Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er knapt penger tilgjengelig, så om det skal handles noe særlig så er en helt avhengig av salg.

I en perfekt verden så får en solgt Høilund, Onana, Mainoo, Ugarte, Harry, Garnacho, Rashford, Casemiro og Sancho. Gjerne Shaw og Martinez også.

Da skal det være muligheter å hente inn noen gode spillere, kombinert med de vi har igjen og noen ungdommer.

Lenke til kommentar

Helt utrolig hva som har skjedd med United.

Føler med fansen. Vet godt hvordan dette føles. Det minner om Hodgson-dagene hvor ting ble enda verre etter mange år med famling.

Men Amorim - har man fortsatt trua på at dette er riktig mann?

Jeg husker Liverpool-fansen håpet på ham i det lengste (etter at det ikke ble Alonso).

Det kom frem i etterkant at:

image.thumb.jpeg.d4466f51ac7bd3b68931126c292768ab.jpeg

Amorim ville altså brukt en voldsom sum på å kjøpe seg bort fra troppen som Slot vinner ligaen med. Hvis hans "spesielle behov' og system faktisk kommer til å fungere etter tid og penger nok, så må det være noe voldsomt bra noe!

Tipper jeg er blant de få Liverpool-supportere som håper at United kommer seg opp igjen. Ligaen skal kjempes om mot Man Utd og Arsenal, ikke Newcastle og Man City.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo fort si at det var "tidlig" med en manager som Amorim med helt ny formasjon/spillestil til en stall som dette. Stall som generelt er dårlig atletisk og trent. Noe som er viktig i den formasjonen som Amorim kjører..

Er kanskje noen få jeg ville beholdt som Dorgu, Mainoo, Yoro, De Ligt, Martinez, Bruno, Ugarte og Zirkzee og solgt resten. Men noen der tviler jeg også på..

Er viktig sommer foran oss. Skikkelig opprydning må til (Sier det hvert år ja..)

Forferdelig sesong. Uansett om man går videre i Europa League skal man jo ikke ligge på 14(!) plass..😐

Man tror jo det bare skal gå oppover men jeg veit virkelig ikke med dette laget. Hva som skjer i sommeren blir viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...