Gekk0 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) hei.. jeg har et aldri så lite problem. Media Player spiller ikke av noe som helst. Det kommer bare en feilmelding og at programmet må lukkes. Jeg har prøvd å reinstalere det, men uten no bedre resultat. jeg kan heller ikke spille av filmer på nettet, som må åpnes i Media Player. er det noen som veit hva faen det er som skjer? jeg klikker seriøst her.. kan det være fordi jeg har innstalert en del codecer som ikke går "overens" med Media Player? plz svar meg Endret 13. august 2005 av Gekk0 Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Det lukter kanskje litt virus her? Eller så er det vel mulig at du har installert noen rare codecer ja. Prøv å avinstallere alt av codecs Kjør virussøk og spywaresøk (adaware). Det ville hvertfall jeg startet med Endret 13. august 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Gekk0 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 hmm, ja jeg veit jeg har 5 virus som jeg ikke får fjerna (ja veit det er helt sjukt mange virus egentlig) så formatere er vel eneste utvei.. skal prøve å reinstalere alle codecene Lenke til kommentar
9dood9 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bruk VLC media player, mykje bedre enn windows media player, spele alle slags file, seriøst Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 VLC spelar ikkje .mov og real media om eg ikkje tek feil. Lenke til kommentar
Gekk0 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 bruker winamp jeg:P men det som er problemet er at alle filer på nettsider åpnes med Media Player, og da fucker alt seg. Blir så forbanna!! og det går det liksom ikke ann å skiftes på, eller? Lenke til kommentar
9dood9 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 trur da, ka slags nettlesar bruke du? IE? Opera? Firefox? Lenke til kommentar
Brian84 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hmm, ja jeg veit jeg har 5 virus som jeg ikke får fjerna (ja veit det er helt sjukt mange virus egentlig) Ikke formater da! Prøv først å starte pc'en i sikkermodus og kjør virusscan der. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 VLC spelar ikkje .mov og real media om eg ikkje tek feil. smile2.gif vis du har de riktige codecene så spiller VLC av real media filer også noe WMP ikke gjør vis du ikke har "real alternative" codec da... Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hmm, ja jeg veit jeg har 5 virus som jeg ikke får fjerna (ja veit det er helt sjukt mange virus egentlig) så formatere er vel eneste utvei.. skal prøve å reinstalere alle codecene Bruk en brannmur, ZoneAlarm er gratis, og en viruskiller som overvåker, anbefaler EsetNod32 eller Norton. Pluss litt datavett. Da er virus bare søte til saken... tror heller det er codecs som er problemet, avinstaller det du har og bruk bare EN codec pakke. jeg bruker K-lite codec pack og er fornøyd med den Lenke til kommentar
Brian84 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tar av hatten for K-lite's kodekpakke, og installerer du FFDShow i tillegg er det en drøm å se film på TVen fra PCen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå