Merovingian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei Kan noen være så snill å hjelpe meg? Når jeg starter BitComet så kommer det opp en rute som krever at jeg har innstalert MSXML 3.0. Lasta ned programmet og innstalerte det, reboota, men samme ruta kommer fortsatt opp.. det her er skikkelig kjiipt altså =( =( Noen som vet hva jeg skal gjøre? Jeg kjører WinXP Home SP2¨ mvh, mero Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 er det ingen som vet?? noen her må jo bruke BitComet da!!! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hvilken versjon av bitcomet? Jeg brukte bitcomet i 3 mnd uten særlige problemer før jeg gikk over til azureus igjen (bitcomet brukte litt for mange resursser). audi_a8 Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 kjøre den seneste j.. innstalerte den tidligere i dag, og da fungerte den uten den der J"#¤&a MSXML, men etter at j startet om maskina KREVDE den å få de forbanna filan... som j hater Windows Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hmm, vet ikke hva den seneste er men jeg brukte 0.57 og den virket brukbart selv om det var litt gørr interface og brukervennlighet på den. Prøv azureus, med siste javaupdate bruker den ikke så mye ressurser Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 bruker Bitcomet (siste) og kjører windows xp pro. med sp2. fila du spør etter har jeg aldri blitt spørt om. jeg har nyformatert pc (ca 1 uke gammel) og har bare oppdatert med windows patcher og directx osv for å spille WoW. Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 problemet løst.. det var Windows Sikkerhets Senter som skapte alle problemer, så jeg tok full system recovery og slo av WSS via services.msc og da ordnet alt seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå