Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
--------------------- Martin ----------------

Darby ------ Carra ----- Hobbs ------ Irwin

Anderson - Gerrard - Hammil - Pennant

------------- Keane - Lindfield -------------

Kjempelag :D Tatt med utlånte spillere.

EDIT: Hammil inn for Spearing. Glemte han :blush:

Hva har du røyka i dag da?

Lenke til kommentar

Tror det hadde sliti mye mot United. Tror United fortsatt hadde vært ett av topplagene om det hadde kommet en sånn regel.

Lenke til kommentar

Ingenting. Det er vårt lag bestående av kun britiske spillere ;)

Lenke til kommentar
Latterlige summer det er snakk om viss den "avtalen" med Real går igjennom til sommeren. Nesten for godt til å ve sant..

115 millioner euro vil jeg si er nok til en erstatter ja :D

Benzema er verdsatt til 100 millioner euro... Latterlig, men er vel meir eit måte å beholde spillere på.

Viss Benzema kjem med skriftlig garanti på at han gåller minst 40 mål per sesong så kanskje...

Lenke til kommentar

Har dere også Anderson? Trodde du hadde skrevet beste United og Pool laget med Irwin og Anderson...

EDIT: Til Kjetil.

Latterlige summer det er snakk om viss den "avtalen" med Real går igjennom til sommeren. Nesten for godt til å ve sant..

115 millioner euro vil jeg si er nok til en erstatter ja :D

Benzema er verdsatt til 100 millioner euro... Latterlig, men er vel meir eit måte å beholde spillere på.

Viss Benzema kjem med skriftlig garanti på at han gåller minst 40 mål per sesong så kanskje...

Bedre å beholde Ronaldo. Han greier også å score 40 mål...

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Har dere også Anderson? Trodde du hadde skrevet beste United og Pool laget med Irwin og Anderson...

Hahaha :) Paul Anderson, vingtalent og Steven Irwin er begge Liverpool-spillere :)

Du må innrømme at vår britiske lag er bedre enn deres. ;)

Lenke til kommentar

Hahaha :) Paul Anderson, vingtalent og Steven Irwin er begge Liverpool-spillere :)

Du må innrømme at vår britiske lag er bedre enn deres. ;)

Enkeltspillerne er det ja :p

Lenke til kommentar

Benzema kommer til å gå for noe mye lavere enn det hvis han blir solgt, så det er nok bare Lyon som har lyst å beholde ham.

40 mål er litt tvilsomt, men han scorer ihvertfall mer enn det spissene våre gjør :p

Lenke til kommentar
David Silva inn og Ronaldo ut :thumbs: <3

Nei faen heller, da vil jeg beholde Ronaldo.

Hehe, jeg og. Da jeg skrev at David Silva var oppskrytt her inne, fikk jeg så det passet av The Game. Hehe. Men, han er oppskrytt.

Jævla møkk med Evra, samt Rio. Håper Rio er tilbake til helgen, og håper Vida og Evans fortsetter det gode samspillet i morgen.

Lenke til kommentar
David Silva inn og Ronaldo ut :thumbs: <3

Nei faen heller, da vil jeg beholde Ronaldo.

Selvsagt, men hva hvis Ronaldo går for 80 mill og silva kommer inn for 40. Da har vi 40 mill igjen å kjøpe for. Det hadde vært en grei situasjon. Men jeg håper også at Ronaldo blir fordi han er så sykt god, men jeg kan ikke si jeg har sansen for han. Er glad for at hans spill og scoringer bidrar for laget, men blir ikke glad på hans vegne lenger når han gjør noe bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...