Abruzzi Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Warning: chmod() [function.chmod]: Operation not permitted in /usr/home/web/wno45823/weblogg/167/inc/plugins.php on line 182 se på advarselen øverst. Dette er hva som kommer øverst når jeg klikker på les mer. Jeg bruker AJ Fork 167. På linje 182 i plugins.php står det: if (!chmod($filename, 0666)) Noen som kan hjelpe? På cutephp forumet fikk jeg dette svaret: Your server doesnt allow a CHMOD function to be used in PHP scripts. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Det stemmer nok det svaret du fikk på cutephp forumet. Du kan evt. forsøke å gå via ftp, dersom du har ftp tilgang til serveren. bruk da ftp_site for å utføre ftp komtandoer etter at du har logget på via ftp_connect og ftp_login(). Se et eksempel på hvordan akkurat chmod gjøres på ftp_site siden på php.net Dette har fungert for meg på servere som ikke tillater chmod direkte i php script. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Problemet er rettet. Fikk hjelp i webkafeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå