Jakobk Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Jeg har troen på at Ugarte blir en god signering for oss, men jeg har ingen tro på at han løser alle våre problemer. Det må også skje taktiske justeringer slik at ikke midtbane og forsvar blir like eksponert. Tror ikke vi kan fortsette med å være så direkte dypt i banen hele tiden, det må holdes noe mer på ball. Der skal vel Ugarte være en fyr som ofte går for enkle pasningsvalg. Tror det kan være en fin ting på en midtbane med Mainoo og Bruno. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september (endret) I alle dager har Ten Hag endelig skjønt at han må spare spillere i sånne type kamper? Kanskje det er håp. Endret 17. september av banansplitt™ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september Overraskende dominerende med den midtbanen. Hadde fortjent scoring eller to. Klart best. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Mye bra, men det holder ikke når man ikke scorer mål. Litt av et hull å grave seg ut av for Ten Hag nå. Endret 21. september av banansplitt™ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. september Del Skrevet 21. september (endret) Savner en verdensklasse spiss. Hadde trengt det idag. De to vi har nå trenger tid. Zirkzee er defensiv spiss og god til å sette opp de andre, men ikke en goalgetter man kan forvente 15+ mål av. Højlund har fortsatt veldig mye å bevise... Endret 21. september av ReaveЯ Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Laget sluttet å fungere på samme måte når (1) Eriksen begynte å bli sliten (2) Zirkzee ble byttet ut. Han kommer kanskje ikke til å score flest mål. Men når kantspillerne og Bruno er såpass offensive som de er, synes jeg vi de siste årene alltid har fungert best når spissen vår bidrar i press- og pasningsspillet + er god feilvent. Bruno mistet forøvrig ballen 34 (!) ganger i går. Han er fremdeles en fantastisk god spiller. Men der han de første sesongene bidro til langt flere målpoeng enn han skapte problemer, er ikke den store risikoen han tar i spillet sitt bare positivt lenger. Spesielt fordi vi under Ten Hag forsøker å stå mye høyere + presse mye hardere med en gang vi mister ballen enn under f.eks. Ole. Og når du må gjøre det 34 ekstra ganger ila en kamp, ender vi som vi har sett, veldig ofte opp med at laget går tom for krefter mot slutten av kampene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Gjør comeback nå da jeg sist postet innlegg i tiden med Sir Alex! Kan vi nå fjerne Ten Hag for godt fra klubben før han ødelegger den fullstendig? 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Raste skrev (3 minutter siden): Gjør comeback nå da jeg sist postet innlegg i tiden med Sir Alex! Kan vi nå fjerne Ten Hag for godt fra klubben før han ødelegger den fullstendig? Helst ikke. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Jeg skjønte lite av den tilsynelatende helomvendingen da styret gikk fra å sparke ETH til å forlenge kontrakten. Gøy å vinne FA-cupen, men det har mye med tilfeldigheter hvilke lag man møter og hvordan de stiller opp. I serie og CL var det en katastrofal sesong for United forrige sesong, og klarer ikke å se noen spillemessig fremgang siden ETH tok over. Jeg vet ikke hvor stor makt han har over overgangene som gjøres, tilsynelatende fungerer det dårlig med spillerne han har. Og jeg forstår at man ikke kan bytte manager hver sesong, det er flere grunner enn manageren til at United har prestert så svakt etter Ferguson. Men så lenge det er null tegn til fremgang hverken resultatmessig eller spillemessig så ser jeg ikke poenget med å fortsette med ETH. Det må nødvendigvis finnes managere som klarer å utrette mer. Klopp tok over en ganske begredelig stall og fikk dem til å spille hans fotball nærmest umiddelbart. Det ga ikke umiddelbart de store resultatene, men det var en tydelig spillestil og over tid når troppen ble bygget opp hadde Liverpool gått fra et lag utenfor topp fire til å kjempe om PL og CL, blant verdens beste lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ja men nå vant de jo 7-0 mot barnsley vet du.... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Raste skrev (9 timer siden): Gjør comeback nå da jeg sist postet innlegg i tiden med Sir Alex! Kan vi nå fjerne Ten Hag for godt fra klubben før han ødelegger den fullstendig? Ryker nok i løpet av høsten uansett. Er jo bare skuffelse på skuffelse. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Men som Neville har poengtert tidligare - kem skal en hente inn av trenar då? Det var mange som var på jakt i sommar. Og det var vel mange som var av oppfatning at klubber ikkje fikk førstevalga sine sjøl om det blir litt rykter. Liverpool blei jo sagt var både til tyskland og portugal uten napp. En relativt uprøvd Kompany til Bayern. Er det Zizou som skal inn ? Takler han klimaet der oppe i nord når han er så godt vant i sør-europa? 😃 Misforstå meg rett - det er en jobb dei fleste sikler på vil eg tru, men kem er på blokka her av potensielle targets? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. september Del Skrevet 26. september Van Nistelrooy står vel klar den dagen EtH er ferdig Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september 0-3 mot Spurs hjemme. Totalt UAKSEPTABELT! burde sparket klovnen i sommer, men burde ihvertfall sparkes nå, kjører klubben i grøfta!!!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Det er null plan. Null fremgang. Blir faktisk bare verre og verre. En ting er å tape mot Tottenham. Men enhver kamp united spiller sitter eg med en følelse av at dette langt fra er sikker seier. De kampene eksisterer ikke lengre, uansett hvem de spiller mot. Eneste mannen har gjort er å vinne FA cup. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september (endret) Må være verste kampen sett på flere år på OT. Null vilje, energi eller spillestil som ikke henger sammen. Røde kortet hadde nok ikke noe å si her. Var bedritne før det og. Får ikke Ten Hag sparken nå mister jeg litt troen på prosjektet til Ineos. Hjelper ikke å hente alle de sportslige fagfolkene når fortsatt er en udugelige trener som har ansvaret for det sportslige på banen og har brukt ca 600m euro på tre år og enda ikke klarer å fremstå som ett lag er helt utrolig. Ange brukte vel under halvt år på å få innført noe som ser ut som en spillestil i Spurs. Nå må Ineos være handlekraftig å gjøre noe. Ikke vente til det blir tap mot Villa eller Porto og sesongen enda mer ødelagt. La Ruud ta over som interim. Kan umulig være mye verre enn detta. Noe må skje hvertfall NÅ! Endret 29. september av ReaveЯ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Jeg kommer ikke til å se en kamp til før EtH er byttet ut. Blir det Southgate så blir det lenge til jeg ser en kamp igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå