vinduspusser Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei! Har sett på Angel på tv 2 i ca. 1år, men da dem sluttet å sende etter sesong 4 måtte jeg bare ha seson 5. Heldigvis var jeg i London og kjøpte den, men nå skulle jeg visst om en butikk i Norge(helst Oslo og ikke nettbutikker) som selger Angel. Fordi som ikke vet hvem jeg mener er det David Boreanaz fra Buffy. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 DVD 2000 bør ha dem. Uansett, enhver seriøs DVDforhandler vil kunne bestille dem for deg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Stikk en tur på DVD spesialisten i nedre slottsgate 4, han har den helt sikkert inne. Hvis ikke så skaffer han den på et par tre dager. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 skal ikke tv2 sende flere episoder? trodde dem bare hadde sommerferie elns jeg.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Savnet det jeg også, men jeg har sett de nå, gadd ikke vente på at TV2 skulle sende det. Nå venter jeg på Bones. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Tv 2 hadde bare kjøpt sesong 1-4. veit ik om de kjøper siste oxo. greide ikke å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå