Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er latterlig at det dømmes straffe, Ings ligger nede som om han er skutt og holder seg på leggen. Han blir sparket i leggen av en West Ham-spiller. Fra nå av kan man altså bare kaste seg inn i en forsvarer så er det straffe?

Jeg hadde troen på VAR, men det viser seg jo at personene som styrer det er helt blottet for kompetanse.

Bommen til Dalot er utrolig, målet i mot er et resultat av en veldig dårlig pasning fra Garnacho og at ballen selvfølgelig triller West Hams vei innen for sekstenmeteren. 

Er det virkelig alle managerne det er noe feil med? Jeg vil fortsatt beholde Ten Hag ut sesongen.

Endret av ^fmj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
^fmj skrev (15 minutter siden):

Er det virkelig alle managerne det er noe feil med? Jeg vil fortsatt beholde Ten Hag ut sesonge.

Westham bytter tre spillere til pause. Fra derav og ut går kampen fra å være dominert fullstendig av United til det stikk motsatte. De sprang rundt som hodeløse høns og westham plukket i filler alt fremover fra United.

Har ikke sett på makan til endring. Virket til tider som de var forvirret av sidebyttet.

Når westham endrer ting og demmer opp for United så må ten hag ha en plan b. Men det har han jo aldri. 

Lenke til kommentar
On 4.7.2024 at 1:19 PM, Tåkefyrste said:

Er vel bare slik at de kan betale ut stor fallskjerm når han får fyken neste år i steden for at han går gratis.

Som jeg sa når han fikk ny kontrakt i sommer.

Bomma med noen måneder, men ingenting uventet. Jævla amatørklubb.

Lenke til kommentar

Dette er jo helt horribelt. Ikke at jeg er United supporter, men å gi han ny kontrakt i sommer for å sparke han nå?

I sommer hadde de i det minste mulighet til å få inn en manager. Nå blir det litt tøft.

Og blir det virkelig så mye bedre med ny manager når de samme spillerne fortsatt er der? Eller har dere tenkt å kjøpe et halvt lag i januarvinduet i tillegg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...