Breiker Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Halla folkens. Natt til torsdag (11.8.05) ladet jeg min 2 måneder gamle k750i på akkurat samme måte som jeg pleier. lot den stå på helt til jeg skulle stikke på jobb rundt kl 1230. Til og med på vei til jobb merket jeg at noe var feil. Batteriindikatoren viste veldig lite batteri og i følge telefonen var batteriet nede i 25%. Ikke lenge etter begynte den å ule om at jeg hadde lite batteri. Jeg kunne ringe og alt uten at den tømte seg. Stakk hjem etter jobb og ladet den igjen. det tok 30 min så viste telefonen 100% i batteritid. Lot den stå i over natta for sikkerhetsskyld og det samme som hadde skjedd på torsdag skjedde da. Satt den i laderen når jeg gikk og la meg i natt og i morges da jeg våknet sjekket jeg den. 100% stod det. ( batteriindikatoren oppe i høyre hjørnet forandre ikke på seg sånn alle telefoner pleier når den lader ). Gikk på badet og kom tilbake. Da begynte jeg å stusse litt for der var den i full gang med å lade igjen. Det som var det verste var at mobilen viste 20% batteri. Så etter 5 minutter viste den 16% og sånn fortsatte den ned til den begynte å ule om svakt batteri selv med laderen i. Noen som vet hva som kan være feil? Mobilen registrerer jo at laderen fungerer. Kan det være batteriet? Lenke til kommentar
harkizz Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) en venn av meg har det samme probleme % tallet gikk opp og ned det er ikke noe feil i batteri bruk den fullt ut glem % tallet ,men da kan du ikke se hvor mye batteri du har igjen hmmm vet ikke helt om det men bruk moben din som vanlig lad den etter 10 timer hvis du er aktiv i musikk og andre ting eller etter 2 dager hvis du har det i stand by modus håper det hjalp Endret 13. august 2005 av harkizz Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 tja.. er no dritt at den piper hele tiden da. Piper om at det er lavt batteri. Og den piper hvert 5 minutt. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 inn på service i morgen. sånn sitte og vente service. koster 200kr men det er verdt det. Orker ikke elkjøps alternativ. 3 uker uten k750i og 3 uker med en 3310. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 har da fått nytt batteri og testet en annen lader. ingen ting funka. da er det et eller annet med telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå