bolton om de klarer å kare seg over streken før Chelsea-kampen.

Vi har et tap til gode, pr. nu, så det er et klart favorittstempel på oss. Men som sagt, ingenting er avgjort. Heldig at begge har CL-kamper igjen, og at noe av fokuset til begge lag må på de kampene.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Begredelig lav kvalitet på postene i denne tråden de 10 siste sidene.

OK tenkte å bedre kvaliteten noe, med et meget reflektert innlegg:

Hvorfor blir de fleste mål scoret i 2. omgang? I dag stod det 0-0 ved pause mellom Liverpool - Blackburn, og 0-0 mellom United - Arsenal. Mens i 2. omgang blir det scoret til sammen 7 mål i disse to kampene... Kunne det vært en idé å spille 2. omgang før den første? :whistle:

Blir det ikke litt feil å kalle det 2.omgang da? :)

Lenke til kommentar

Folk begynner å bli slitne og gjer lettare feil. Eventuelle nerver som er der før kampstart gir seg. Tida begynner å renne ut, og spelarane satser 110%. Det er avtalt spel bare for å gjere oss nervøse.

Vart gjort litt for mykje feil i denne kampen. Hadde vi ikkje hatt marginane, og ikkje minst VdS i storform, kunne fort Arsenal ha vunne. Men det er kanskje sånn det skal vere i ein toppkamp mot slutten av sesongen. Uansett er gledeleg med ein siger, og fortsatt kurs mot gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...