Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Okei, da har ikke du peil Daniel.Har stoor stoor respekt For Solskjær men holder ikke mål i første 11 til united. Solskjær er en vanvitig god avslutter, men ikke no mer. Han har mistet fart, og mer i de siste årene. Vis dem stiller med Fullt lag er solkjær ikke med dessverre, kanskje på benken da. De som ikke holder mål i united i første 11 er : O'Shea, Fletcher, Silvestre og Solskjær. Og kanskje richardson ( EN utrolig god spiller men har ikke slått til helt) EDIT: Ja det er sant det, Gabi Heinze, han har vært linket.. Pga han ikke for nok spilletid og det... Owen er en kvalitet spiller og kanske gjort bytte Silvestre til Bayern og Owen fra Bayern 7582192[/snapback] Dummeste jeg har hørt på lenge. Du er så vanvittig langt ut på jordet at jeg ikke gidder skrive et konstuktivt innlegg. Vis dem stiller med Fullt lag er solkjær ikke med dessverre, kanskje på benken da. og De som ikke holder mål i united i første 11 er : O'Shea, Fletcher, Silvestre og Solskjær. Og kanskje richardson Solskjær er en vanvitig god avslutter, men ikke no mer. (!!!! HAHAHA) Dette taler for seg selv. Endret 26. desember 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) !!! Endret 1. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 No comment. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Spar meg, Solskjær er bra nok for United, kanskje ikke første 11, men iallefall for benken. Idag var han rusten kanskje ikke veldig rart etter nok et skadeopphold. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) ..... Endret 1. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Nei men han har hvert borte i en månde etter at han ble skadet under CL kampen mot FCK i parken... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 det var det jeg skrev da, på benken ikke i startopp eleveren.Han Scorer jo når han får spille, og det er jo bra, men han er ikke nøkkelspiller for united. Og spar meg, han har vært ikke skadet siden mai. 7583126[/snapback] Her følger vi med ja, flaut hvis du er Utd-supporter. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Her følger vi med ja, flaut hvis du er Utd-supporter. Han er tydeligvis det. Han synes også Richardson er mer verdig en plass i start-11ern enn Solskjær er verdig en plass. La meg spørre deg. Hvorfor prioriterer SAF Giggs, Scholes, Ronaldo, Carrick, Park, O'Shea, Fletcher (og Rooney/Solskjær nedtrukket) fremfor Richardson på midtbanen hvis han "kanskje fortjener" en plass der? Jeg tror ikke du har sett Solskjær spille veldig mange kamper og jeg tror heller ikke du har så enormt med peiling på klubben. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Og spar meg, han har vært ikke skadet siden mai. Congratulations, you just won this discussion. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) ...,. Endret 1. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Og spar meg, han har vært ikke skadet siden mai. Congratulations, you just won this discussion. 7584168[/snapback] Tenke på det samme der og ja :!: Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Solskjær var bedre for noen år siden enn han er idag, og vis du sier no annet så har du ikke mye peil på fotball. Er det noengang noen som har sagt noe annet? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!! Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!!Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no 7586871[/snapback] Hvordan kan du like fletcher når han suger Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fletcher er en god spiller synes jeg. Ihvertfall forleden kamp. Han la klassepassninger, og spilte ellers godt. Synes slettes ikke han suger. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Raste: Kan du være så snill å ta "lær deg fotball" og de andre dårlige forsøkene på å fornærme meg i PM? For det første bryr absolutt ingen andre her hva du mener om meg og for det andre eier du deg selv mer og mer i hver eneste setning du skriver, så det er kanskje greit å spare deg for å bli ydmyket mer enn du allerede har blitt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Litt bekymringsverdig at Rooney ikkje putter fleire mål. Ronaldo har hatt ein fantastisk sesong so langt! Park var også på hugget igjen, gode nyheter. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!!Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no 7586871[/snapback] Hvordan kan du like fletcher når han suger 7586922[/snapback] du er litt bråsjekk her, kan ikke du spille deg inn på Manutd så skal jeg vudere deg Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 du er litt bråsjekk her, kan ikke du spille deg inn på Manutd så skal jeg vudere deg 7587272[/snapback] Når hadde jeg noe med saken å gjøre? Fletcher er rett og slett for dårlig for Man Utd. Han har = 0 sterke kvaliteter. Mye bedre å gi andre unggutter med talent få spiller mer. Men Fletcher er jo fin stallfyll da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!!Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no 7586871[/snapback] Hvordan kan du like fletcher når han suger 7586922[/snapback] Begynn å se kampene. Fletcher har vært meget god de kampene han har spilt sålangt i sesongen. Argh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå