Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Okei, da har ikke du peil Daniel.

Har stoor stoor respekt For Solskjær men holder ikke mål i  første 11 til united.

Solskjær er en vanvitig god avslutter, men ikke no mer.

Han har mistet fart, og mer i de siste årene.

Vis dem stiller med Fullt lag er solkjær ikke med dessverre, kanskje på benken da.

De som ikke holder mål i united i første 11 er : O'Shea, Fletcher, Silvestre og Solskjær. Og kanskje richardson ( EN utrolig god spiller men har ikke slått til helt)

EDIT: Ja det er sant det, Gabi Heinze, han har vært linket.. Pga han ikke for nok spilletid og det... Owen er en kvalitet spiller og kanske gjort bytte Silvestre til Bayern og Owen fra Bayern :D

7582192[/snapback]

Dummeste jeg har hørt på lenge. Du er så vanvittig langt ut på jordet at jeg ikke gidder skrive et konstuktivt innlegg.

Vis dem stiller med Fullt lag er solkjær ikke med dessverre, kanskje på benken da.

og

De som ikke holder mål i united i første 11 er : O'Shea, Fletcher, Silvestre og Solskjær. Og kanskje richardson

Solskjær er en vanvitig god avslutter, men ikke no mer. (!!!! HAHAHA)

Dette taler for seg selv. :)

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her følger vi med ja, flaut hvis du er Utd-supporter.

Han er tydeligvis det. Han synes også Richardson er mer verdig en plass i start-11ern enn Solskjær er verdig en plass.

La meg spørre deg. Hvorfor prioriterer SAF Giggs, Scholes, Ronaldo, Carrick, Park, O'Shea, Fletcher (og Rooney/Solskjær nedtrukket) fremfor Richardson på midtbanen hvis han "kanskje fortjener" en plass der?

Jeg tror ikke du har sett Solskjær spille veldig mange kamper og jeg tror heller ikke du har så enormt med peiling på klubben.

Lenke til kommentar

hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!!

Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no

Lenke til kommentar
hvorfor krangler dere united supporter mot hverandre?? hey kom igjen, vi er "familie", vi må stå sammen!!

Greit om noen tar feil eller kommer med "dårlig" påstand, jeg fx liker flecther veldig godt, som dere sier, han er dårlig og han er dårlig... se på oss a! sitter hjemme og diskusjon.no

7586871[/snapback]

Hvordan kan du like fletcher når han suger :ermm:

Lenke til kommentar

7586871[/snapback]

7586922[/snapback]

du er litt bråsjekk her, kan ikke du spille deg inn på Manutd så skal jeg vudere deg

Lenke til kommentar
du er litt bråsjekk her, kan ikke du spille deg inn på Manutd så skal jeg vudere deg

7587272[/snapback]

Når hadde jeg noe med saken å gjøre? Fletcher er rett og slett for dårlig for Man Utd. Han har = 0 sterke kvaliteter. Mye bedre å gi andre unggutter med talent få spiller mer. Men Fletcher er jo fin stallfyll da.

Lenke til kommentar

7586871[/snapback]

7586922[/snapback]

Begynn å se kampene. Fletcher har vært meget god de kampene han har spilt sålangt i sesongen. Argh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...