ProphetSe7en Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Må jo være tiltenkt som et alternativ til Eriksen samt backup for Bruno. Dette må jo også bety at noen på midtbanen er på vei ut. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Må innrømme at jeg ikke kjenner Mason Mount så godt. Men han mangler vel playmaker egenskapene til Eriksen og Bruno? Så sånn sett mer en erstatter for Sabitzer og evnt. Donny van de Beek? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) ProphetSe7en skrev (3 minutter siden): Må jo være tiltenkt som et alternativ til Eriksen samt backup for Bruno. Dette må jo også bety at noen på midtbanen er på vei ut. Sabitzer blir neppe signert permanent, så han skal nok ut. EDIT: blured rask der ja! Van de Beek stakkar tviler jeg litt på at selges denne sommeren på grunn av skaden. Jeg tror han vil få minst et halvår til i klubben. Ellers er dette vinduet noe så sjeldent som en mulighet for United til å selge noen spillere for litt penger. Endret 1. juni 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Sabitzer blir neppe signert permanent, så han skal nok ut. Ja garantert. Men tror også at en eller flere av trioen Fred, McT og Donny nærmer seg slutten på sin tid i United. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 ProphetSe7en skrev (8 minutter siden): Ja garantert. Men tror også at en eller flere av trioen Fred, McT og Donny nærmer seg slutten på sin tid i United. Blir spennende å se hvem som eventuelt går ut, fordi det sier mye om hvordan Ten Hag tenker. McTominay er en spiller jeg synes blir litt vondt å slippe, fordi han kommer opp fra akademiet, er veldig anvendelig og har gitt oss noen ville øyeblikk. Men det går for lenge mellom hver gang og han trenger å spille fotball regelmessig nå. Er ganske sikker på at han vil bli en suksess dit han eventuelt går. Mount vil jeg tro er tiltenkt en lignende rolle som Eriksen (32 år til sommeren), eventuelt en 10-er ish rolle ved siden av Bruno og som backup. Veldig anvendelig og har spilt både 6-er, 8-er og 10-er. Forrige sesong ble det målpoeng hvert 112. minutt i ligaen og han var den spilleren som presset fjerde mest. Spilt masse landskamper i en alder av bare 24. Liker aggressiviteten hans og den store arbeidskapasiteten. Jeg har faktisk veldig troa på et slik kjøp. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Er optimistisk, men redd det kan bli noen stygge sifre i mot hvis United ikke leverer 110% Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Glory Glory Manchester United!! Lykke til! 🙌😁 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Her er det bare å kose seg så mye man kan fram til vi ligger under 0-3 😁 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Wow, går det an å være så udugelige? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Det er så jævelig uakseptabelt Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Tok ikke mer enn 13 sekunder nei😳 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Det er jo litt tilfeldigheter som spiller inn, men fy for en kjip start Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Det må da være mulig å møte opp til da cup finale. Flaut! Endret 3. juni 2023 av Jotun Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Det er ikke tilfeldigheter. City vinner begge duellene som bygger opp til avslutningen. Her må United heve seg. Kan ikke la City vinne idag. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 United må våkne. Grusom start, får ikke til noe som helst Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Greit å få feid unna det lille håpet man hadde såpass tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Community shield blir det til høsten uannsett. ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Community shield blir det til høsten uannsett. ^^ Ny mulighet for å drite seg ut da ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå