Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selge Carrick? Vår beste sentrale midtbanespiller?

Jeg er dypt uenig i veldig mye som har blitt sagt i det siste

Scholes er mye bedre enn Carrick. Carrick er en genial spiller, men han MÅ prestere jevnt da. Hittil i år har han vært hårreisende, mistet plassen til Fletcher og Giggs! I tillegg er han ingen trussel fremover på banen når det kommer til skudd, så motstanderene kan ligge enda lavere når ikke Scholes er på banen. Jeg vil ha en bedre tekniker å enda bedre pasningsfot som kan ta over etter Scholes. Samt en skikkelig lederskikkelse som trør til i alle taklinger.

Jeg er en stor fan av Carrick, men er ikke så blåøyd at jeg ikke ser at midtbanen blir svekket om det ikke gjøres noe. Carrick er den jeg syns vi får mest penger for om man veier det opp mot hva vi mister.

Lenke til kommentar
Tror heller vi bør satse på O¨Shea. Tror Bolton kommert til å angripe oss og da trenger vi forsvars spillere. Så spørs det om O¨Shea trengs i midten da.

Hvem skal da være på venstrebeck?

Heller dette:

Rafael - Neville - Vidic - O'Shea

Enn dette:

Rafael/Neville - Vidic - O'Shea - Fabio

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Tror heller vi bør satse på O¨Shea. Tror Bolton kommert til å angripe oss og da trenger vi forsvars spillere. Så spørs det om O¨Shea trengs i midten da.

Heller dette:

Enn dette:

Uenig, O'shea er bedre sentralt enn back. Faen nå skulle vi hatt Brown eller Silvestre.

Lenke til kommentar

Heller dette:

Enn dette:

Uenig, O'shea er bedre sentralt enn back. Faen nå skulle vi hatt Brown eller Silvestre.

Nå vet jeg ikke om Fabio har kamptrening, eller ikke. Hvis han har spilt noen kamper for reservelaget, kan det være greit å kjøre med Rafael/Neville - Vidic - O'Shea - Fabio. ;)

Lenke til kommentar
Jeg mener Carrick ikke har spilt dårlig og å selge han vil være på grensen til galskap. Han er jo en av de store grunnene til at vi gjør det så bra som vi gjør det

Nei han er en av grunnene til at det har vært null kreativitet sentralt i laget i mange av kampene i år.

Lenke til kommentar
Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade.

Mja, vi har hatt ute både agger, skrtel, alonso, masche, torres, gerrard, arbeloa, aurelio, insua.. :p

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Vel, kan ikke si noe annet enn at jeg er uenig. Kreativiteten har da vert bra den.

6stk 1-0 og 0-0 kamper i PL siden Stoke kampen motsier deg kraftig! Å alle med unntak av Stoke kampen der Carrick kom inn i det 90ende, spilte han i. Nå var han god i den første kampen mot Stoke som vi vant 5-0 og mot Hull. Men ellers har han vært involverte i samtlige tragiske kamper.

Lenke til kommentar
Heldigvis for oss har vi ganske bred stall. Skulle likt og sett hvordan Liverpool og spesielt Arsenal ville klart seg med så mange sentrale spillere ute med skade.

Mja, vi har hatt ute både agger, skrtel, alonso, masche, torres, gerrard, arbeloa, aurelio, insua.. :p

Samtidig? Isåfall, very impressive. Arsenal hadde jo sikkert rykket ned hvis det samme hadde skjedd med dem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...