Dahlern Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Min bestefar blir snart 70, og gaven fra barn, barnebarn og ektefelle skal være datarelatert. PC er allerede innkjøpt, men nå er det snakk om skriver. Det er snakk om prisklassen rundt tusenlappen (<1200-1300). Det er laserskriver som står høyest på ønskelisten, da det kun er dokumenter som skal skrives ut. Farger er unødvendig. Det jeg lurer på er om noen har tips på skrivere som kan være aktuelle, og hvor de eventuelt vil være billigst.. Vil en HP LaserJet 1010 kunne være ålreit for eksempel? Takk på forhånd Lenke til kommentar
runel Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 HP Laserjet 1010 er en grei printer det Lenke til kommentar
Dahlern Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Takker for svar, den kan absolutt bli aktuell Skulle gjerne hørt erfaringer med skrivere i samme prisklasse? Lenke til kommentar
Knotpong84 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bedre sent enn aldri ikke sant? hehe.. Ska du ha en billig skriver så vil jeg anbefale denne: HP LaserJet 1022. En liten og fin og billig skriver. Kvalitet med andre ord. Sitter på HP Support selv, og virker ikke som om kundene har problemer med den eller Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 HP Laserjet 1010 er en super printer! Har en 1012 og har aldri hatt problemer med den. Anbefales! Lenke til kommentar
Knotpong84 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 De fleste småskrivere fra HP. LaserJet 10** er VELDIG bra kvalitet. Ikke mye feil på de nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå