LowBalls Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 kan jo ikke klage når arsenal taper 5010316[/snapback] Jeg sa det lenge før sesongen startet, arsenal er ingenting å frykte. 5010527[/snapback] jepp... de havner nok på en 5-6 plass i år. svakheten dems foreløpig er bortebane. hjemme ser det ut til å gå greit. men nå skal vi kanskje ikke avskrive dem helt, de har jo veldig mange sentrale spillere ute, men vis de ikke for opp dampen. kan de se langt etter champions league Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Eneste grunnen til at Arsenal vinner på hjemmebane, er at Highbury er en jævla mikrobane som ingen andre lag er vant til å spille på. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ManU - Lille Den latterligste kampen i CL's historie... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ManU - Lille Den latterligste kampen i CL's historie... 5026307[/snapback] helt enig.. lenge siden jeg har sett manu sånn men men, gjør ingenting så lenge villarreal - benfica ble uavgjort Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Så bare andreomgang, men fy faen så HELT PÅ TRYNNET CP-RÆVVA DRITTFAENSKAP ELENDIG O'Shea spilte. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Så bare andreomgang, men fy faen så HELT PÅ TRYNNET CP-RÆVVA DRITTFAENSKAP ELENDIG O'Shea spilte. 5026655[/snapback] kunne ikke vært mer enig! Synes også at Park burde spilt fra start! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Så bare andreomgang, men fy faen så HELT PÅ TRYNNET CP-RÆVVA DRITTFAENSKAP ELENDIG O'Shea spilte. 5026655[/snapback] Greit at han spilte under pari, men så dårlig var det ikke.. Det var passningsspillet han slet mest med, for å si det slik. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Joa, egentlig. Offensivt ødela han en god del. Han hadde jo ikke så veldig mye å gjøre defensivt som jeg så. Var ganske frustrert i går. :| Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Joa, egentlig. Offensivt ødela han en god del. Han hadde jo ikke så veldig mye å gjøre defensivt som jeg så. Var ganske frustrert i går. :| 5027874[/snapback] Hehe, kjenner til det fenomenet, for å si det slik! Har ikke sett kampen selv, har bare lest diverse referater rundt omkring på nettet.. Ikke bra nok med 0 - 0 hjemme mot Lille, enkelt og greit! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gårsdagens kamp var vel noe av det kjedeligst jeg har sett i cl sammenheng. Hadde det ikke vært for at jeg er svoren United fan så hadde jeg byttet kanal... Og kan noen forklarer meg hvorfor ikke en av gutta å Lille fikk rødt kort for bruk av albuer, var jo nesten som å se Vieri i sinne glansdager jo... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Men for faen da gutta, hva med IDIOT FLETCHER!! Han hadde jo faen ikke ballen 1 JÆVLA GANG! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Men for faen da gutta, hva med IDIOT FLETCHER!!Han hadde jo faen ikke ballen 1 JÆVLA GANG! 5029175[/snapback] Å hva gjør det, mannen er jo feilpasningens konge denne sesongen. Nei hold ballen unna han. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ronaldo arrestert for voldtekt(mistenkt) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Men for faen da gutta, hva med IDIOT FLETCHER!!Han hadde jo faen ikke ballen 1 JÆVLA GANG! 5029175[/snapback] Å hva gjør det, mannen er jo feilpasningens konge denne sesongen. Nei hold ballen unna han. 5029183[/snapback] Og hold han unna banen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ronaldo arrestert for voldtekt(mistenkt) 5029816[/snapback] Vel har ikke vi alle... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå begynner jeg å bli lei av at fotballstjerner blir anmeldt for dette... Mulig noen har gjort det, men akkurat her er jeg 100% sikker på at Ronaldo er uskyldig... Selvom jeg er gutt, har jeg ikke noe problem med å si at Ronaldo er en kjekk kar, som har NULL problem med å dra damer.. Skal vedde på at dette er ei skikkelig drittkjerring som kun er ute etter penger og oppmerksomhet... Jeg føler med deg, Cristiano.. Jeg vet du er uskyldig! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det begynner å bli en del som har blitt anmelt for dette i det siste, og hvor mange av de sakene har endt om med en dom? Nada zip niks... Og jeg er 99.99% sikker på at det samme skjer her, dama er ute etter å selge historien sin og driter i om hun tar med seg han i samme slengen. Det er synd når det går så langt, men penger styrer og i det landet så kan alt kjøpes og selges. Spessielt hvis det er noen kjente navn med i bildet. Og det hjelper ikke at han er er et stor stjerne og spiller for United. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ronaldo arrestert for voldtekt(mistenkt) 5029816[/snapback] Golddigging, eneste jeg sier... Håper de jentene som setter ut slike rykter, får seg en kraftig straff! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ronaldo arrestert for voldtekt(mistenkt) 5029816[/snapback] Golddigging, eneste jeg sier... Håper de jentene som setter ut slike rykter, får seg en kraftig straff! 5039051[/snapback] Word! Håper Ronnie klarer å fokusere mot Tottenham, trenger virkelig at han er i form! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 United åpner lommeboka Er pokker meg på tide, nå må det komme inn noen gode midtbane spillere som kan gå rett inn på laget og heve det. Er da to navn som slår meg, ryktene sier jo Michael Ballack, veldig enig. Eller mannen som jeg virkelig ville likt å se i den røde drakta Gennaro Gattuso. En fantastisk spiller som spiller hjertet på utsiden av drakta... Og er jo da bare en ting å si, ja takk begge deler. Begge har jo forskjellige kvaliteter på midtbanen som vil heve laget... Og til dagens kamp, selv om Tottenham ligger over oss på tabellen så skal de slås... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå