ProphetSe7en Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Jotun skrev (21 minutter siden): I dag er Eriksen on fire 🫣 Får håpe han blir igjen i garderoben Lenke til kommentar
Patek Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Hvor mye uflaks skal det være mulig å ha med skader? Helt latterlig. Veldig god kamp av Heaven, så det var veldig synd, ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Da var nok han ute i lang tid. Utrolig synd. Leicester fansen buer på ham pgs skaden, ufyselig gjeng. Håper virkelig de rykker ned i år. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars (endret) Surt:/ Der kom den, Garna! Endret 16. mars av Golf'ern Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Klarte ikke se skaden. Vet vi noe om hva han tok? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Denne var lei, vi er fortsatt ett dårlig fotballag. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet søndag kl 16:53 Del Skrevet søndag kl 16:53 Utrolig dårlig United er. Heeeelt vannvittig 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet søndag kl 20:07 Del Skrevet søndag kl 20:07 Vi har to dårlige keepere, ligaens dårligeste keeperduo? Må virkelig trylle i sommer hvis dette skal bli bra. Fremtiden er usikker for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet søndag kl 20:27 Del Skrevet søndag kl 20:27 Ser ikke helt for meg at Amorim kommer til å få alle transfers han trenger for å få dette laget til å funke. Det kommer sikkert inn 2-3 gode signeringer i sommer, men holder det? Jeg blir ikke overrasket om det er ny trenerjakt før jul. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet mandag kl 04:20 Del Skrevet mandag kl 04:20 Det er knapt penger tilgjengelig, så om det skal handles noe særlig så er en helt avhengig av salg. I en perfekt verden så får en solgt Høilund, Onana, Mainoo, Ugarte, Harry, Garnacho, Rashford, Casemiro og Sancho. Gjerne Shaw og Martinez også. Da skal det være muligheter å hente inn noen gode spillere, kombinert med de vi har igjen og noen ungdommer. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet mandag kl 04:59 Del Skrevet mandag kl 04:59 Helt utrolig hva som har skjedd med United. Føler med fansen. Vet godt hvordan dette føles. Det minner om Hodgson-dagene hvor ting ble enda verre etter mange år med famling. Men Amorim - har man fortsatt trua på at dette er riktig mann? Jeg husker Liverpool-fansen håpet på ham i det lengste (etter at det ikke ble Alonso). Det kom frem i etterkant at: Amorim ville altså brukt en voldsom sum på å kjøpe seg bort fra troppen som Slot vinner ligaen med. Hvis hans "spesielle behov' og system faktisk kommer til å fungere etter tid og penger nok, så må det være noe voldsomt bra noe! Tipper jeg er blant de få Liverpool-supportere som håper at United kommer seg opp igjen. Ligaen skal kjempes om mot Man Utd og Arsenal, ikke Newcastle og Man City. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet mandag kl 07:37 Del Skrevet mandag kl 07:37 Man kan jo fort si at det var "tidlig" med en manager som Amorim med helt ny formasjon/spillestil til en stall som dette. Stall som generelt er dårlig atletisk og trent. Noe som er viktig i den formasjonen som Amorim kjører.. Er kanskje noen få jeg ville beholdt som Dorgu, Mainoo, Yoro, De Ligt, Martinez, Bruno, Ugarte og Zirkzee og solgt resten. Men noen der tviler jeg også på.. Er viktig sommer foran oss. Skikkelig opprydning må til (Sier det hvert år ja..) Forferdelig sesong. Uansett om man går videre i Europa League skal man jo ikke ligge på 14(!) plass..😐 Man tror jo det bare skal gå oppover men jeg veit virkelig ikke med dette laget. Hva som skjer i sommeren blir viktig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet torsdag kl 21:19 Del Skrevet torsdag kl 21:19 Var det United eller Lyon som fikk en utvist? Lenke til kommentar
Patek Skrevet torsdag kl 21:28 Del Skrevet torsdag kl 21:28 (endret) Tenk å bli så pissa på, er så flaut at jeg har ikke ord. Edit: Hehe, litt prematurt, men står fortsatt på mitt 😅 Endret torsdag kl 21:45 av Patek Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet torsdag kl 21:43 Del Skrevet torsdag kl 21:43 Ser bodø eg, men det ser ut til å ha vore sjuke ekstraomganger i Manchester. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet torsdag kl 21:45 Del Skrevet torsdag kl 21:45 United fortjener svinkjeft, helt utrolige siste minutter. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet torsdag kl 21:47 Del Skrevet torsdag kl 21:47 For en helt spinnvill, sjuk, sjuk kamp. 😂 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet torsdag kl 21:48 Del Skrevet torsdag kl 21:48 Vannvittig. Heeeelt vannvittig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå