oxodesign Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kritiser mitt design & koding! Link: http://www.albaner.no Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Koding: Tabeller? Hvorfor? » Kast tabellane! Menyer skal settes opp i lister, ikke masse <a>-er etter hverandre. Der det er bilder som menypunkter bør disse settes i CSS, ikke i HTML. Design: Syns sida blir litt for lav. Linkene (de store firkanta) passer ikke helt inn oppå det blå. Savner hover i menyen til høyre. Syns egentlig det er lite å kritisere her, var jeg deg ville jeg som sagt lagd en litt høyere side med plass til litt mer informasjon. Lenke til kommentar
resol Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg fikk sånn splash-feeling av designet...venta på å komme videre men fant ikke noen "enter"-link...men var jo enkelt og greit design da.. Lenke til kommentar
oxodesign Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Mr.Berg: for å midtstille vertikalt måtte jeg bruke table. Når det gjelder menyen til høyre, jeg skal fikse det! resol: Siden skal være sånn det skal ikke være enter link der. Bare linker til andre sider som har noe med albanere å gjøre, stort sett her i Norge! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) For å vise siden med noe annet enn tabeller f.eks med CSS stiler kan du bruke "padding" for å få den ønskede effekten du vil ha. Bare et lite tips Grunnen til det er at websiden ikke har noen andre referansepunkter enn browseren. Hadde du hatt noen bilder som websiden skulle ha vært plassert i forhold til ville jeg ha forstått argumentet. Endret 13. august 2005 av kimthoma Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg synes lauouten var lårekkert! Men siden var egentlig ett eneste bilde, men lekkert var det. Men jeg ville prøvd å få noe annet enn "tekno-streker" til høyre i bildet. Noe som har noe med albania å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå