Gå til innhold

Anbelfal meg en Harddisk

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått inviglet kravet mitt om ny harddisk. Det skal være sata disk, 7200rpm og på 200/250gb. Jeg har allerede en maxtor 200gb disk kjøpt i januar. Det skal sies at jeg er ganske usikker på bygging, så jeg vil helst ha mest mulig "plug and play" disk. Helst ikke med noen kjente sammarbeidsproblemer med mitt hk (asus A8N-SLI). Førstemann som svarer får en e-klem :p

Mvh Peacemaker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste harddisker er vel nærmest plug and play, i alle fall om du ikke skal installere OS på dem. Var jeg deg ville jeg gått for en Maxtor lik eller lignende den du har. Dersom du tåler å spytte i en hundring eller to ekstra kan du kjøpe MaxLine-versjonen som er enda mer stabil og er beregnet for server-bruk.

Jeg har selv hatt en haug med Maxtor-disker, den første var en 345MB disk som ble kjøpt i 1992. Til dags dato er det ikke en eneste en som har crashet for meg.

Lenke til kommentar
Var jeg deg ville jeg gått for en Maxtor lik eller lignende den du har.

Kan du forklare det nærmere?

EDIT: Da blir det nok en maxtor 200gb, det er alt jeg trenger av plass i denne omgang.

Err... Har du kjøpt en Maxtor i januar er det sannsynligvis en Maxtor DiamondMax 10, som er en helt ålreit disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...