Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Finnes ikke merkelig avgjørelse.

Ny kontrakt i sommer, men har dere sett på tabellen og hvordan vi spiller i mange av kampene? Vi er drit. 1. omgang i går var bra, men det er kritisk at nivået blir så lavt ned i 2. omgang. Han har gjort så mange rare, taktiske disposisjoner, som åpenbart ikke har fungert.

Bare det å hente Antony i seg selv burde holde som argument på hvorfor han må gå. Det å bruke Antony som høyreback burde diskvalifisere ham fra lede United. Mazraoui  som 10'er mot Fenebache? What the h. 

Eneste jeg frykter nå er Southgate eller Potter. Hipsteren i meg vil ha Terzic. Nagelsmann? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spent på han. Kanskje på tide å gå for noen yngre? Ikke bikka 40 enda. Han står for 3-4-3 formasjon i Sporting. Tror kan passe fint med de spillerne United har. Annet enn hvor Bruno passer inn. Evt 3-5-2 elns.

Håpte til tider Ten Hag skulle prøve å legge om til tilsvarende....

Han eller Nagelsmann håper jeg på!

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (46 minutter siden):

Altså, det betyr ikke at han avslo Liverpool... Men at han ikke ble intervjuet av Liverpool. Han var derimot i samtaler med West Ham, så det er da noe. 

https://www.football365.com/news/liverpool-snubbed-amorim-two-reasons-manager-admits-west-ham-meeting-mistake

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde det var opplest og vedtatt at Amorim skal ta over City. For så vidt et spennende valg om vi får ham også. Litt usikker på om vi er i nærheten av å ha en stall som fungerer. Innbiller meg at han har mer en spillestil som passer City sine spillere. Høyt press, brette ut spill, la ballen gå fort og spille på bakrom som knapt finnes. 

Lenke til kommentar
knipsolini skrev (13 timer siden):

Altså, det betyr ikke at han avslo Liverpool... Men at han ikke ble intervjuet av Liverpool. Han var derimot i samtaler med West Ham, så det er da noe. 

https://www.football365.com/news/liverpool-snubbed-amorim-two-reasons-manager-admits-west-ham-meeting-mistake

Korrekt. Han benektet at han hadde vært på jobbintervju etc, ikke at han avslo de 😅 

Veldig interessant om han kommer til United da!

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

I alle dager. Mulig jeg har fått "mindreverdighetskomplekser". Jeg har ikke vurdert Amorin som mulig kandidat engang, jeg har lest meg til at han skulle erstatte Pep etter sesongen, og så ikke hvordan vi skulle lokke ham til oss. City hentet jo Viana fra CP.

Blir det 3-5-2 nå? Håper han er klar til Chelsea! 

Lenke til kommentar
Prusk skrev (6 minutter siden):

I alle dager. Mulig jeg har fått "mindreverdighetskomplekser". Jeg har ikke vurdert Amorin som mulig kandidat engang, jeg har lest meg til at han skulle erstatte Pep etter sesongen, og så ikke hvordan vi skulle lokke ham til oss. City hentet jo Viana fra CP.

Blir det 3-5-2 nå? Håper han er klar til Chelsea! 

Er vel 3-4-3 som er hans forse, men passer kanskje bedre med 3-5-2 i United om Bruno må brukes. 🤔

Spent på hvordan han implementerer formasjonen sin med spillerne i stallen...

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (På 29.10.2024 den 11:35 PM):

Er vel 3-4-3 som er hans forse, men passer kanskje bedre med 3-5-2 i United om Bruno må brukes. 🤔

Spent på hvordan han implementerer formasjonen sin med spillerne i stallen...

Tror nok Bruno fint kan brukes i en av de to rollene bak spissen. Tror faktisk det vil passe ham utmerket. Det er jo mer som to 10-ere med utgangsposisjon inne i banen, enn to vinger ute ved krittet. Breddeholderne blir vel i større grad vingbackene

Gleder meg til å se United i 343/3421 med Antony som venstre vingback

Endret av Jakobk
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært så optimistisk. Ikke bare pga Amorim i seg selv, men fordi det nå er folk i ledelsen som tydelig tenker langsiktig, kontinuerlig forbedrer klubbdriften, og i denne situasjonen viste at de var handlekraftige.

Veldig spent på om han hovedsakelig kommer til å bruke backer eller vinger som wingbacker. Endel muligheter i hvert fall (riktignok ikke alle like gode kanskje):

• RWB: Dalot, Mazraoui,  Amad, Antony, (Lindelof)
  • LWB: Shaw, Malacia, Amass, Garnacho, Antony, (Dalot)

Og jeg lurer veldig på hvordan Rashford skal finne seg til rette i dette laget. For i en smal 3-4-3 (3-4-2-1), er det ingen rene vinger i laget. Garnacho og Antony har nok hund i seg til å fint klare å løpe opp og ned langs sidelinjene utrettelig, og er ikke helt ubrukelig defensivt. Potensielt også for Amad, han er i tillegg tobeint og kan også spille sentralt som en av de to bak spissen. Men for Rashford, skjer ikke at han spiller Wingback pga det defensive. Og han har vist tidligere at han ikke makter å være påskrudd nok til å ta de få sjansene man får som midtspiss.

Så da står man egentlig igjen med en slags asymetrisk variant av 3-4-3, der en spiller med overlappende kantspillere på venstresiden, men ikke på høyresiden.

Hvem vet ...

Av det jeg leser så har Amorim vært veldig god på å tilpasse + endre hvordan man spiller basert på hvilke spillere han har tilgjengelig. Og visstnok har Sporting fra sesong sesong utviklet hvordan de spiller basert på endringer i hvilke spillere de har. Men Rashford må virkelig overbevise, om Amorim skal justere hele lagets tilnærming for å finne plass til han i laget.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Spillere som burde finne seg ny klubb synes jeg er:
-Lindelof - trenger kanskje ikke forklaring.
-Antony - Samme der, altfor enkelt å lese personen og de tullete triksene funker bare ikke, skuddfoten sitter ikke.
-Rashford - Trenger alvorlig overhaling, ingenting har funket på veldig lang tid, på tide å teste noe nytt.
-Shaw? - Tidens mest skadet spiller i United historie? Joda, ferdighetene er der men, på tide å sende han avgårde.
-Mount? Føler han er litt samme som Shaw og blir det i lengre tid og har heller ikke levert noe som helst.
Maguire synes jeg er greit å ha som reserve, men ikke spille som fast, njet!
Resten er vel greit, er kanskje noen jeg kunne nevnt men føler de har mer å by på.

Spent på neste kamp allerede, vært lang nedoverbakke i lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...